Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem

Det er nok for sent at skrive, men skriver alligevel til folk som søger.

En blodprøve kan se over 1 måned tilbage, og den kan man ikke snyde. Men en pisprøve kan snydes. Det eneste man skal gøre er at drikke så meget citronvand (det der kemiske på flaske/dem der ligner en citron), at du er lige ved at brække dig, og så skal du bare svede så meget som muligt. Evt motion, eller tage en varm jakke på og gå ud i solen, sauna. Så skal du pisse en gang, og den anden gang du pisser skal være til pisprøven. Så kan man ikke se det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Hej bish. det med citronenvandet virker ikke og jeg kan sige det med erfaring da jeg selv prøvede det og jeg drak 5 af de store og ventede ca 1-2 dage og den viste stadig Meget tydelig THC. med derimod kan du drikke dig næsten til en vand forgiftning og når dit pis er helt klart så er du ren :D

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Quote fra NeXu$:

Edit: det eneste de har udvist af mistænksomhed er bekymring for mit psykiske velvære: "Alice, vi har lagt mærke til at du ikke er så glad mere. Er der noget galt? Er du stresset? Er det fordi du er flyttet fra xxx-by?? Måske du skulle lade være med at arbejde så meget?" Dette er fordi der var en lang periode hvor jeg ikke rigtig var hjemme på andre tidspunkter end når jeg havde narko-tømmermænd. Og selvfølgelig vil alle da blive bekymret for en person hvis de ser vedkommende komme grædende hjem fra Fakta fordi der ikke var mere kartoffelsalat...

What the fuuuudge...?!
sorry for offtopic men det lød smadret det der :D :whogives:

On topic: Confess my friend. Du er busted, der er ikke noget at gøre. Alle de der tricks har jeg godt hørt om men tror sku ikke du skal tage det for alvorligt, for at være ærlig :)
Det er et forsøg værd, men mon ikke din mor bliver mistænksom over din pludselig ændrede adfærd? Når hun samtidig er mistænksom over for de pinde dér? :P
Hvis jeg var dig så havde jeg bare sagt det til hende som det er, tage den skidebalde det giver. Som andre har nævnt - tror du ikke det vil styrke jeres forhold, ved det du viser hende ærlighed og derved du kan vinde noget mere tillid? Jeg elsker min mor og fortæller hende alt og jeg har også lavet lort + ryger den fede Phil hver lorte dag?

Gogo you can do it :rocking: :cheers: :gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

´hvad var grunden til vi skulle ha den Nexus?

Jeg har også fortalt mine forældre at jeg ryger og har planter.
min første reaktion var:" Fuck.. nu vil hun ikke snakke med mig mere"

men hendes reaktion var: " Bare det ikke er hverdag, og det med planterne har jeg slet ikke noget imod og skal nok passe dem hvis du ikke er hjemme en dag

Det er simpelhen hvad du kan få ud af at være ærlig. men forældre er så forskællige.

Min Mor Er For Cool :D

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"

Junior medlem

Det er jeg for det første ked af at høre. Jeg stod netop i samme situation et par år tilbage, da jeg stadig boede i ungdomshyblen (: Det eneste du reelt kan gøre, er at være ærlig omkring det. Jeg lavede en salgstale, som vil stå nederst i min post. Det gjorde, at mine forældre blev bekymret for mig, hver gang jeg var i byen. I starten jokede de faktisk om det, om hvorvidt jeg havde været ude og ryge hash med vennerne. ( Set i spøg ). De havde begge røget hash som unge, så en hvis selvforståelse tror jeg de havde, for min situation. I starten udviklede det sig til en kraftig reprimande, om hvorvidt jeg havde lyst til at bo hjemme ( var på det tidspunkt igang af min 1 års STX uddannelse. ) Jeg tog mig sammen i hjemmet, tog opvasken, støvsugede hytten og prøvede at gøre et godt indtryk af "Den nye mig, hashvraget". Hårde ord ja, selvom jeg kun havde prøvet det 2-3 gange. Nå ja, tilbage til hvad det drejede sig om.

BRUG ABSOLUT IKKE MINE UNDSKYLDNINGER OSV, DA VORES FORÆLDRE NOK IKKE LIGE ER AF SAMME STØBNING. Jeg har en kammerat af anden etnisk herkomst, hvor forældre ikke brød sig særligt meget om mig (fordi de også havde opdaget det), selvom jeg er en helt igennem fin gut. ( Har jeg hørt ^^ ) Så de forbød, lad os kalde ham H, for ikke at se mig. Selvom vi til dagligt hænger ud sammen. Dog uden hash ( kan lugtes :( ..)

