Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Heey folk!

Som sagt var jeg til sensation igår som ellers var fucking fedt i år, men som sagt havde mig og damen en mærkelig MDMA rus,

Det skal siges jeg havde svært ved at anskaffe mig mdma da mine dealers ikk var hjemme eller ikk kunne. så jeg måtte igennem en gammel kammerat som kunne skaffe noget, han sagde så det var lilla mdma (WTF??) men som sagt havde jeg ikk andre steder at få fat i det så jeg sagde ok for det..

Men da vi så kommer ind til sensation begynder vi så at tage det, og vi bliver virkelige agressive og irriteret på hinanden, der var overhoved ikk nogen love rus,

Nogle forklaringer på hvorfor vi blev så sure og irriteret og agressive på alle folk?

det skal siges efter en times tid efter vi havde taget det blev vi normalt humør igen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Måske var MDMA'en cuttet med speed eller noget andet nedern

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
dårlig setting, overforbrug...? Vi kan jo på ingen måde fortælle dig, hvad det er for noget pulver du har fået fat i. Svjv, er der ingen drugs der er designet til at gøre dig aggressiv, det skulle da lige være f2 blandet med alkohol, eller pcp, men det var det jo af åbenlyse grunde ikke...

Edit: Jeg har blandet MDMA med speed før (dårlig HR), men det blev jeg altså ikke aggressiv af...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har i holdt jeres pauser?

Junior medlem
Brugeravatar

Det kan evt. være fordi det MDMA du har fået fingrene i, er blandet op med amfetamin, som blandt andet har den psykiske effekt: "Kraftigt øget aggressivitet".

Men det kan også sagtens skyldes en masse andet.
Hvor længe siden er det, at du sidst tog MDMA?

Det kan være at dit serotonin-niveau i hjernen ikke er så højt, hvis du for nyligt har taget MDMA.!?

Medlem

jeg har ikk helt hold min pause fra sidst da der var tam tam.. for 2 uger siden. (Ellers har jeg faktisk holdt mine pauser fine!)

Men jeg har haft overforbrug af mdma i sommers hvor jeg tog det hver weekend og der blev jeg ikk agressiv.

jeg tror i har ret der har været speed i fordi har virkelig koger på idag..

og det var kun halvdelen af mdma'en der var i krystaller ellers var resten faktisk pulver.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det lyder da godt nok som noget skod-narko, du har fået fat i der...

Medlem

ja blev også virkeligt skuffet!

jeg har også brokket mig til ham.. men som sagt det var min sidste udvej da mine andre dealers ikk kunne..

men sådan er det.. jeg havde stadig en fantastisk aften!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske du så stadig er arret efter dit misbrug i sommers, så 2 ugers pause nu ikke er nok. Tænk jer om

Medlem

Men min dame har hold hendes pauser.. det kun mig der et fjols..

så burde hun jo ikk blive agresiv?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Det kan jo også være at du er blevet agressiv, og hun så bare er blevet kørt op af det?

Junior medlem

lilla mdma haha.. Så du sku da også selv uden om det, ved godt man efterhånden ser det i alle regnbuens farver, men jeg sku hvertfald ikke nyde noget, og slet ikke købe noget af en jeg ikke kender/stoler på :)

Medlem
Brugeravatar

Jamen ZloR du lytter jo ikke til hvad folk siger, du opretter ofte tråde der handler om Emma. Har du egentlig nogen idé om hvad det kan gøre ved dig på længere sigt med det overforbrug du har gang i. Tænk over hvad du kan ende som, og så først og fremmest husk at det her er et HR forum ikke et lad os brænde nallerne på stoffer forum..

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
KLassen skrev:
Jamen ZloR du lytter jo ikke til hvad folk siger, du opretter ofte tråde der handler om Emma. Har du egentlig nogen idé om hvad det kan gøre ved dig på længere sigt med det overforbrug du har gang i. Tænk over hvad du kan ende som, og så først og fremmest husk at det her er et HR forum ikke et lad os brænde nallerne på stoffer forum..

+1

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Ja, det lyder til at du får installeret noget MDMA. Har du overvejet at slå bremsen i lidt? Bare fordi det føles som om det kører for dig lige nu, uden nævneværdige bivirkninger, er det ingen garanti for at du har din røv fri på længere sigt.

Insane psychedelia user!

En ret nederen bivirkning ved et overforbrug af MDMA er at det mister magien - permanent. Jeg havde en periode på 2 år, hvor jeg brændte igennem på MDMA. hver weekend ca. Det har resulteret i at jeg ikke kan få den empathogene effekt længere. Det virker simpelthen ikke mere.

Så hvis du ikke gider tænke på dit helbred, Zlor, så hav i det mindste i baghovedet at magien slipper op, når du knepper Emma så hårdt.

Medlem

jeg tager altså overhoved ikk samme mængde eller lige så tit mdma som jeg har gjort...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold et års pause og prøv igen. Hvis du får effekt, er det jo fint. Ellers, har du smadret det for dig selv. God koger..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg ved har du taget mindst 4 gange inden for de sidste 2 mdr, og når jeg ser dig tage ligner du en der er ved at kradse af på noget der mistænksomt meget ligner en overdosis. No wonder det ikke virker for dig længere....

Medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
jeg tager altså overhoved ikk samme mængde eller lige så tit mdma som jeg har gjort...

Hvor tit er det? Lov mig nu at tænke dig godt om, du skal bruge din hjerne hele livet! Går jeg ud fra.. ;)

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]