Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Etizolam
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Er der nogen som har kendskab til Etizolam?
Jeg har bestil 20 piller hjem af 1 mg.
Det jeg har kunne læse mig frem til på nettet, er at, det har en euforisk og 'Diazepam'-lignende virking.

Nogen erfaringer med dette stof, så skriv lige. :wink:

Titel: Re: Etizolam
Medlem

Jeg spiste et par stykker sidste weekend for at falde i søvn efter en tur på amfetamin, og de virkede fint. Som du sikkert ved er det en benzodiazepine analog, så derfor kan virkningen bestemt godt sammenlignes med diazepam. Nu har jeg dog aldrig været den store tilhænger af benzoer. Jeg har faktisk kun benyttet dem få gange til at falde i søvn på efter lidt for meget amfetamin, så derfor kan jeg ikke præcisere hvilken benzo jeg synes den minder mest om ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu har jeg fået 1000 mg af Phenazepam hjem.
Da jeg ingen præcis vægt har, tager jeg 100 mg og opløser i lidt alkohol og derefter fortynder i en 100 mL mål kolbe, op til mærke.
Så burde jeg kunne dosere på en fornuftig måde.
Jeg venter så også Etizolam på at kommer hjem, så må vi se hvordan de virker i forhold til (:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

God idé. Husk at omryste opløsningen kraftigt før du bruger pipette til at afmåle doser med.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har også overvejet at bestille nogen hjem og bruge til at sove på efter stimulanser/empathogener.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Jeg har også overvejet at bestille nogen hjem og bruge til at sove på efter stimulanser/empathogener.

Du kører på... Pas på dig selv, ikk? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har haft 1 "common" dose 5-APB og en light dose methylone i mit liv - tak for opmærksomheden though.

MXE har jeg heller ikke rørt i 2 uger nu. Dont worry, har styr på det :)

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
jeg fatter simpelthen ikke hvad nogen mennesker skal bruge en benzo med en halveringstid på 60 timer til?

det er bare en af de ting der... HVORFOR???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
jeg fatter simpelthen ikke hvad nogen mennesker skal bruge en benzo med en halveringstid på 60 timer til?

det er bare en af de ting der... HVORFOR???

Alt med måde. Phenazepam skal benyttes til at trappe ud af for meget alkohol. Har sku fået lidt abstinenser..
Nu har jeg prøvet Phenazepam på en dosis på cirka 0.5 mg som har vist sig at være en behageligt og afslappende rus.
Jeg har ikke haft blackouts, ej heller nogle former for brutal, uhæmmet opførelse og husker fint. ( Nu må vi se imorgen)

Etizolam skal testes for lamme potentiale

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg troede det var nødvendigt at bruge Propylene Glycol :hm:

Admin
Brugeravatar

Nogle har tilsyneladende opløst phenazepam feks. i varm 96% ethanol. Har selv haft bøvl med at opløse phenazepam i vodka, så jeg har brugt propylen glycol. Jeg synes i øvrigt, man som udgangspunkt bør benytte sig af det. Hvis man opløser stoffer i varme opløsningsmidler, er der risiko for at de udfælder, når det afkøles.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er der nogen der har forsøgt sig med Eddikesyre? Jeg vil tro opløsningen vil gå bedre deri end i ethanol.

Det kan selvfølgelig ikke drikkes rent, og spørgsmålet er om det så fælder ud ved fortynding.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
Nogle har tilsyneladende opløst phenazepam feks. i varm 96% ethanol. Har selv haft bøvl med at opløse phenazepam i vodka, så jeg har brugt propylen glycol. Jeg synes i øvrigt, man som udgangspunkt bør benytte sig af det. Hvis man opløser stoffer i varme opløsningsmidler, er der risiko for at de udfælder, når det afkøles.

Ja det var sku et helvede at få opløst det stads..
Nu har jeg ikke lige 300 kr til PG og ved ikke lige hvor man ellers kan købe forholdsvis små mængde af det..
Jeg vil prøve Eddikesyre senere i dag.

Så må vi se hvordan det går..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Og lige et råd (for gud ved hvilken gang...). Pas for helvede på med phenazepam. Det er et super snigerende benzo, og du kan lynhurtig komme galt afsted. Det kan jeg selv skrive under på!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

BehindMind skrev:
Og lige et råd (for gud ved hvilken gang...). Pas for helvede på med phenazepam. Det er et super snigerende benzo, og du kan lynhurtig komme galt afsted. Det kan jeg selv skrive under på!

Ja det må man nok sige, sikker nogle historier man har læst på de forskellige drug fora's.
Hvordan har din oplevelse været med for meget af det stof?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er heldigvis sluppet billigt i forhold til mange andre skrækhistorier rundt omkring på nettet. Jeg overdoserede phenazepam, og havde en uge, hvor jeg overhoved ikke kunne redegøre for min færden. Jeg har bare væltet rundt på "autopilot", og skabt mig som en tosse. Til alt held kom jeg dog helskindet igennem, uden at have forvoldt noget større påstyr.

