Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej psychedelia

har på det sidste fået det lidt underligt når jeg ryger hash. det kan være efter 2-3 joints, så begynder jeg at sige sætninger i meget høje toner, altså snakke som om min stemme bliver pitchet op. og bagefter sidder folk og kigger mærkeligt på mig og jeg fortryder jeg har sagt det....har også hørt om et par andre der har det nogle der har hørt om det???

er det en påbegyndende skitsofreni eller hva, nogle der kan gi mig et svar?? er ret skræmt over det:)

på forhånd tak

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Prov at beskrive lidt narmere. Vi kan jo ikke sige noget som helst fornuftigt om det, nar vi ikke kender til dig eller din oplevelse af det. Er der en tvangsfornemmelse over det? Eller er du maske narmere en passiv tilskuer? Eller fortryder du det blot fordi, det bliver pinligt? Kan du holde det tilbage? Har du oplevet det i adru tilstand? Hvorfor skrammer det dig? Jeg synes ikke, det lyder som en sygdom, men maske du skulle skare ned pa forbruget, hvis du da ryger de mangder du navner ofte, eller hvis du oplever dine tvangstanker som ubehagelige og forbundet med dit forbrug.

Junior medlem

Det er fordi du har en påbegyndende underbevidst irriterende vane..Du kan ikke linke alle dine fejl til hash eller andre stoffer.
Den eneste grund til du har lagt mærke til det er at andre har gjort dig opmærksom på det..
Folk med et latterligt grin ved det heller ikke selv før andre griner af deres grin.

Skitzofreni??? I lol'd!!!!
Du skal lære at styre dig selv lidt mere når du omgåes andre mennesker..
Hash kan være en faktor der spiller ind fordi du tager din hverdags facade ned og er dig selv 100%
Selvbeherskelse er ordet du leder efter mate!

Ellers er de mennesker du ryger med typer du er overflink overfor.. og din bekymring er om de synes du er en retard... Og ja! det gør de.. og de bagtaler dig måske endda???
Mennesker sænker og hæver stemmen underbevidst alt efter hvor venlig / bestemt man vil virke..

Dit problem hedder akwardness!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
tror det ville hjælpe trådsarter hvis du ville forklare hvad du mener med arkwardness og jeg sku langt fra du er skizofren, mærkelig tanke du fik dig dér

Medlem

justchill skrev:
tror det ville hjælpe trådsarter hvis du ville forklare hvad du mener med arkwardness og jeg sku langt fra du er skizofren, mærkelig tanke du fik dig dér

Er det ikke tydeligt nok?? :shock: :shock:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg tror absolut ikke at der er tale om Skizofreni eller anden "sindslidelse". Du er beruset af et rusmiddel, der ændre din bevidsthed.
Der sker bare underlige ting :) Bare så længe du ikke oplever der ufrivilligt i ædru tilstand.

Insane psychedelia user!

Er du tilfældigvis Anderson Silva fan?

Junior medlem

jamen det værste ved det er at jeg også nogle gange gør det i ædruli tilstand og så kigger folk også underlige.. har det seriøst nøgeren over det pisse neder

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
vær da ligeglad... hvis de vil kigge dumt så lad dem! jeg synger sku da når jeg har headset på og ja det lyder slemt og nej hvis nogen kigger dumt så kigger jeg tilbage skeløjet og spiller retarderet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
måske har du OCD eller tourettes... Du bliver i hvert fald nødt til at gå til lægen med det, hvis det er et så stort problem som du giver udtryk for.... Det lyder ikke som noget hashen er skyld i...

Medlem
Brugeravatar

Hash er et mildt hallucinogen, hvilket betyder at det påvirker din tankegang og fatteevne og ikke kun dine følelser. Jeg kommer personligt nogle gange til at tale MEGET hurtigt når jeg er skæv, så hurtigt at ingen kan forstå hvad jeg siger, og så udbryder vi alle i grin. Tag det ikke så tungt. Du ryger for at opleve noget nyt og spændende inden i dit eget hovede, og det er præcis hvad der sker. Hvis det bliver for underligt og ustyrligt til din smag, så stop.

Medlem
Brugeravatar

pedefik skrev:
jamen det værste ved det er at jeg også nogle gange gør det i ædruli tilstand og så kigger folk også underlige.. har det seriøst nøgeren over det pisse neder

Slap af. Det er en ond tankespiral. Angsten for angsten osv. Øv dig på at slappe af og vær ligeglad med hvad andre tænker. Når du har opnået en accept af din situation, og en ligegyldighed overfor andres meninger om den, vil jeg gætte på at problemet forsvinder, og hvis ikke, så er du nu blevet ligeglad med det, og det er som sådan ikke længere et problem. Just chill. Når du begynder at få en ustyrlig trang til at dræbe og voldtage børnehavebørn, er når du burde blive bekymret. Om du siger lyde i høje toner engang imellem er jo fucking ligegyldigt. Vi har alle vore små tics.

Junior medlem

Hvis du er bekymret for at sige ting i høje toner, så smæk dog "Bohemian Rhapsody" på, så kan i alle skråle som et par hysteriske kællinger.

For det andet, jeg er diagnosticeret paranoid skizofren, og ud fra din beskrivelse er du slet ikke rock star nok endnu til at blive medlem af den skizofrene klub.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]