Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey allesammen

Jeg har igennem et par måneder ledt og ledt i alle disse tråde og diverse guides for at finde et svar jeg kunne bruge men har ik rigtigt fundet noget brugbart..
Jeg håber ved at skrive det her at i kan hjælpe mig :)

Jeg prøvede at dyrke sidste år men det gik i vasken da jeg pludselig ik kunne være hjemme og sørge for dem.. ( er med andre ord nybegynder)

Jeg dyrke hvad jeg selv kalder "Økologisk" altså ingen tilsætning (Kunstig lys,gødning m.m) Jeg er udemærket klar over at jeg ville få et bedre produkt ved at bruge det andet men har sat det som et projekt at skabe noget go rygeren uden tilsætningsstoffer :P (Ja jeg er skør)

Jeg plantede først men ene plante i midten af juni ( En såkaldt Pyramid Osiris ??) og den står ude på min lukkede altan og nyder solen hele dagen... Nu er det trods alt næsten 3 mdr siden at den blev plantet og den viser ingen tegn på være bare igang med at lave skud/Blomstre...? Og nu bliver det snart for koldt for den at stå ude på altanen.. Havde håbet på at det passede med at jeg her i September kunne begynde at tørre den?
Hvad kan jeg gøre for at fremskynde denne process uden at gå alt for langt ud over mine idealer?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Du kunne købe et billigt indendør lampe kit - tror ikke det vil koste meget når det kun er en enkelt plante du skal forsyne. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det gror!
Gå ind under avanceret dyrkning og så tryk på "Almanak for Danmark" der får du svar på hvorfor den ikke er gået i blomst endnu, men når den har fået 12 timers lys dagligt, så stil den ind i et mørkt skab eller sådan noget lignende, så den kun får 12 timers lys og 12 timers mørke. Det er det som skal til for, at den går i blomst medmindre det er en autoflowering strain :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]