Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kokain...
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Er det, det ægte forum at poste det i?

Ligemeget, altså jeg ku' godt tænke mig at plante nogen kokaplanter vis det er muligt i dansk jord?

At hjælp vil blive appreciated!

Insane psychedelia user!

Indtil videre har du lavet 3 threads, og alle er blevet diskuteret før, hvordan synes du selv det går ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

koka planten

coca

coca frø ???

/Jensus

velkomme til side ....
håbe du får gaven af vores lille side [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

med coca planter det skulle vist være rimlig svært og få til og lykkes her i danmark .vis ikke lige du har et ondt drivhus med det hele.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Her er et ikke links der kan hjælpe dig med at få stillet din nysgerighed no bullshit only the "truth" www.cia.gov http://www.poorbuthappy.com/colombia/talk/friendly/8510
trikket med cocaplanter er at holde en høj luftfugtig hed det jo ikke for sjov skyld den dyrkes i regnskovs området I sydamerika
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Men hvis det kan lade sig gøre at dyrke hamp i et skab med det rette grej hvoffer så ikke også coka men tror bare at udbyttet vil blive dels minimalt (ikke besværet og pengene i strøm værd)
Men prøv og lad mig høre hvis det virker [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 13 Juni 2003: Besked ændret af: Marc ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
men det ville sq alligevel være rimli' sejt at have sin egen koka plante!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Hej, I kender godt det der med man kan købe en del af en regnskov, for ligesom og bevare den....tror I ikke det er muligt at gøre det samme Koka-plantager?....eller måske er noget af den regnskov folk køber allerede Koka-planter.....stof til eftertanke [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 13 Juni 2003: Besked ændret af: Liquid- ]

Junior medlem

Om coca planten:

Jeg var temelig besat om tanken om at dyrke cola for et par år siden. så jeg rejste til colombia for at studere emnet :-)
jeg fik frø nogle forskellige steder fra og bestak mig til at tale med nogle cola bønder dels i skov området uden for santamarta(ligger lavt i det østlige) og dels i san Augustin(vest for bogota ligger lidt højt):
planten gror i alle højder i colombia sågar i sumpområder ca. DK højde over vandet, så glem de røver historier om tynd luft.

Men det er korekt at luften er meget fugtig ca. 70-90 % afhængig af hvor du er. Men alle i colombia siger at de bedste planter kommer fra san agustin (ikke kun cola også kaffe etc.) og der er ca. 80-90% hele dagen

Planten ligner mest af alt en stue birk med lidt mere grønne blade.
Planten gror helst i ½ sand ½ muldjord også godt med hestelort.
Den skal ca. have 1m2 pr. plante da den bliver (kan blive) 3-6meter høj).
Den bruger ca 12 timers lys om dagen, men klare sig også fint i skygge.
som frø vandes den ca. 2 gange om dagen.
De lader i colombia typisk planten gro 18mrd. hvor efter de piller bladene af. og der efter kan man ca. hver 3mrd pille blade af i lang tid [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
den kedelige del er at bladene skal tørres før brug og de tørre ca. 70 W/W% ind. hvilket er ret kedeligt da man ca. kalkulere med 13Kg friskeblade til ca. 5g [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
En gang imellem (de kunne ikke forklare precist hvornår) kommer der røde bær på planten ca 6-8mm diameter disse tørre ind og bliver aflange tropedo formet ca. 4mm*3mm (har ikke lige en skyde lære)
Jeg smuglede ca. et par 100g frø med hjem som jeg har prøved at få til at spire et par gange men uden det store held, jeg regste også rundt med dem i lidt for lang tid.
Men hvis botanisk kan så kan vi da også
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Det er desværre så plads krævende at dyrke til en streg. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*gehenna* FUCK, hvor rutineret!! Og jeg synes selv at JEG er grundig i min research...

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Nu tænker jeg bare rent abstrakt, men hvis man for frøene til at spirre, på samme måde som man for besærlige hampfrø til at spirre på. Metoden er at tage en underkop og putte vadt på overfladen hvorefter du drypper en smule varmt vand på vattet derefter tager du frøene og lægger dem på vattet bagefter tager du en ordentlig dusk vat ovenpå og lægger en underkop mere ovenpå og stiller hele seancen oven på en radiator fuld knal på varmen 3 til 7 dage efter spirre frø virker hvergang [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Bonghovedet:
Så er det vel oxo den helt rene vare man får ik?
Jeg mener, d som de sælger på gaden r jo fortyndet flere gange! Jeg kunne forestille mig at sådanne 5g nok når at blive t 30g inden at d kommer ud på markedet!
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg mener at Dextrose lagde en artikel ud her på boardet, hvor der stod, at den gennemsnitlige mængde ren kokain i "gade-kokain" var ca. 50% i Jylland og ca. 35-40% på Sjælland.

Så du skal nok højst regne med at få 5*3 = 15 g "gade-kokain" ud af de 5 rene gram.
Med mindre du altså køber utroligt dårlig kokain normalt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Månen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af gehenna:
den kedelige del er at bladene skal tørres før brug og de tørre ca. 70 W/W% ind. hvilket er ret kedeligt da man ca. kalkulere med 13Kg friskeblade til ca. 5g [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Så er det vel oxo den helt rene vare man får ik?
Jeg mener, d som de sælger på gaden r jo fortyndet flere gange! Jeg kunne forestille mig at sådanne 5g nok når at blive t 30g inden at d kommer ud på markedet!

Medlem

Geografisk sted: Århus
Respekt til dig Gehenna... Du går satme ind for sagen..!
En skam du ikke kunne få gang i produktionen..! :/

Medlem

Geografisk sted: my secret garden
surt show at de frø ikke spirede....
så kunne du ellers have distribueret stiklinger til os alle sammen (hvis man da ellers kan tage stiklinger af den - men hvorfor ikke?)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]