Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hasselager
hejsa drenge og piger..

jeg har tage stoffer siden jeg var 16år og masse af dem til jeg var 25år, her siden jeg bleve rigtig clean, har jeg så skulle igennem alt muligt medicin, for add og borderline også vider, nu hvor jeg er blive 31år, er jeg sgu begyndt og få min fars allergi,, jeg fik angst af damp medicin, og bliver totalt oppuste med væske af opiater, jeg nyder af skunk pga pollen, jeg kan hele ikke tåle de der led smerte mediciner og meget mere.. det er dælme fuck op men en god måde og holde sig fra tinge hehe.. men er der andre der har oplevet allergi symtomer med medicin.. det er sgu noget der er fuck op...

mvh morten / trold

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Hej Morten.

Vil du skrive præcis hvilken medicin du indtager? Det gør det væsentligt nemmere at vurdere.
Når du siger allergi, hvilke symptomer tænker du så på?

Hvis du får ødemer (væskeansamlinger) af opiater, kan du få Centyl til at dræne dem :)

Medlem

hej din bandit.. :D

lad mig starte fra en ende..

for 2år siden ca fik jeg min add diagnose, og de mente jeg skulle have concertas, i løbe af få dage fik jeg de mest sindsyg angst hvor jeg næsten ikke kunne være i mig selv, så få jeg lyrica.. og stoppe med det samme med det concerta,

da jeg skulle stoppe med lyrica efter 1år fik jeg os abstinenster af det, sådan en smerte tilstand, minde lidt om ghb abstinenster..

sidste år ved den her tid kom jeg desværre på subtex igen pga et halv år på ryge heroin, havde en rigtig svær pariode hvor jeg var ved og miste min tætte familie og valgte desværre den forkerte løsning på problemer.. men i løbe af 3 de første 3 månder bleve jeg rigtig hurtig puste op af væske.. ja jeg lignet virkelig en balong og det var væske, var til masse undersøgelse på syghuset og de undersøgte mig virkelig i hoved og røv, og jeg er fantastisk nok sund og rask har ikke noget sygdomme eller tage skade af 8-9år hæftig misbrug.. og en uge efter jeg stoppe med sub forsvand væske ophobning men havde desværre tage meget på os fordi jeg ikke rigtig lave ande end og ligge på sofa i 6 månder fordi jeg knap kunne gå 50m uden jeg havde forfærlig ondt i min ben..

også er der den med skunk, hvor jeg nyser som en sindsyg, men det jo sp ikke medicin..

men skal lige siges med det medicin alergi min far gik os det i den samme aldre som mig, han kunne ikke spise en penodil så kunne han risiker og dø og kan huske gang fra jeg var ung hvor han er bleve kørt på syghuset med fuldfart..

jeg snakkem ed promedeus og han fortalte det kunne være psykosomatisk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

også er der den med skunk, hvor jeg nyser som en sindsyg, men det jo sp ikke medicin..

Kan du ikke uddybe det? Det lyder ret underligt, mest som en slags placebo tic...

(Baudelaire 1860).

Medlem

jamen jeg hele sommerne nyste jeg os masse er forsvunde her nu hvor der ikke er så meget pollen.. og for 2år siden med en gamle ven der kom med en helt pose skunk fra holland jeg lavet ikke ande end og sidde og nyse..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]