Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 10:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
svar på mit spørgsmål, hvad tror du at du får ud af et svampetrip? hvad tror du at de gør ved dig og hvad du kommer til opleve?

Junior medlem

en fantastisk føelse af livet, at man når det højdepunkt på dagen som gør dig glad og harmonisk :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hooo slow down little billy !
Your not ready for shrooms yet your dumass
Billede

Senest rettet af Mr.Pink 23 sep 2011 19:56, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

var det virkelig alt du kunne finde frem til? der kan jeg så sige, at det er slet ikke garanteret, og det er en brøkdel af oplevelsen.

det er ikke seriøst nok til, at jeg vil hjælpe en mindreårig til at tage svampe. du vil højst sandsynligt badtrippe din røv i laser, da det virkelig lader til, at du slet ikke ved hvad psykedeliske stoffer indebærer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hvad skal der så til før du hjælper mindreårige med at tage svampe ?

Senest rettet af Mr.Pink 23 sep 2011 20:01, rettet i alt 2 gange.

Junior medlem

Jeg gav nogle hoved punkter og du dømmer ud fra dem :) jeg kan komme med mere, men i behøver ikke søge ind til mit liv for at finde ud af hvad jeg har lyst til.....
men dybbest set har jeg lyst til at se lyserøde kaniner, der hopper rundt i en højde af en meter. men jeg tager en ting af gange.

Medlem
Brugeravatar

en hel del.. et MEGET modent sind og generelt fraråder jeg det altid.

wepper; jeg vil varmt anbefale dig at læse nogle triprapporter herinde, før du kaster dig ud i noget som helst.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Wepper skrev:
Spids nøgenhat :)
Latinsk har jeg ikke brug for at vide :)

:roll:

Dude helt seriøst. Du er på INGEN måde moden nok til at tage svampe, og ja, det kan vi godt bedømme fra dine posts herinde.
Du kan ikke finde ud af at søge omkring svampe, og jeg tvivler ærligt du overhovedet gider gøre det.

Jeg gjorde det selv som 17-årig og det var en stor fejltagelse, dog læse jeg meget om det inden, så jeg følte mig nogenlunde klar.
Du er typen man ville kunne sælge LSD til i den tro, at man bare skulle tage det og ha det pisse fedt.
Det er MEGET mere end bare "at trippe", du har slet, slet ingen idé om hvad det vil sige at trippe.

Vent til du er 18, hvis du virkelig ikke kan vente længere. Gerne helst 20.
Når du så er 18, kom herind igen, og hvis du i mellemtiden forhåbentlig har øget din intellekt og er blevet lidt mere fornuftig at høre på, så kan vi rådgive dig meget bedre.
Du virker rigtig umoden, tror alle hater på dig og skidt og lort - I mean srsly?

Tag det fra os der selv har siddet i DIN SITUATION - VENT for fanden. Goddamn

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
John Doe skrev:
Wepper skrev:
Spids nøgenhat :)
Latinsk har jeg ikke brug for at vide :)

:roll:

Dude helt seriøst. Du er på INGEN måde moden nok til at tage svampe, og ja, det kan vi godt bedømme fra dine posts herinde.
Du kan ikke finde ud af at søge omkring svampe, og jeg tvivler ærligt du overhovedet gider gøre det.

Jeg gjorde det selv som 17-årig og det var en stor fejltagelse, dog læse jeg meget om det inden, så jeg følte mig nogenlunde klar.
Du er typen man ville kunne sælge LSD til i den tro, at man bare skulle tage det og ha det pisse fedt.
Det er MEGET mere end bare "at trippe", du har slet, slet ingen idé om hvad det vil sige at trippe.

Vent til du er 18, hvis du virkelig ikke kan vente længere. Gerne helst 20.
Når du så er 18, kom herind igen, og hvis du i mellemtiden forhåbentlig har øget din intellekt og er blevet lidt mere fornuftig at høre på, så kan vi rådgive dig meget bedre.
Du virker rigtig umoden, tror alle hater på dig og skidt og lort - I mean srsly?

