Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Silverbox?
Medlem
Brugeravatar

hey nogen herinde som har et SilverBox Grow Tent eller som kender nogle som har et? overvejer at købe et her til lønningsdag 0,5 Mq - 090x050x160cm..

ville gerne vide hvilken slags grow tent der er bedst på markedet så jeg ikke bare går ud og køber lort...

Junior medlem

Jeg har et du kan købe med gødning og varme lampe, kasser til planterne, det eneste der er, er at der mangle en enkelt metal stang til teltet men der kan men jo sagtens tage en stang og sætte på :) vil enlig bare gerne hav med det, det fylder lidt for meget er giver heller ikke rigtigt selv (;

Junior medlem

SniperB skrev:
Jeg har et du kan købe med gødning og varme lampe, kasser til planterne, det eneste der er, er at der mangle en enkelt metal stang til teltet men der kan men jo sagtens tage en stang og sætte på :) vil enlig bare gerne hav med det, det fylder lidt for meget er giver heller ikke rigtigt selv (;

Gider heller ikke rigtigt at grov selv, det var det jeg mente :cheers:

Medlem

Mr.Greenthumb skrev:
hey nogen herinde som har et SilverBox Grow Tent eller som kender nogle som har et? overvejer at købe et her til lønningsdag 0,5 Mq - 090x050x160cm..

ville gerne vide hvilken slags grow tent der er bedst på markedet så jeg ikke bare går ud og køber lort...

Efter jeg har undersøgt det så ligner det simpelhent et GrowTent, som alle andre.
Det jo mere det du sætter i der afgør det.
Teltet i sig selv burde ikke fejle noget

Sniper!!!! skrev:
Jeg har et du kan købe med gødning og varme lampe, kasser til planterne, det eneste der er, er at der mangle en enkelt metal stang til teltet men der kan men jo sagtens tage en stang og sætte på vil enlig bare gerne hav med det, det fylder lidt for meget er giver heller ikke rigtigt selv (;

Der må ikke foregår salg på forummet som der står i toppen af forummet

Intet køb/salg - Hverken af lovlige eller ulovlige ting. Forsøg på dette vil resultere i en advarsel, gentagne forsøg med bortvisning. Dette gælder over hele boardet, og dermed også her.

Medlem
Brugeravatar

ville en lampe ikk bedre kunne sprede lyset fuld ud i rummet hvis det er kvadratisk?

f.eks hvis man har en 250 watt hps som kan oplyse 0.6 x 0.6?
:)
det bare min teori :)

ret mig hvis tager fejl :)

p.s hvilken pære bruger du

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Mr.Greenthumb skrev:

Hvis jeg var dig ville jeg kigge efter et telt fra Secret Jardin. Så bliver de ikke bedre, kraftig kvalitet og godt opbygget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Jeg bruger et telt som kaldes Hydrolab .. det virker ganske fint, og det er bygget i godt robust materiale..

Kan bestilles fra England, og der er lige kommet en ny generation af telte fra deres side af, med ekstra mange kabelhuller og ventilationshuller..

Det må være vejen frem, istedetfor at købe de der sindsygt dyre nogle over nettet her i danmark, hvor man alligevel ender med at betale næsten dobbelt så meget som dem man kan bestille fra nettet fra england..

Moderator
Brugeravatar

Easy Ryder skrev:
ville en lampe ikk bedre kunne sprede lyset fuld ud i rummet hvis det er kvadratisk?

f.eks hvis man har en 250 watt hps som kan oplyse 0.6 x 0.6?
:)
det bare min teori :)

ret mig hvis tager fejl :)

p.s hvilken pære bruger du

Afhænger af hvilken reflektor du bruger, om du bruge flere pærer, men jo i de fleste tilfælde, vil det give mest mening at lave grorummet/teltet/skabet kvardratisk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]