Hvis de fik dit CPR osv., er jeg ret sikker på du kan forvente en bøde. Jeg mener dog, at bøden kan halveres/mindskes, når du er under 18 - henvend dig til bødekontoret for dette (står på bøden, når den kommer).
Det står på din straffeattest i 3 år, når du er under 18, og 5 når du er over 18. Og hvis du skal søge job i den nærmeste fremtid, og din, forhåbentlig, kommende arbejdsgiver spørger ind til det, så burde det være muligt, at komme på en historie der giver ham/hende så meget sympati for dig, at han/hun godt kan se gennem fingre med det.
Ellers prøv at søge herinde, mener der er oprettet lignende tråde. Held og lykke, og husk nu at hele din fremtid er altså ikke spildt, bare fordi de har taget dig én gang. Du er langt fra den eneste herinde, der er blevet snuppet.
- læste lige indlægget overfor: jeg er slet ikke sikker på rigtigheden i mit indlæg, så afvent flere indlæg for et konkret svar på din situation. Ellers ring til politiet og spørg.
_________________ Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden
Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem. <@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede
|