Mange tak for de pæne ord

Håber ik det blver kedeligt, men:
Et lille resumé af de planter der er tilbage i mit grow:
Jord i de 2 hvide spande er plantemuld fra pindstrup <-(fabrikant) med leca.
og den sorte er billig alm. plantemuld købt i fakta til 25kr

kan ik huske fabrikant.
Har været rigtig forsigtig med vanding, i begyndelsen brugte jeg kun min mister til at spraye
både planter og jord indtil ca denne størrelse.
http://imageshack.us/photo/my-images/204/dsc0113pg.jpg/man kan se hvordan jeg fugtede jordet til det var trukket ind til at holde en ½ dag ca.
Dette gjorte jeg lidt efter fornæmelse, gerne 2-3 gange om dagen. så det galt lidt om at holde øje hele tiden.
Derefter begyndte jeg kun at vande jorden helt igennem, og vente 2-3 dage, nogle gange 4, til jorden var helt tør.
De første uger bedømte jeg med en lillefinger, men så snart de var store nok til at man kan se de kan hænge og se slatne ud,
begyndte jeg at lade jorden tørre ud til man kunne se vandmangel på planterne.
Rimelig hurtigt lærte jeg mønstret, og nu kan jeg næsten gå ind og sige, inden for en time begynder bladene at hænge,
og så vander jeg

det er altid været lige til sidst, og ofte når jeg er kommet hjem fra job, skulle de have vand i en fart

Dog har jeg ved siden af sprayet med min mister som bare fanden, 5-10 gange om dagen og over det hele, også så de drypper

og min vandflaske har altid stået i teltet med lidt vand i. Har ingen luftfugtighedsmåler, men tror den har været høj,
i disse forhold.
Gødning har kun været Bio-Grow og Plantenæring NPK 8-3-5 fra Blåkorn købt i det lokale plante center

Og det er det stadig

køber Bio-Bloom i weekenden da jeg får løn der, og begynder på det.
Fra denne størrelse:
http://imageshack.us/photo/my-images/40/dsc0117az.jpg/Har jeg skiftevis blandet 2/3 af en probful, i en 2L flaske til alle 8 planter, og gødet hver 4-5 dag.
Lige nu får de 3 planter de 2L selv. Hvis det kan give et indtryk at min forøgelse.
PH - No Ideá, bruger bare vand fra hanen, men skal nok poste det så snart jeg får købt en måler
Temperatur har altid været høj, gennemsnit ca 30 i toppen af planten og ca 25 bunden af teltet med lys,
også derfor jeg mistede så meget.
Og ca. 20 i mørke.
Desuden for de frisk luft hele tiden, er kun når lyset er slukket, vinduet er lukket, hvis det har noget at sige.
Ang. ventetiden... Puha.. vil jeg næsten ik begynde på

Har det præcist ligesom dig hehe. De fungere jo næsten som små pokaler man lige skal ind og triumfere over

Og det er bare så dumt. det første jeg gør når jeg kommer hjem fra job,
er at gå ind og kigge, kæle, og dufte, for at se hvad nyt der er sket, og hver dag kan jeg se intet, for var jo også lige inde og kigge før jeg tog på job

kan kun se fremskridt ved at læse min egen tråd hehe

Og det gør kun vente tiden værre tror jeg
Jep har "kun" den lille blæser hehe.. hvordan de har kunne gro sig så stærke? i don't know

Men har drejet planterne en halv omgang hverdag, og hele tiden roteret blæseren, så de skiftevis for vind 1-1½ dags tid.
I starten kunne den godt dække alle sammen.
Damn kl er 00.50, tiden er sku da løbet helt fra mig..
Sorry stavefejl eller andet, men bliver sku nødtil at hoppe i seng.. håber jeg fik det hele med, eller kigger jeg den lige over i morgen, og laver en EDIT. hvis det er nødvendigt.