Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 01:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej, hver gang jeg går i byen på coke, vågner jeg op med snotnæse dagen efter. Jeg tager normalt en rimelig stor dosis - halvanden til to g. Det skyldes vel at det er rimelig cuttet.

Men er det noget I andre kender til? Og er der en måde at undgå det på?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Billede

Skyl din næse dagen efter en hård tur... Eller begynd at oprens dit coke... Eller tag mindre coke..

Mulighederne er mange!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Fremmede kemikalier irriterer slimhinden i næsen, hvilket får den til at secernere slim - altså snot. Som spiffeh siger, så hjælper det at skylde næsen... Det er bedst hvis du gør det inden du går i seng, så du ikke ligger med det hele natten.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
jeps skyl næsen - gør jeg også når jeg sniffer meget coka - ender nogen gange med det minder om en forsøgt inhalering af vand gennem næsen - LOL det ret mystisk når man næsten ikke kan mærke sit fjæs..

PLUR

Medlem

Hey, tak for svar. Jeg har prøvet at skylle næsen her i dag og synes ikke rigtig det virker. Vil prøve før jeg går i seng næste gang.

Jeg har dog en anden teknik som synes at virke. Tag en streg coke til hvert næsebor! Snotten forsvinder nærmest med det samme! Og hvis man holder det til en lille dosis bør der ikke ophobe sig snot i næsen til dagen efter. Det er selvfølgelig lidt dyrt og måske ikke så hr-orienteret men det virker.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Billede

Junior medlem

For tiden er der nogen der blander jeres coke med allergimedicin, der fås engros i store partier, til næsten ingen penge. Det blandes i bl.a. Polen, inden det kommer til Damark. Jeg ser at en foreslår Zymelin. Det er absolut ikke noget at anbefale, da de 2 medicin typer kan ødelæge blodkarrene mere end coken allerede gør.

I skal heller ike efterbehandle, men forebygge. En af de ting, der er helt ufarligt, er olie der kan anvendes som invordes. F.aeks. "glidecreme" der netop er beregnet til sex. Ved at smøre næseborene godt og grundigt inden aftenen og gerne under natten,. vil i opleve, at de små blodkar i næsen har det meget bedre dagen efet, hvor man så igen smører den.

Hilsen
Devoter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Devoter: Har du en kilde, som rent faktisk siger at det bliver blandet med allergi medicin? Eller hvor får du den viden fra?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
hvis du normalt tager 2 gram på 1 aften så siger det lidt sig selv at det noget skamcuttet shit, sikkert med kreatin eller andet møg

der er kun 1 måde at undgå det på

køb noget ordenligt coke

Medlem

XxHeXeHxX skrev:

køb noget ordenligt coke

Sikke et godt råd, det har jeg aldrig tænkt over. Det tror jeg bestemt, jeg vil gøre fremover.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yodawgyo skrev:
XxHeXeHxX skrev:

køb noget ordenligt coke

Sikke et godt råd, det har jeg aldrig tænkt over. Det tror jeg bestemt, jeg vil gøre fremover.

Åbenlyst som det nu er, så har han jo ret.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Man kan købe rene saltvands næstedråber både i spray og i pipetter. Jeg har haft mest succes med pipetterne. Jeg skylder lige næsen inden jeg går i seng. Nu sniffer jeg sjældent over et halvt gram på ca. 8 timer da jeg er en af de heldige, jeg får skide godt kokain. Og min næse blir ikke engang smadret og den går ikke amok med max snotnæse dagen efter. Ellers kan panodiler lindre snotnæse og smerter i slimhinder hvis man ikke kan sove

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
XxHeXeHxX skrev:
hvis du normalt tager 2 gram på 1 aften så siger det lidt sig selv at det noget skamcuttet shit, sikkert med kreatin eller andet møg

køb noget ordenligt coke

Har prøvet meget forskelligt coke igennem de sidste par år, og vil dog sige selvom du har godt coke kan du sagens tage 2g på en aften..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

yodawgyo skrev:
XxHeXeHxX skrev:

køb noget ordenligt coke

haha, hva faen skal man ellers sige ? når han ik selv kunne regne den ud må man da hjælpe ham lidt på vej :O

