Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 21:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey... Jeg røg skunk igår, tror jeg røg lidt mere end nødvendigt, og det endte med at jeg fik et kæmpe panik angst og troede jeg sku dø... Kunne ikke ha styr på hvordan jeg var og forstod ikke hvem jeg var det eneste jeg sku var at dø... Ambulancen kom og hentede mig... Det faldte lidt til da jeg blev indlagt.. Fik koldsved og chok, men det gik over og er kommet lidt til mig selv idag.. Men jeg føler som om jeg ikke er kommet helt til mig selv og føler jeg stadig er skæv.. har det virkelig dårligt med det prøver at kæmpe imod og bilde mig selv ind i at det vil gå over, men den anden side af mig siger det ikke vil gå væk... Please hjælp mig !

Junior medlem

Er der en som har prøvet det samme som kan hjælpe? Jeg har ingen apetit idag.. Føler jeg er mig selv men ligevel så er min krop ikke sig selv??

Junior medlem

Please hjælp?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det går over med tiden. Et par dage eller 3

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Slap af. Dengang jeg røg kunne jeg sagtens mærke det dagen efter, jeg havde det som om mit hoved var i en osteklokke, eller jeg konstant gik rundt med en dyne viklet rundt om hovedet. Du har røget meget mere end du kunne tåle, lyder det som om, så der går formentlig en dag eller to før du begynder at være ovenpå. Ikke mindst når du oveni formentlig er godt psykisk udmattet efter dagen i går.

Det vil gå over, så tag det roligt.

I øvrigt ret ironisk dit nick er Cool. Det lyder sgu ikke særligt cool :roll:

Medlem
Brugeravatar

1. Velkomme til.

2. Søg på forummet og du finder en del svar, begge disse svar er på side 2 under Cannabis:
Er der noget galt med mig?
Bad trip.. ?

3. Slap af og ta' det roligt, det går over om et par dage. Det er sket for andre før og vil ske igen. Vent med at ryge (hvis du vil det) til du føler dig klar og lad vær med at ryg for hurtigt og for meget.

Junior medlem

Tusinde tak for i skriver, det letter faktisk lidt... Men jeg har bare den store frygt for at det her vil være for evigt???

Flak... Jeg har det som om min hjerne og krop er bedøvet og min underbevidsthed er okay.. og når det er sådan så har jeg bare fået en frygt for jeg ikke vil blive normal igen??? Er det pgr at det stadig er i kroppen? Fuck det her er det klammeste jeg prøvede... Især da det LIGE skete.. Jeg smagte virkelig på at hvordan det føles at dø... VIRKELIG

Medlem
Brugeravatar

Du bliver normal igen, du er bare bagskæv pga. du har røget mere end du kunne tåle. Det vil gradvist forsvinde de næste par dage. At du har haft et badtrip, gør at du nok tænker lidt panisk nu. Slå kold vand i boldet, var afslappet og så vil det gå over af sig selv. Få evt. sovet rigtig om natten, løb en tur, tag et bad og spis noget ordenligt mad.

Junior medlem

Okay... Håber bare på det går over.. Blev også indlagt og lægen sagde også at der vil gå nogle dage før det gik over.. men det virkelig ikke til at holde ud.. :(

Junior medlem

Hvad hjælper på at det vil gå hurtigere ?? Drikke vand ?Spise sukker? Det har jeg hørt vil hjælpe?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det går hurtigst over hvis du holder op med at kæmpe imod det, og accepterer at du har det som du har det. Det er rigtigt, tro det eller lad være.

Lad være at gøre noget større ud af det. Se noget fjernsyn, spis noget god mad, gør andre ting som du normalt ville gøre. Det er den eneste måde.

Junior medlem

Går det så over??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, hvis du 100% kan tage det ind. Panikangst er sådan en underlig tilstand hvor man er bange for at være bange. Den eneste måde at stoppe det på er at holde op med at flygte fra det.

Det kan dog sagtens tage noget tid før det er drevet helt over, selv hvis du stopper med at fodre det.

Junior medlem

Jeg har faktisk nu accepteret at ejg er bag skæv og nu føler jeg bare at jeg er helt skæv .. virkelig mærkelig tilstand jeg er i nu.. frygten er gemt lidt væk nu.. men hvad mener du med at fodre det hvis jeg må spørge så dumt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg mener at hvis du frygter frygten, så vokser den sig større. Jo mere du flygter, jo værre bliver det. Når du flygter fra frygten, så fodrer du bæstet. Accepter at du har det som du har det, så holder du op med at fodre det.

Junior medlem

Har jeg gjort, men jeg kan bare ikke fortælle mig selv AT GRUNDEN TIL JEG HAR DET HER SÅDAN ER FORDI JEG STADIG HAR THC I BLODET... ? Hvorfor kan jeg ikke det?? Er det frygten der fortæller mig det??

Jeg spørger sidste gang.. Er det 100% at jeg får det bedre??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du gør en meget almindelig fejl, nemlig kun delvist at acceptere din tilstand. En 100% accept betyder at du dropper tanken om at du skal "få det bedre", og simpelthen forholder dig til at nu har du det som du har det, uden tanke på hvor længe det bliver ved.

En indgangsvinkel der har hjulpet mig i den situation er at antage at jeg hele tiden har haft det sådan, det eneste stoffet har gjort er at gøre mig bevidst om det. Det betyder at uanset hvad jeg gør, så bliver det aldrig anderledes. Men det betyder også at der er en mulighed for at leve mere ægte, nu hvor jeg har opdaget et nyt aspekt af mig selv. Og det betyder at hvis det funkede okay inden jeg opdagede det, så kan det vel også komme til at fungere igen, selvom jeg lige nu ikke er særligt komfortabel med situationen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Med andre ord: Den bedste måde at komme videre på er at antage at det aldrig bliver anderledes, og så begynde at fungere ud fra virkeligheden som den er lige nu.

Junior medlem

Så dvs. at du har haft samme tilstand som mig og det er ikke gået væk endnu? Er det sådan jeg skal forstå det? Og jeg bare skal acceptere det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Emnet er flyttet til Medaljens bagside.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]