Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Selvmord
Junior medlem

Nu fik en moderator slettet min tråd om Etorphine, fordi jeg kom til at spørge om HVOR man kan få fat i det.
Men Etorphine må være et af de gode stoffer - er der andre? Hvor man ikke risikerer at ende som en grøntsag bagefter.

Etorphine er et meget potent stof, op til 3.000 gange stærkere end morfin.

Titel: Re: Selvmord
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Spørger du om, hvorvidt etorphine er godt til at slå sig selv ihjel med?

http://www.livslinien.dk/

Og så opfordrer jeg andre brugere herinde, til at komme med nogle konstruktive råd til OP... Indtil da, så lad vær med at gøre noget dumt...

Junior medlem

Som jeg skrev tidligere. Ja.
Jeg har været indlagt 12 gange nu, og været på alle antidepressiva. Intet virker.

Men stadig vil de ikke give mig ECT. So I'm done!

Etorphine skulle være smertefrit - 1000 - 3000 x morfin. Blissful death.

Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg håber du troller, men hvis du ikke gør; Lad være med at gøre noget dumt. Tænkt på hvor mange du efterlader der vil savne dig!

Selvmord er ALDRIG den rigtige løsning. Livet kan ALTID blive godt igen.

Hvis du har kraftige selvmordstanker, så få dig selv indlagt på psykiatrisk skadestue. De KAN hjælpe dig!

Mvh. rbp

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

Jeg har været indlagt 12 gange som sagt. Der er ingen hjælp at hente.
ECt kunne måske hjælpe - men det har jeg fået nej til mange gange. Så må jeg tage det i egne hænder eller what the fuck det nu hedder. Og jeg har kun én måde tilbage, når psyk ikke vil hjælpe længere.

Site Webmaster
Brugeravatar

Så må du blive indlagt en 13. gang, for der ER hjælp at hente.
Livslinien (70 201 201) åbner desværre først igen kl 11 i morgen formiddag, så jeg vil anbefale dig at ringe til en god ven eller tæt familie.
Snak om det med et rigtigt menneske, fortæl om dine problemer, ligeud, fortæl du er voldsomt selvmordstruet.

Med ECT mener du vel elektrisk udløst krampe-behandling/elektrochok.
Jeg ved ikke om det er den rigtige løsning, men bliv indlagt, og INSISTER på hjælp. Det er din ret.
Der er grunde til de er forsigtige med eletrochok, og måske de kan hjælpe dig på andre måder.

En ting er sikkert: Du skal ikke tage dit eget liv. Som jeg sagde før: Selvmord er ALDRIG den rigtige løsning. Livet kan ALTID blive godt igen.

Du er forresten velkommen til at skrive i PM til mig, hvis du ønsker en mere privat snak om det.

Mvh. rbp

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Har en mindre rettelse til hvad rbp skriver:

rbp skrev:

Selvmord er ALDRIG den rigtige løsning. Livet VIL ALTID blive godt igen.

Send endelig en PM til mig!
Jeg har haft flere venner og familiemedlemmer der har været på samme spor som dig selv, og du aner ikke hvor ondt det gør at se dem lide, og slet ikke at tænke tanken om at de måske går bort fordi at de ikke fik den hjælp de har brug for. Kunne skrive en masse personlige ting her, men synes hellere jeg vil gemme det til, hvis du har overskud og lyst til at kontakte mig PM, eventuelt at få en telefonisk snak om tingene. Jeg har flere rigtig gode erfaringer med at snakke med folk pr. telefon, da der på den måde er en mere menneskelig kontakt mellem individer end ved ren tekstbaseret kommunikation. Og jeg ligger gerne telefonregning til. Penge kan ikke gøres op i menneskeliv!

Med venlig hilsen, og dybeste tanker
Obama

Junior medlem

De sidste 3 gange jeg har været indlagt, har jeg tryglet dem om at komme i elektrochockbehandling. Medicinen virker ikke - men det danske sanfund er fuldstændig ligeglade. Jeg har desværre ikke råd til at tage til udlandet for at få ECT, så jeg ser ikke rigtigt andre udveje. Og så er Etorphine en rigtig god ting - den slåt ihjel med det samme.