ZloR skrev:

Har prøvet meget forskelligt coke igennem de sidste par år, og vil dog sige selvom du har godt coke kan du sagens tage 2g på en aften..

well, de sidste par gange jeg har købt coke har jeg gevet 700 grammet, der ingen grund til at sniffe 1 gram cutmidler hvis det kan undgås

1 gram alene på en aften er rigeligt til en heftig blæser, man kan sagtens tage mere men det ik noget jeg gør hver gang

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ZloR skrev:
XxHeXeHxX skrev:

køb noget ordenligt coke

Så må man dælme ha en stor tolerance.

Jeg har nogen få gange haft fornøjelsen af MEGET rent coke. Der sad jeg efter en nat på 5-6 timer og kunne simpelthen ik sniffe mere coke efter ca. et kvart gram. Og var endda rigtig grådig med stregerne. :evil:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
ZloR skrev:
XxHeXeHxX skrev:

køb noget ordenligt coke

Så må man dælme ha en stor tolerance.

Jeg har nogen få gange haft fornøjelsen af MEGET rent coke. Der sad jeg efter en nat på 5-6 timer og kunne simpelthen ik sniffe mere coke efter ca. et kvart gram. Og var endda rigtig grådig med stregerne. :evil:

folks defination af "godt" coke kan lige så godt være noget 40 % shit, de fleste folk ved ik hva rigtig godt coke er for de har kun prøvet alt det skamcuttet møg som 90 % af markedet består af

er stort set lige vågnet efter en heftig tur igår, jeg havde 2.8 gram coke og 1 gram mdma med som vi var 5 mennesker om at dele fra kl 8 i går aftes og vi tog den sidste streg kl 10 i eftermiddags, og alle var rigeligt blæste hele natten

Dedikeret medlem
Brugeravatar

XxHeXeHxX skrev:

hans defination af "godt" coke kan lige så godt være noget 40 % shit, de fleste folk ved slet ik hva godt coke er for de har kun prøvet alt det skamcuttet crap

40% ren kokain ER "god" kokain. Jeg tror det er sjældent der overhovedet er så ren kokain i Danmark!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

SortSnog skrev:
XxHeXeHxX skrev:

hans defination af "godt" coke kan lige så godt være noget 40 % shit, de fleste folk ved slet ik hva godt coke er for de har kun prøvet alt det skamcuttet crap

40% ren kokain ER "god" kokain. Jeg tror det er sjældent der overhovedet er så ren kokain i Danmark!

for lidt under en lap kan du få det såkaldte "flæk" (peruvian flake) som har en renhed på omkring de 70+ og uden andre aktive substanser eller møg cuttet i, for et par år siden kunne man få den for en plov

for en sjat mere kan du få noget bedre, det er hvad jeg vil kalde god coke, eller bare coke som er værd at proppe i tuden, som sagt vil jeg hellere smide 3x normalt beløb og så bare få noget der virker uden man skal sidde og (bad)trippe på alle mulige cuttings som man ik aner hvad er, ephe amf lidokain og hvad de snart ik putter i, det er satme for klamt

det kommer jo os helt an på hvor i dealer-kæden man får sit coke fra, hvis du køber af ham som har købt det af 7 andre mellemmand er det cuttet 5-7 gange højst sandsynligt, hvis du så derimod køber det af mellemmand nr 2 så snakker vi 2 gange, og de folk plejer som regel ikke at ødelægge den gode coke ved at cutte crap i, det er de scumbags længere nede i kæden

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men hvordan kan du være så sikker på din renhed?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

SortSnog skrev:
Men hvordan kan du være så sikker på din renhed?

har et par gange set hvordan det ser ud og smagt når det kommer ind i landet helt rent (som det nu kan blive fra produktion) og jeg stoler fuldt ud på de folk som cutter i det, og de selvsamme folk tester altid renheden selv for at se hvad % deres sending er på, da det kan variere fra produktionen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]