ehm... med hensyn til den der 5 L dunk, så er det ikke en specielt god ide, da den over hovedet ikke er lavet til at holde tryk.
Ja, jeg har selv prøvet og den blev kæmpe stor og vi blev nød til at lette på trykket et par gange under vejs. det var ret skræmmende at stå med en firkantet dunk der lige pludselig var rund i stedet for firkantet... det gik dog med vi brugte kun 3 flasker gas så vidt jeg husker og jeg ved heller ikke hvor meget plante materiale der var.
Men hvis jeg var dig og skulle prøve at trække nol på en masse han planter så ville jeg lade plantematerialet tørre først hvis det ikke allerede var det og så ville jeg finde en metode til at blende plantematerialet på for at få det til at fylde mindre.
Og ja, det er en god ide at smide hele pisset i fryseren nogle timer inden du skal bruge det, for at gassen fordamper langsommere, men det er ikke sikkert at det ville blive noget problem alligevel, med mindre at du vil bruge den der 5 liters dunk.
Men jeg vil nu også synes at det er lidt spild af tid på at trække nol på hannerne.
Men hvis du gør/eller har gjort det, vil du så ikke lige rapportere tilbage om resultatet og processen