Den er rigtig god til hash også.
Hvis du kigger videoer på youtube, hvor den bliver brugt, ser du folk der fylder den op med kæmpe mængder pot eller hash, og sidder og suger 15-20 gange, og rører rundt i det hele tiden, og det er slet ikke meningen.
Der skal kun lige så det dækker risten(nogen gange mindre), og som regel kan man suge det hele på 1 til 2 hiv. Typisk 2 hiv med pot. Med hash afhænger det af kvaliteten af hashen. Hvis du har noget af det bedste smeltehash er det kun ét hiv. Jo mere unødvendigt fyldstof der er i hashen jo flere hiv, men imo. aldrig mere end 3 og helst kun 2, for ellers så smager det af sur røv (ved ikke hvordan sur røv smager, men forestiller mig det minder om det

).
Når du har brugt potten kan du så lave mad/kager med resterne. Det kan man nok også med den brugte hash, det har jeg dog aldrig fået prøvet endnu.
Der er ikke noget ekstra udstyr du får brug for umiddelbart. Det skulle da lige være riste, da de skal skiftes ret tit. Men dem kan du også købe herhjemme, dog ikke altid i den rigtige størrelse, men større, og så kan du bare klippe dem til.
Der følger forresten også en lækker transporttaske med til at bære den over skulderen, lavet af hamp. Der er også en stål rørepind, med en glaskugle i enden der er perfekt til at fjerne den brugte rist og kuglen er til at trykke risten ned på plads.
Når jeg vaper hash gør jeg det at jeg tager en lille klump, smider den ned på risten, suger i 5-10 sek. så den bliver varmet op, tager min rørepind, og med den splitter jeg hashklumpen ad så den bliver så luftig, og har så stor overflade som muligt, og så suger jeg det hele i et langt roligt sug. Temperaturen skal typisk være lidt højere når jeg suger hash, i forhold til skunk, og det kan både justeres ved hjælp af justerknappen på vapen, men også ved at suge langsommere.