Jeg havde opløst phenazepam i PG og doseret meget nøje, men alligevel gik det galt. På grund af den lange halveringstid, og en følelse af at man på ingen måde var påvirket, redoserede jeg gentagende gange. Jeg har ikke rørt det siden, og tror næppe at jeg kommer til det igen. Det er simpelthen ikke det værd, og der er et hav af andre benzodiazepiner, som er meget bedre, og meget nemmere at styre. Det skal også lige siges, at jeg tror ikke at jeg har hørt én eneste success historie med phenazepam.

Tænk dig om inden du giver dig i kast med det. Det er bestemt ikke legetøj.

Admin
Brugeravatar

rootmood skrev:
Imp skrev:

Nu har jeg ikke lige 300 kr til PG og ved ikke lige hvor man ellers kan købe forholdsvis små mængde af det..

Jeg tror, det er en dårlig idé at forsøge at opløse det i eddikesyre. Selvom det bare er spekulativt, ku phenazepam godt være lidt ustabilt i sur opløsning, da det fremmer hydrolyse af iminium saltet, som blir dannet. Og i mindre grad af amidet. Desuden vil phenazepam nok i ringe grad blive protoneret i en svag opløsning af eddikesyre. Man skal nok op i en forholdsvist koncenteret opløsning af saltsyre, før det virkelig batter og så er det nok ikke noget, man har lyst til at drikke alligevel. IMO er det en god investering at bruge 2-300 kr på en liter USP grade propylen glycol på apoteket. Det kan holde sig i årevis.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
rootmood skrev:
Imp skrev:

Jeg tror, det er en dårlig idé at forsøge at opløse det i eddikesyre. Selvom det bare er spekulativt, ku phenazepam godt være lidt ustabilt i sur opløsning, da det fremmer hydrolyse af iminium saltet, som blir dannet. Og i mindre grad af amidet. Desuden vil phenazepam nok i ringe grad blive protoneret i en svag opløsning af eddikesyre. Man skal nok op i en forholdsvist koncenteret opløsning af saltsyre, før det virkelig batter og så er det nok ikke noget, man har lyst til at drikke alligevel. IMO er det en god investering at bruge 2-300 kr på en liter USP grade propylen glycol på apoteket. Det kan holde sig i årevis.

Nu fik jeg ikke gjort det i dag. Nu når du siger det kan købes på apoteket så er det nok også mere at foretrække.

BehindMind skrev:
Jeg er heldigvis sluppet billigt i forhold til mange andre skrækhistorier rundt omkring på nettet. Jeg overdoserede phenazepam, og havde en uge, hvor jeg overhoved ikke kunne redegøre for min færden. Jeg har bare væltet rundt på "autopilot", og skabt mig som en tosse. Til alt held kom jeg dog helskindet igennem, uden at have forvoldt noget større påstyr.

Jeg havde opløst phenazepam i PG og doseret meget nøje, men alligevel gik det galt. På grund af den lange halveringstid, og en følelse af at man på ingen måde var påvirket, redoserede jeg gentagende gange. Jeg har ikke rørt det siden, og tror næppe at jeg kommer til det igen. Det er simpelthen ikke det værd, og der er et hav af andre benzodiazepiner, som er meget bedre, og meget nemmere at styre. Det skal også lige siges, at jeg tror ikke at jeg har hørt én eneste success historie med phenazepam.

Tænk dig om inden du giver dig i kast med det. Det er bestemt ikke legetøj.

Jeg er glad for, at høre du er kommet helskindet igennem. Jeg vil tage din historie til eftertragtning også krydse finger på at Etizolam snart ankommer.

Jeg kan så fortælle, at jeg har doseret med en halv ml (ca.0.5 mg) og som BehindMind fortæller, så er det lidt lange onset og den utrolig lange halverings, med til at gøre, at man ikke rigtig tænker over at man er på det. Man føler sig til stede i nuet, men når jeg nu tænker tilbage, på, hvad jeg har lavet i dag, så er det faktisk lidt svært at kortlægge præcis hvad man har lavet.
Efter lidt tid er det tilbage, men det fik mig så til at tænke på hvad jeg lavede i går..

hmm...

Nååår ja der var familie besøg.. (30 sekunder efter man virkelig har tænkt efter)

Tror jeg lader dette stof komme ned i equipment boksen. Der hvor alle de nye RC som aldrig blev til noget ligger.

hmm rettede jeg nu for stave fejl?

fuck it..

edit: jeg kan bare stadig godt mærke abstinenser og har da også fået et par øl som hjalp på det..

Insane psychedelia user!

Kan du ikke lige så godt selv kigge efter på listen?

http://lms-lw.lovportaler.dk/showdoc.as ... 0080749-b1

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Spiste 7 mg etizolam i går, syntes ikke rigtig det virkede, så drak en flaske vin. 10 timers blackout, og har åbenbart fået tæsk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]