Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey folkens har nu siddet og kigget forums igennem, man kan sku ikke rigtig finde noget om hvordan/om den skal beskæres når den vokser den er ca 2 dåse øl stor/høj (ku ikke lige finde et målebånd).

jo men ellers er det noget white widow nede fra amsterdam jeg fik købt der jeg var der nede/henne.

ellers bliv de planet sidst i august, med groskab(indoorgrow) lys og ventillator (hvis der gør en forskel på det)

men kunne være fedt lige og få på plads da jeg har hørt at de nederste planter tag lidt på plantens energi. (sorry hvis jeg helt ude i hampen)

Ang billeder vil rigtig gerne vise nogle men som jeg så på forums sku man pas lidt på med det så venter lidt.

hilsen JokerG

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Du kan med fordel fjerne alle de skud, der sidder hvor de ikke får lys. De skud jeg fjerner er næsten helt hvide, spinkle og underudviklede. Men hvis du kun har en enkelt plante har den jo ikke rigtig nogen konkurrence om lyset, så jeg er slet ikke sikker på jeg ville gøre noget. Husk på at hver gang du fjerner plantemateriale fjerner du også en del af den energi planten har opsamlet og en del af det materiale hvor fotosyntesen foregår, med langsommere vækst til følge. Hvis bladene altså får lys.

Du kan også vælge at toppe den og få en lavere mere busket plante. Klip det øverste skud af, så overtager de 2 sideskud nedenunder. Du kan gøre det flere gange og få en rigtig busket plante. Planten stopper med at vokse et par dage hver gang, så tænk det ind i din planlægning.

Lad være med at fjerne de store bæreblade. Det er dem der producerer rigtig mange af de gode ting planten skal lave buds af senere.

Hvad har du af lys?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Junior medlem
Brugeravatar

mange tak det kan jeg da ihvertfald bruge til noget. men ellers glemte jeg og skrive det er 2 planter men det gør vel ikke så stor forskel.

Altså har en namiba terra 40W 230 V. mener faktis den er til krypdyr men den virker(virket den er selvfølgelig lige røget)

og som sagt er det min første grow så startet kun lige med 2 planter men ellers er de flotte grønne den ene er begyndt og dufte rigtig godt.

men tror da helt klart jeg bare lader den være og laver noget god tee når den skal høstes engang.

ja mange tak for svaret det, ku da godt se jeg var lidt på afveje :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]