hej din bandit..

lad mig starte fra en ende..
for 2år siden ca fik jeg min add diagnose, og de mente jeg skulle have concertas, i løbe af få dage fik jeg de mest sindsyg angst hvor jeg næsten ikke kunne være i mig selv, så få jeg lyrica.. og stoppe med det samme med det concerta,
da jeg skulle stoppe med lyrica efter 1år fik jeg os abstinenster af det, sådan en smerte tilstand, minde lidt om ghb abstinenster..
sidste år ved den her tid kom jeg desværre på subtex igen pga et halv år på ryge heroin, havde en rigtig svær pariode hvor jeg var ved og miste min tætte familie og valgte desværre den forkerte løsning på problemer.. men i løbe af 3 de første 3 månder bleve jeg rigtig hurtig puste op af væske.. ja jeg lignet virkelig en balong og det var væske, var til masse undersøgelse på syghuset og de undersøgte mig virkelig i hoved og røv, og jeg er fantastisk nok sund og rask har ikke noget sygdomme eller tage skade af 8-9år hæftig misbrug.. og en uge efter jeg stoppe med sub forsvand væske ophobning men havde desværre tage meget på os fordi jeg ikke rigtig lave ande end og ligge på sofa i 6 månder fordi jeg knap kunne gå 50m uden jeg havde forfærlig ondt i min ben..
også er der den med skunk, hvor jeg nyser som en sindsyg, men det jo sp ikke medicin..
men skal lige siges med det medicin alergi min far gik os det i den samme aldre som mig, han kunne ikke spise en penodil så kunne han risiker og dø og kan huske gang fra jeg var ung hvor han er bleve kørt på syghuset med fuldfart..
jeg snakkem ed promedeus og han fortalte det kunne være psykosomatisk