Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

1: tag til en halvstor by 2: find dem der drikker øller på bænken 3: spørg dem om de har noget hash 4: tag hjem igen
5: rul en joint 6 hyg dig :)

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Junior medlem
Brugeravatar

Som nævnt, kan det godt være forventningerne om rusen, som dræber den. Første gang jeg røg, tænkte jeg "Er jeg skæv nu?" "Er det alt?" hvorefter jeg bare blev lidt paranoid. Det krævede at jeg røg nogle gange før, jeg fik styr på rusen. Cotton mouth fik jeg meget i starten, men det er min erfaring at det forekommer sjældnere med tiden.
Med hensyn til anskaffelsen af din ryger, så lærer man hurtigt at spotte hvem der kender til sådan noget ;), som Bullduck også siger.

Junior medlem

Her i sidste jul lavet jeg en god kage med ca 4-5g god ryger i.
Den smagte super godt med noget flødeskum til ;) og bliv pænt skæv.
Næste morgen da jeg vågnet, kunne jeg ikke gå på mine ben eller føle dem, og var black out i et 10 minutter.
Det har nu gjort at jeg er så bange for hash kage og har ikke rørt kage siden. Øv :(

Mvh ryger

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
Så tag til Thylejren :)

Titel: !
Medlem

Geografisk sted: Århus
Der er tjald over det hele her i Jylland. Ud og led! Jeg blev da banke skæv første gang jeg røg, og det gør jeg stadig! Men har en ven der røg og røg flere gange før han blev skæv. Lad være med at have for store forventer til hashen. Lad være med at tænke (Hvornår virker det?!) hele tiden. Ryg en halv pind, slap af lav noget andet. Ryg den anden del og slap. Lige pludselig siger det bang. Det handler om hvor god du er til at mærke din krop, og ikke sidde og forvente noget bestemt, så kommer det aldrig. Menneske hjernen er rigtig avanceret og fascinerende hvor meget du kan "snyde" dig selv

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]