Tag det fra os der selv har siddet i DIN SITUATION - VENT for fanden. Goddamn

Jeg er med John Doe her. Tog psykedelia første gang som 18 årrig med meget lidt succes, og der gik 10 1/2 år før jeg havde lyst igen. Derefter gjorde jeg ikke den samme fejl igen, og brugte over et år på at researche (ok, så lang tid er ikke nødvendigt i alle tilfælde). Men jeg er glad for at jeg gjorde det.

Så jeg vil videre give et råd, jeg har læst herinde, som jeg giver til alle teenager som har hørt at det er 'helt vildt fedt'. Dyrk nogen peyote kaktusser fra frø, og når de er store nok, er du forhåbentligt også.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Tror han og hans venner har delt svampene imellem dem... Han skrev i hvert fald en privat besked til mig om at det var i aften det skulle ske.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Super. Håber I får et godt trip, men på en eller anden måde håber jeg også i brænder nallerne.
For det lyder ikke som en moden beslutning tbh.

Trådstarter: skulle I alle ende i badtrip, så sæt et pisse fedt album på, altså jeres yndlingsalbum.

Jeg ved bare du er typen, som ikke rigtig tænker over hvor seriøse stoffer er. Du minder mig så meget, om en del jeg kender fra min egen by, så håber virkelig det går godt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

John Doe skrev:
Super. Håber I får et godt trip, men på en eller anden måde håber jeg også i brænder nallerne.

Jeg er altså ikke en af de douche's der lige nu sidder og venter på comeup, på noget som jeg ikke ved hvad er eller er forberedt på. :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det ved jeg godt :- )

Og ved også godt det kunne forstås sådan.. My bad :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, jeg var også 18 år. Jeg skulle godt nok have ventet.... Efter 5 år prøvede jeg igen, og her var det en helt anden oplevelse

Lad være med at gøre det wepper. Mange af os har sikkert været der. Det kan være meget ødelæggende for dig.

Hvis du gør det alligevel så sæt dig ind i hvad set&setting er, læs triprapporter og have nervemedicin liggende under trippet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Luftkaptajnen: de er igang. Jeg ville ønske, der var flere tråde som disse, men hvor trådstarter havde nok selvindsigt til at sige: "nå okay, jamen måske burde jeg bare nyde min ungdom på anden vis". Så fucking tørt I har gjort det wepper, men held og lykke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Np JD, no harm done. :D
Jeg forstår det bare ikke. Jeg forstår selvfølgelig godt man kan være utålmodig, men ikke at man ikke lytter til de folk der har erfaring og bare kaster sig hovedløs ud i det. Jeg har f.eks. ikke selv prøvet andet end alk, hash og amf. (er 19 år). Jeg glæder mig da som et lille barn til min første psykedeliske oplevelse, men alligevel venter jeg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Wepper: Hvis I er igang og læser den her tråd. Så skriv endelig hvis det ikke går så godt

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
hvorfor vil du gøre det, når alle mennesker råder dig til at lade være? Hvad nu hvis du ændrer så meget på din bevidsthed, at du ikke kan finde ind til dig selv igen - du sidder tilbage og er fuldstændig tabt i flere uger fordi du ikke kan huske, hvem du selv er. Det er sådan noget der kan ske i en ung alder, når man ikke har 100% fat i ens identitet endnu. Hvad er det der lokker dig, alle historierne om farver og lyserøde elefanter?? Det er kun en brøkdel af hvad svampene kan gøre ved én, man er på ingen måde klar til en bevidsthedsuvidelse med den alder og modenhed i besidder. VENT NU BARE.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Håber der kommer en triprapport på deres tur i løbet af weekenden.

Junior medlem

Vi valgte at drikke et par bajere istedet, vi tager alle en research på det, og finder ud af hvordan andre folk osv har gjort første gang. :) tak for rådet drenge. men vi er self utålmodige, der kommer nok en rapport i løbet af de næste 3 uge :) men vi læser alle om det nu. :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]