Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hej Psych!

Jeg er en af de heldige mennesker der har fået ritalin på recept (og ja, jeg har ADHD - jeg har ikke fusket mig til den), og jeg ville høre om der er nogle af jer der har forstand på, eller erfaring med at oprense ritalinen.
Det jeg helt specifikt søger, er råd om hvordan man eventuelt kan knuse pillerne til pulver til nasalt brug (jeg har det virkelig, virkelig ikke godt med piller), og derefter oprense det, da der jo er en masse bindemidler i pillerne man ikke umiddelbart ønsker i tuden.

Jeg har overvejet om en iskold acetonevask vil hjælpe, ligesom det kan hjælpe ved gade-amfetamin, men hvis ikke dette er i stand til at fjerne bindemidlerne fra pillerne, kan det jo være lidt lige meget da der gerne skulle være meget, meget få urenheder i ritalin-piller i forvejen.?

Så hvis nogle af jer derude har haft held med acetonevask, eller måske har et større kemisk know-how end jeg selv, vil jeg rigtig gerne høre hvad i ville råde mig til? :)

Medlem
Brugeravatar

Hej Psych!

Jeg er en af de heldige mennesker der har fået ritalin på recept :)

Om et halvt til et helt år når du har fået tolerance og ligger i 1000 mg området og der over og du er begyndt at se Biller, edderkopper og diverse kryp på væggende føler du dig mindre heldig. ( kan self ikke dømme dig da jeg ikke har Den fjerneste anelse om det vil ende sådan for dig, men det skete for mig... Så bare en reminder om det ikke kun er Noget upotent lort studenter bruger i 10 mg dosis, men en neurotoksisk Dopamin og Norepinephrin agonist, den Mærkbare effekt er dog stort set kun dopamin.
I hvert fald når vi snakker i Amf lignene mægder over en aften 1 - 1,5 gram ) lige siden jeg stoppede for 3 måneder Siden har jeg haft mareridt, koldsved hele Dagen, halluer de første 3-4 dage efter stoppet(insekter ), kramper, Opkast, paranoia, og ufrivillige rykke-bevægelser Med arme og ben + et vægttab på 12 kg. Alt sammen hver dag (undtaget vægttabet ..)
Håber af hele mit hjerte at det en dag holder helt op , ska op til hjerne-scanning i næste uge , så for jeg endelig at vide om jeg har taget varigt skade.

Har fået udskrevet Nitrazepam 2x5 mg til om aftnen men det ender Altid med jeg hæller alle 20 sovesvin fra bøtten i kæften på en gang bare For at få en smule længere pause for angsten, fortryder altid dagen efter da jeg kun for De benzoer jeg har fra lægen .
Gaderne er godt døde for benzoer for tiden. (overvejer lidt at bestille 100x1 mg Etizolam kender du til virkningen af den ? ) :)

Min slut dosis lå på 1600-1700 mg dagligt (oralt/nasalt - efter humør)
Og min puls lå i snit på 180 bpm 24/7 i næsten hele 2011 indtil jeg stoppede.

Btw er det endda kun 10 måneder siden jeg fik konstateret ADHD og fik medicinen udskrevet.( 110 mg dagligt )
Allerede efter en måned fra Jeg prøvede det første gang, lå jeg på 350-400 mg i døgnet, købte derfor også alt det mine venner får udskrevet, blandet med Ethanol så Ethylphenidaten blir dannes og derfra Steg det støt og altid indtaget med alkohol og af og til også lidt MDAI.

..Rita er et stof der både kan og vil smadre alle de psykisk svage ADHD patienters liv, dem der Har været misbruger før, og dem med Misbrugs træk.

Brug det med respekt..
:peace: går kun crazy fordi jeg selv mærker følgerne dagligt og er kun 18 år så det kan gå Galt hurgtigt.

Oprensnigen skal du kun bruge vand til, knus pillerne godt smid pulveret i et glas med lidt lunkent vand, rør godt rundt og filtrer gennem kaffefilter ned i en kop
lad vandet fordampe i koppen på radiatoren i nogle dage ved svag varme.
gjorte det sidst med 2000 mg og spildet lå ca på 50-100 mg og regnede med det sad i kaffe-filteret så dyppede det i et glas vand og drak
.

Så ca 1900-2000 mg rent metylphenidat i pulverform det krævede så også 200x10 mg men helt klart der hver.
Det er 1000 gange så lækkert at snitte, end 240 mg lactose + div og så 10 sølle mg imo.
og det føles også lidt mere ala coke når stregerne kun ska værre så små.

god blæser herfra, savner det squ, men det eneste jeg ka tåle a tage atm er coke og det er squ for dyrt og cuttet.
:peace:

wikipidia:

"Methylphenidat hører til gruppen af piperidin-stoffer og virker ved, at hæve niveauerne af dopamin og norepinephrin i hjernen, ved at påvirke genoptagelsen af disse ved påvirkning af monoamin-transportreceptorerne. Farmakologisk strukturmæssigt har methylphenidat visse ligheder med amfetamin. Men selvom methylphenidat er meget mindre potent end kokain, er præparatets farmakologiske effekter mere beslægtede med dette stof, end det er med amfetamin"

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har heller ikke tænkt mig at blæse på det, har bare meget svært ved piller :)
Men tak - både for lige at guide rensningen igennem, men også for lidt personlige inputs - helt sikkert noget jeg vil tage i betragtning..

Medlem
Brugeravatar

så er mit job jo udført :P godnat

Medlem

Etizolam er freaking epic :) plejer som regl at tage 3-4mg til comedown. De slår ikke en ud, men de giver en let eufori.

Ketogan ultra light.

Medlem
Brugeravatar

Ok har bestilt 10x1 mg , som en test.
Glæder mig :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]