Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Farum !
Jeg har set lidt på det opiums substitut som ethnoplanet sælger. Men før jeg køber noget skal jeg lige vide lidt om dose osv.
Nogen der har noget info (og ja jeg har søgt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] )

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg tror ikke der findes noget "ordentligt" substitut for opium [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Har hørt om giftsalat, det skulle heller ikke være vildt godt.

ja den har jeg også lige set men kan helle ikke rigtig finde nåde info om den...

Medlem

Siden jeg postede har jeg fundet lidt på google men ud fra det skulle man nærmest tro at det var meget giftigt selvom der er meget modstridende informationer. Er der nogle der har info/personlige erfaringer ?

Her er linket: Info fra udenlandsk board

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder sguda pisse usundt! Og folk på poppies.org plejer at vide hvad de snakker om... så hold dig hellere fra det.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
If they WORKED, do you think they'd call them MEXICAN poppies?

Nice one [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Det lyder sguda pisse usundt! Og folk på poppies.org plejer at vide hvad de snakker om... så hold dig hellere fra det.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
If they WORKED, do you think they'd call them MEXICAN poppies?
--------------------------------------------------------------------------------

Nice one
<HR></BLOCKQUOTE>

Man må hellere lytte til erfarne folk [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] (no irony here !!!)

EDIT: Nogen der ved hvor man kan købe opiums valmue frø henne ? Sælger de dem i almindelige have shops ? Jeg fandt nemlig lige denneher:
Erowid poppy vault exp.

[ 26 Maj 2003: Besked ændret af: Hankien ]

In our memories
Brugeravatar

Birkes er valmuefrø og endda SOMREGELT den rigtige sort, så find dig nogle uristede birkes eventuelt i en dyrehandler eller noget i den retning [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Tak for hjælpen allesammen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jah, ellers har urtegartneriet dem også... og www.poppies.org har en rigtig god shop med mange forskellige sorter der er beregnet til *ahem* formålet. Held og lykke! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: K.b.h.N.V
der er kun en måde at finde ud af hvordan det virker jeg havde tænkt mig at prøve har erfaret flere gange at man skal ikke lytte de negative ting det er jo det der ødelægger trippet og gør folk nervøse stol på jeres egen dømmekraft hvis i har nogen selvfølgelig

Junior medlem

Geografisk sted: Vejle
Jeg har købt en pose med 200g frø i TIGER i Vejle city.
På posen står:

Hedebogård A/S
BLÅ BIRKES
nettovægt 200g

Ingredienser:
Frø fra opiatvalmuen

Hvis det er de rigtige frø, så er det satme da en billig fornøjelse (10 kr. til dem der ikke kender butikken). Jeg har ikke engang brugt 1/3 af posen, og jeg har vel ca. 15000 planter ude i haven! Det ligner nærmest karse.

Junior medlem

Geografisk sted: K.b.h.N.V
så fik jeg prøvet min mexican poppy jeg vil ikke sige det var den store virkning jeg fik ud af det i vågen tilstand men afslappet blev jeg da men hvad jeg ikke fik i vågen tilstand fik jeg da at mærke i løbet af natten .
har aldrig prøvet at have så livagtige drømme og jeg mener livagtige da jeg vågnede om morgenen var jeg helt rundt på gulvet og kunne ikke finde ud af om jeg sov eller var vågen.
jeg ventede et par dage og prøvede så igen fuldstændig samme virkning så sådan virker det på mig håber i får ligeså god en oplevelse som jeg gjore :keep on tripping

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]