Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nu skal i høre noget weird.

Jeg har prøvet Phenibut et par gange, men det virker slet ikke som på de af mine venner som ellers har forsøgt sig.
Jeg tog en moderat/høj dosis, og endte med at glemme hvordan man forstod sproget engelsk (prøvede at se en film) og de på trods af at have boet i USA. Jeg trippede, havde sådan en underlig kraftig følelse af forventning, meget som angst men uden.. frygt? Virkelig dybt underligt, og i og for sig meget sjovt. Da jeg til sidst kom i seng efter at have gloet mig i spejlet i en time eller to, endte det med at jeg faktisk pissede i sengen og måtte stå op og ordne det. Det var ikke noget problem bare sådan at stå op, rydde op efter min egen voksenbaby reaktion, og så bare komme i seng igen. Næste dag kunne det stadig mærkes meget svagt.

Jeg havde ikke mixet det med noget så vidt jeg husker, muligvis en lille smule cannabis.
Jeg har tænkt mig at prøve igen, med en lidt mindre dosis for at se om det stadig sker. Nogen der har prøvet noget lignende?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er en meget underlig reaktion, så hold dig fra Phenibut. Og du er nok ikke den eneste det er sket for, men du kan meget vel være den eneste der forsøger det flere gange i træk, selvom du pisser i sengen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
1-2 timer med at kigge ind i et spejl for derefter at gå ind og pisse i sin seng

lyder som et hyggeligt drug ^^

Junior medlem

Crime skrev:
1-2 timer med at kigge ind i et spejl for derefter at gå ind og pisse i sin seng

lyder som et hyggeligt drug ^^

Det der med at pisse i sengen skete kun på en ret høj dosis, tvivler på at det bliver det samme. (:

Og faktisk var det ret spændende det med spejlet!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har skam også kigget meget i spejle på psykedelika. Kan forestille mig pisseriet kommer af den muskelafslappende effekt, eventuelt kombineret med at du sover så tungt at du ikke mærker at du skal pisse.

Junior medlem

SortSnog skrev:
Har skam også kigget meget i spejle på psykedelika. Kan forestille mig pisseriet kommer af den muskelafslappende effekt, eventuelt kombineret med at du sover så tungt at du ikke mærker at du skal pisse.

Du har nok ret.
T- 6 timer på omtrent 1200mg og jeg har det ret nice. Lidt sådan her:
http://www.youtube.com/watch?v=udenYvjjzcg

Medlem

Jeg er enig i at det nok skyldes den muskelafslappende effekt. Phenibut går i lette doser kun på GABA-B, men ved høje doser måske også på GABA-A, og denne synergistiske effekt får det til at løbe løbsk. Nogen får svimmelhed, andre kvalme, men fælles er det at det er ret ubehaligt. Hold det i doser under 1500 mg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Fra bluelight: Right. I took about 1/2 a heaped teaspoon, at about 5:30pm. This was probably about 1.5 to 2 grammes (whatever it was, it was too much). Nothing happened for a couple of hours, then I started to feel a bit dizzy. It got a bit worse, then I got classic symptoms of a panic attack (racing heart, confusion, feeling like shit). I took some propranolol, and sat and watched TV. About an hour later, the panic had gone, I was starving, and I felt very alert, yet also calm. By 11:30pm, I was falling asleep. Today, I feel pretty good. After the initial effect wore off, I really enjoyed it. I didn't find it at all similar to GBL or benzos. I honestly did wonder if they had sent me the wrong chemical. I shall be trying a small dose, later.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]