Nu har jeg så siddet og læst den del af denne tråd som jeg har gået glip af i min fraværelse. I skrivende stund er jeg på omtrent 125 mg MXE og et par dåseøl, og jeg skal da love for at min lejlighed snurrer en smule rundt. Der er dog ingen kvalme eller andre ubehaligheder. Men hold da op hvor går det langsomt at skrive. Jeg skal jo kigge på hver eneste tast på keyboardet før at jeg trykker på den

Pointen med denne post var egentlig, at jeg indtog 20 mg methiopropamin i en gelcap klokken, ja lad mig nu se hvad jeg har skrevet her, klokken 17:20 står der. Jeg har så doseret MXE nogle gange (48 mg, 30 mg, 30 mg, 17 mg) og jeg føler mig godt rundt på gulvet. Min næse snurrer og alt er utroooooooooooligt trægt. Det er som om at alting bevæger sig gennem melasse eller sådan noget. Men det var bare en lille update fra mig.
Mit RC stash består nu af MDAI, MDAT, MPA og MXE så jeg skal nok få smidt et par poster herind ^^
Og nårh ja, så er det da vist også værd at nævne at MXE + øl = en ekstremt sløvende tilstand. Jeg synes at bogstaverne hopper lidt rundt på keyboardet lige nu, og det har altså taget mig en pæn halv time at få skrevet det her ned... Det kan man altså også lige tage med hvis man er interesseret i sådan noget.
Mit syn er meget sløret men jeg kan godt se ting hvis jeg sår'n lige tager mig sammen og får kigget ordentligt efter.
Det var det for denne gang, lad os nu passe på hinanden og alt det der, ik'?