Jeg satte mig ned ved mine forældre og sagde noget lignende det her.

" Jeg vil gerne indrømme noget. Jeg har røget hash før, jeg har røget cigaretter og jeg har røget cigarer. Jeg har sku prøvet det hele ( og nej.. ikke ALT, men I ved hvad jeg mener ) Og lige meget hvor sure I er på mig, lige meget hvor skuffet i er, var det mit valg. Mit valg afhænger af konsekvenser som jeg er villige til at tage. Mit valg skuffer jer og det er jeg ked af. Jeg respekter jeres liv at leve på. Og jeg forventer, at I kan respektere mit. Jeg er en voksen mand nu, og jeg tager konsekvenserne. Jeg påpeger for det første ikke, hvergang I skal have en cigarret eller en øl. Jeg lader jer nyde den, og jeg respekterer jeres måde, at leve jeres liv. Så hvad angår mit, håber jeg, at I vil kunne respektere mine valg. "

Jeg har brugt ordet respekt meget, da det ligesom fylder en del, og det giver et indtryk i samtalen om, at det indeholder en vigtig substans. Som jeg også skrev oppe, skal du virkelig tænke på, og du vil være ærlig omkring det, eller tage testen med al held. Som nævnt før, tager det ca. 1 mrd at fortrænge 0-3 g hash. Så om du vil have en røvfuld af testen, eller ærligheden er dit eget valg. Jeg traf mit, og det er jeg glad for, at jeg gjorde. Jeg snakker tit med forældrene, og nogle gange også om hash. Jeg har desuden aldrig haft et misbrug, og kommer nok aldrig til det. Jeg ryger ca 3 joints om måneden, og tager det stille og roligt. Jeg ryger når jeg er "in the moooode"

Brug evt. argumentet i den dertil førte diskussion om hvorvidt det er okay, at hash er et euforiserende stof, som modsat af alcohol lammer hjernecellerne, og ikke dræber dem. Vær ærlig, ikke om, at det kun var den ene gang, og det aldrig vil ske mere. Den er hørt før, og får dig til at lyde som en narkoman der ikke kan styre sit forbrug.

Puha, den blev lang. Husk på, at forældre er forskellige, nogle gange overrasker de positivt, andre gange negativt.
Jeg håber du kunne bruge noget af alt det her, hvis ikke, så god vind på bakken (:

Junior medlem

Er pænt overbevist om du godt kan snyde en hjemmetester :-)

Massere af vand med citron, og når der bliver sagt massere er det ikke 4 glas om dagen. - Så meget som muligt, jo mere jo bedre og så pis det hele ud, og bliv ved :-) Hvis du kan udskyde en test i 5-6 dage kan da sagtens lade sig gøre.. Også med mindre..

Der findes MANGe guides, og forskellige ideer til hvrodan du kan snyde disse testere men så vidt jeg kan forstår virker Citron og vand bedst, da vand (som i nok ved) er rensene for kroppen, og i og med pis er affaldstoffer som forlader kroppen så kan du ved at fylde din krop med vand, pisse stort set ren vand ^^

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Er pænt overbevist om du godt kan snyde en hjemmetester :-)

Massere af vand med citron, og når der bliver sagt massere er det ikke 4 glas om dagen. - Så meget som muligt, jo mere jo bedre og så pis det hele ud, og bliv ved :-) Hvis du kan udskyde en test i 5-6 dage kan da sagtens lade sig gøre.. Også med mindre..

Der findes MANGe guides, og forskellige ideer til hvrodan du kan snyde disse testere men så vidt jeg kan forstår virker Citron og vand bedst, da vand (som i nok ved) er rensene for kroppen, og i og med pis er affaldstoffer som forlader kroppen så kan du ved at fylde din krop med vand, pisse stort set ren vand ^^

Ved ikke om du ved det, men for meget vand kan føre til sygdom. Så det med "så meget som muligt," er et dårligt råd.

Hvis vand er rensende, som du skriver, hvad hjælper citronene så for? evt. noget du kan smide nogle kilder på.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det er Rigtigt at vand er rensende, men man kan få en forgiftning hvis for meget vand er drukket. men man skal næsten derop for at få THC ud af pis. citron har Nada effekt på noget som helst måde, det har jeg lært af erfaring !

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Ved ikke om du ved det, men for meget vand kan føre til sygdom. Så det med "så meget som muligt," er et dårligt råd.

http://chemistry.about.com/cs/5/f/blwaterintox.htm

Det er altså pænt meget vand man skal drikke før det er farligt.

Ifølge denne kilde kan kroppen klare 15 liter (!) spredt ud over en dag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]