Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 10:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

jeg vil gerne vide hvor mange pinex piller man skal tag for at dø og hvor lang tid der går før man dør eller en hjemmeside hvor det står

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Du skal søge hjælp, ASAP! Lad vær med at spis nogen, og søg hjælp.

Junior medlem

hvad er ASAP? jeg har ikke lyst til at leve det har jeg ikke haft i 3 år mit liv er et helvede rent ud sagt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ASAP = As Soon As Possible = Så hurtigt som muligt.

Uanset hvor dårligt du har det, så er selvmord ikke løsningen. Du skal snakke med nogen der kan hjælpe dig istedet. Livet er ikke slut, fordi du har det dårligt.
At du skriver her må også være et tegn på at du vil hjælpes. Lad være med at gøre noget du ikke har chancen for at fortryde, du skal have snakket med nogen. Hvad med din familie?

Jeg mistede en kammerat til selvmord for et par år siden, og du skulle se hvad det gjorde ved hans forældre og storebror. Det er bare ikke løsningen. Du skal ha hjælp.

Senest rettet af Halose 27 jul 2011 20:01, rettet i alt 1 gang.

Medlem

ASAP = AS SOON AS POSSIBLE

Prøv at opsøge en proffesionel du kan snakke med det om (psykolog/psykiater). De kan ofte få en til at indse nogen ting, og få dig til at finde en mening med livet selv om du ikke umiddelbart synes at du kan finde en. Det er det de er der for.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
ASAP = As soon as possible.
Jeg synes du skal prøve at kontakte http://www.livslinien.dk/, deres telefonnummer er 70 201 201 og de har tidligere hjulpet mange i din situation med at komme videre i livet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Prøv at ringe til dem her først. Hvis det hele alligevel er ligemeget, så kan du lige så godt.

70 201 201 <- Livslinien

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor solen altid skinner.
Tænk på alle de skønne ting der findes; kattekillinger, solopgange, regnbuer, bacon, cannabis - listen forsætter i det uendelige.
Gå til din læge, som det første imorgen eller hvis du har et virkelig akut behov for hjælp, så opsøg en psykiatrisk skadestue og fortæl at du ikke har lyst til at leve.

Junior medlem

som om de kan hjælpe der gik 3 år før de fandt ud af at jeg havde det dårligt og ville begå selvmord og så sender de mig ind på den lukkede afdejling hvor jeg kun fik det dårliger de endste to jeg kan snakke med om det er mine søstre en er 31 år og bor i usa så det er lidt svært den anden er på efterskole og jeg ser dem næsten aldrig

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor solen altid skinner.
Så i bund og grund er du her bare for at få råd til hvordan du bedst gør det af med dig selv?

Er ked af at sige det, men den info får du næppe her.

Site Webmaster
Brugeravatar

Gør din familie, dine venner og alle os her på Psychedelia.dk en kæmpestor tjeneste og søg hjælp. Ring til livslinjen, kontakt noget familie eller venner og del dine problemer.

Selvmord er aldrig en løsning.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Don't do it man! Du lever kun en gang. Lad være med at forspilde chancen!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det er ikke noget du har lyst til at udsætte dig selv for - uanset om du har lyst til at dø eller ej. Overdosis af Pinex medfører at over 2-3 dage vil dine kropsfunktioner holde op med at fungere; nyresvigt og irreversible leverskader.
Som nævnt ovenfor, tag kontakt til Livslinjen og snak med dem med det samme. De skulle være gode til at hjælpe med at finde perspektivet og få styr på tingene igen.

Junior medlem

ja jeg har prøvet at blive indlagt det hjalp ikke jeg endte bare på stoffer ingen kan hjælpe mig der er nok heller ikke nogen der bekymer sig om jeg lever eller er død ikke nogen fra min familie ikke nogen af mine venner ikke nogen jeg ved godt at jeg skal søge hjælp men de kan ikke hjælpe mig de har prøvet men det blev bare værer

Junior medlem

jeg kan godt prøve at ringe til dem men jeg tror ikke det virker og hvis det ikke virker så giver jeg altså helt op

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ring til dem, de plejer at være forstående. De tager det fra en ende af, og så må du sætte dem så godt ind i det som muligt. Lad være med at gøre noget dumt. Og selvom du selv synes det føles sådan, så tror jeg ikke på at alle i hele verden er ligeglad med dig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Halose skrev:
Og selvom du selv synes det føles sådan, så tror jeg ikke på at alle i hele verden er ligeglad med dig.

Folk her er f.eks. IKKE ligeglade med dig. Jeg har selv været i din situation før, nogen gange tror man ikke på folk holder af en, og alle er ligeglade. Det er bare ikke sandheden!

Gør dig selv en tjeneste og få snakket ud med nogen omkring det her. Familie, venner, professionelle. Det sådan set lige meget, bare du ikke går med det alene!

Insane psychedelia user!

Du skal spise MANGE, OG Det tager LANG TID, rigtigt lang tid! Det er faktisk ikke engang sikket at du dør. det er langt mere sansynligt at du får seriøse skader på dine indre organer, og må lide under det resten af dit liv. Så derfor: Vil du gerne dø? Så brug ALT ANDET end hovedpinepiller!!!

Senest rettet af Røvkussen 27 jul 2011 21:12, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Selvfølgelig mener jeg, ligesom alle andre i denne tråd, at du bør søge hjælp!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Fjas skrev:
Vil du gerne dø? Så brug ALT ANDET end hovedpinepiller!!!

MEGET upassende! Du burde lige redigere din post.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]