Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 20:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Helt ude i hampen!.
Hey Psy. Mig og min gode kammersjuk sidder netop og tænker over egentlig hvordan valium virker over første gangs dosering. Skal også lige siges , vi kommer fra et dagligt misbrug af bong. Og nu tænkte vi at det ville være tiden til og prøve noget andet beroligne for enkelt gang , har hørt det skulle være meget vanedannede men til gengæld en fed rus hvis man holder sig til det 1-2 gange om månede , lige i dette her tilfælde ville vi gerne vide hvor mange mg skal vi tag. Og kan det blandes med hash. ? Alkohol har hørt at det ikke er den bedste kombination. Så derfor spørger vi jer erfarene mennesker om dette.. Håber i kan hjælpe os med nogle fakta omkring denne Diazepam/valium..

Dedikeret medlem

man bliver meget hurtigt glad for dem ja, jeg ville starte med at spise 2-3 hvis det er de runde blå hvor der står "mano 10" på. Ja det kan sagtens blandes med hash men pas på benzoer kan nemt tage røven på jer. Lad være med at blande det med alkohol før i har god erfaring med stoffet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Benzoer er et forfærdeligt (godt) stof.. Det kan slette hele din hukommelse fra dagen igår, men samtidig få ro på sindet. Men det er virkelig et vanedannende stof.
Og et forfærdeligt stof at stoppe med, hvis man kommer dertil.

Så pas nu for guds skyld på med hvor ofte I tager det.

Junior medlem

Tusinde tak for disse vigtig info , til jer begge to :)
- Vi passer også på , vi putter ikke noget i os før vi ved hvad det er. Det er et af mine principper. Men kommer nok ikke til og blande det med alkohol når jeg ikke drikker særlig tit hehe. :) Men endnu engang mange tak for disse vigtige facts. Det en stor hjælp , for nogle nybegynder som os omkring denne benzo/Diazepam eller valium. :)

- Vi kan evt. vende tilbage med en tilbagemelding om hvordan det gik lidt senere.

Junior medlem

Så blevet det prøvet.. Og jeg må indrømme - jeg blev en del overrasket over den. Specielt hvis man blandede det med en lille Jay hehe :)
- Virkelig en dejligt rus. Jeg fik virkelig ro i mit sind hvilket jeg havde brug efter en hård og stressede dag.. Jeg lå på lyserøde skyer :D .. jeg fik sovet godt og vågnede med højt glad humør. Awesome Stof :-D

- Tak for jeres Svar på vores spørgsmål..

Peace Doggydogg. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]