Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

I sidste weekend røg jeg et hjemmelavet salviaekstrakt med styrken x4-5.
Efter jeg havde røget et hovede, begyndte verden at køre rundt. Det mindede meget om mine tidligere salviaerfaringer, bare stærkere. Det underlige var, at istedet for at trippe, fik jeg en ekstremt ubehagelig koldsved, der varede i 5-8 minutter, og efter det kunne jeg intet føle.
Min oplevelse af det var at rusen blev erstattet af koldsved, hvilket jeg ikke aner om er sandt, eller om jeg bare ryger for meget hash.

De eneste faktorer, jeg kunne forestille mig havde en indflydelse var, at jeg ikke havde lyst til at trippe med den person, jeg var sammen med, eller at ekstraktet var lavet forkert. Sidste del synes jeg dog er ret usandsynlig, da jeg selv lavede ekstraktet, og jeg ved jeg har gjort det rigtigt.

Har I oplevet noget lignende, eller kan I give et bud på, hvad min underlige oplevelse kunne skyldes?

Insane psychedelia user!

Synes du ikke selv at det du skriver her:
Citat:
De eneste faktorer, jeg kunne forestille mig havde en indflydelse var, at jeg ikke havde lyst til at trippe med den person
giver et ret godt prej om hvad du er oppe i mod?

Hvorfor tripper du med mennesker du ikke er trygge ved at trippe med? Det er den sikre vej til et bad trip.

Senest rettet af Røvkussen 18 nov 2011 20:46, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yup, men det er alligevel underligt, at rusen udebliver pga det.
Jeg var faktisk ikke klar over jeg ikke havde lyst indtil jeg pakkede hovedet. Det er ikke fordi jeg ikke kan lide personen, men synes salviarusen kan være ekstremt ydmygende (da man kan opføre sig ret underligt) medmindre jeg ryger det med personer, hvor et sådant trip ikke vil gøre mig flov. Jeg troede han var en af de personer.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg plejer også at svede helt vildt når jeg ryger salvia.

Junior medlem

Den der ubehagelige koldsved er meget normalt ved Salvie, men er for mig typisk et tegn på at noget i mig kæmper imod og at oplevelsen ligesom forbliver på overfladen(huden), istedet for at gå dybere, som Salvie ellers er så god til. Koldssved og mærkelige kropsfornemmelser som underlig sideværts tyngdekraft eller fornemmelsen af at ens hud bliver trukket i eller prikkende fornemmelser er meget normale symptomer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
I Det underlige var, at istedet for at trippe, fik jeg en ekstremt ubehagelig koldsved, der varede i 5-8 minutter, og efter det kunne jeg intet føle.

Er du sikker på tiden?

De gange jeg har brudt igennem på salvia (x5) har jeg oplevet en total opløsning af tid og tidsbegereber/fornemmelse..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Nu kender jeg ikke så meget til salvia eller om du måske er kommet i besidelse af et dårligt produkt?
De andre svar lyder meget fornuftige, ville bare lige byde ind med hvad jeg kom til at tænke på.

Og hvis set & setting ellers har vøret rigtige, på nær det med din ven, så kan jeg sku ikke lige komme på så meget andet :/

PLUR :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den der ubehagelige koldsved er meget normalt ved Salvie, men er for mig typisk et tegn på at noget i mig kæmper imod og at oplevelsen ligesom forbliver på overfladen(huden), istedet for at gå dybere, som Salvie ellers er så god til. Koldssved og mærkelige kropsfornemmelser som underlig sideværts tyngdekraft eller fornemmelsen af at ens hud bliver trukket i eller prikkende fornemmelser er meget normale symptomer.

Det var sådan det føltes, og uden nogen form for mind altering effekt.

@hopifjorden, jeg var slet ikke psykisk påvirket af det, kunne kun føle effekten, der beskrives i citatet her.

@Den Rolige, jeg en del af salviaen før jeg lavede ekstrakt på det, og det virkede helt fint. Om mit ekstrakt lykkedes eller ej ved jeg ikke, men salviaen fejlede intet. Tror det var mit forhold til min ven, der ødelagde trippet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]