Site Webmaster
Brugeravatar

Så bliv indlagt igen, lad være med at få dig selv udskrevet. Jeg kender ikke til deres grundlag for at afvise ECT, men de må have et grundlag.

Ring til en ven, familie eller få Obama (Eller mig, hvis det skal være) til at ringe til dig. Send en PM med dit nummer til Obama eller jeg, og forvent et opkald :)

Hvis det er for personligt at snakke med en af os, kan du ringe til Sct. Nicolai Tjenesten på 70 120 110.
Citat:
Sct. Nicolai Tjenestens medarbejdere har tavshedspligt.
Intet fortælles videre.

Ingen spørger om navn, adresse eller cpr.nr.
Du kan tale med os om det, du ønsker.

Alle kan henvende sig.

Der er mange former for behandling mod depression, ECT er ikke en save all behandling.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Har skrevet en PM til dig. (Tjek oppe i venstre hjørne). For vil virkelig gerne hjælpe folk i nød. Og som har brug for det. Og ved at jeg langt fra er den eneste der har det sådan. Vi har alle stået til lort, til et vist punkt på kroppen, nogle synker dybere end andre. De skal reddes op igen i fodhøjde!

Hvis du har lyst, må du meget gerne fortælle lidt baggrundsinformation for hvordan du er havnet der hvor du er nu. Er det stofmisbrug, sociale problemer, eller som oftest, en blanding af det hele.?

Junior medlem

Har et nært familie medlem der har prøvet at tage sit liv flere gang...

Selvom du har det dårligt, så forstår du slet ikke hvordan det ødelægger dem der holder af dig, så spørg dig selv om det ikke kan være værd at lide for dem du holder af? som sagt livet bliver godt, det holder os bare selv om at prøve at finde det gode i det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Don't do it man..
Gør hvad som helst andet. Rejs væk, efterlad alting. Hvis du intet har at miste, hvorfor så ikke satse det hele på noget nyt?

Håber du får det bedre..

Alt det bedste,
Rush

Dedikeret medlem
Brugeravatar

At tage sit eget liv er det nemmeste i hele verden. Spørger man om råd til hvordan er et tegn på at det ikke er det man vil. Søg noget hjælp til din psykiske tilstand.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hold selvmord udelukket.. Hvorfor ikke bare pakke tasken og rejse af helvedes til? Dette skal stadig ses som sidste udevej; giv lige vores psykiatri et par chancer mere. Men ellers var jeg personligt drønet til asien eller lignende. At rejse er at leve, uanset hvor nede eller fucked op man så er :wink:

Please bliv ved med at kæmpe!

Medlem

hvorfor spilde sit liv på at slå sig selv ihjeld? når der er nogen der går og kæmper med kraft og måske mangler lever, nyrre og vil ønske at få en donor det er alt for spild

Medlem
Brugeravatar

Weed-star skrev:
hvorfor spilde sit liv på at slå sig selv ihjeld? når der er nogen der går og kæmper med kraft og måske mangler lever, nyrre og vil ønske at få en donor det er alt for spild

Hvorfor smide en gammel, ildelugtende, halvspist hamburger væk når børn dør af sult i Afrika?

Junior medlem
Brugeravatar

NeXu$ skrev:
At tage sit eget liv er det nemmeste i hele verden.

Må jeg citere dig for det? Det er da noget af det dummeste, jeg har længe har hørt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Weed-star skrev:

Ja. det er en god idé at begå selvmord på et hospital, gerne med donorkortet i hånden :)

Junior medlem

Selvmord er en kortsigtet løsning på et langsigtet problem.
Det løser absolut intet og vil lægge en verden af smerte og sorg på din familie og kære som er svær at forestille sig.
Jeg håber at du har fået lidt ro på og fået skubbet de tanker fra dig og så kan jeg varmt støtte op om alle de gode råd som Obama og rbp skriver.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
Jeg håber ikke de har gjort noget som de vil komme til at fortryde ? :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]