John Doe skrev:
Jeg har stadig til gode at høre om et reelt badtrip på cannabis. Det kan vel sagtens lade sig gøre, men så skal det være på noget mere koncentreret end joints efter min forestilling. Anyway..
Mit foreslag er, at din ven, eller hvem end du mener har risiko for at få badtrip, drikker sukkerholdig læske før og under rusen - eller bare indtager sukker i en eller anden form.
Min ven "badtrippede", så vi lagde ham ned i en sofa, med fødderne hævet en smule over hans hoved, og gav ham en helvedes masse sukker at drikke.
Han kunne dog ikke slippe tanken om, at han var ved at besvime, så vi var nødsaget til at hente naboen ind - havde han slappet lidt af og evt. besvimet, ville vi ikke skulle have hentet naboen.
Det er måske ikke så fedt, at lade sin ven besvime for at undgå det, men det er ikke det slemmeste, og jeg skriver kun dette, da jeg formoder I er forholdsvis unge/uerfarne, og ikke vil have nogen voksne bliver indblandet i det.
Selvfølgelig: får din ven vrangforestillinger eller andet helt psykotisk, så kontakt vagtlægen, men prøv at slappe lidt af først.
Ellers synes jeg bare, det er at gøre førnævnte, hvis det sker (lægge sig i en sofa, lig en pude under fødderne, drikke en helvedes masse sukker som fx Coca-Cola).
Og sørg for at tobakken er ristet - oplevede et nikotinchok på Roskilde Festival for første gang i 5 år med cannabis - not nice.
Hej John, tak for svaret, vi er dog ikke "uerfarne" vi har røget i godt 2-3år efterhånden dog ikke dagligt da ingen af os ønsker af dagligt forbrug af cannabis! Er skam heller ikke bange for "voskne" Ville bare være helt sikker på hvad jeg skulle gøre da jeg aldrig har oplevet en dårligt rus, hos mig selv eller en kammerat

Men tak for svarende det er bare super!