Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 10:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

(jeg var på fyn (jaae lidt anerledes) men de gutter jeg røg med der rullede på den sjoveste måde (2 lags) så lavede han sådan en lille sjov fætter og jeg aner ikk hva han lavede jeg var ret skæv der og troede han sad og fucked jointen helt op (sad og kiggede og tænkte nej nej nej... han vender det jo helt forkert... nej nej nej...) (havde aldrig set en 2 lags før det ??? er det min omgangskress der er sådan totalt joint perfektionister? eller er det bare tilfælde?_____________________________
jeg ruller nu selv både 1 lags og 2 lags (da en 2 lags kan være meget letter at konstuere i en go skævert x)
2 lags ryger også langsommer (godt til at lave en ordenlig stor runde joint :D
1 lags er mere til de lidt mindre a go kval (for mig)

(bonus spørgsmål= hva gør at jointen ryger skæv ? er det alt?
måden den er rullet?
det der er i/mixet?
måden det er stampet/fyldt på?
måden den er blevet røget på?
osv osv osv.....?
(meget nyskeri i svaret da vi tit sidder og siger: ej nu røg DU den skæv igen .... xD

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis en joint ryger skæv, kan det skyldes mange ting. Det kan være at man har brugt for meget spyt på limningen. Uhomogent mix/ ikke stampet tilpas. Dernæst synes jeg ofte at for kraftig rygning har en tendens til at ryge en joint skæv, eller om ikke andet give en kæmpe glød og dermed gøre den varm.

(Baudelaire 1860).

Medlem

Jeg laver kun 2 lags joint og ryger sku aldrig skæv.

Den kan blive skæv hvis den ikke er stampet optimalt, eller hvis man har en hyene i blandt sig som skamsuger

Medlem
Brugeravatar

tager jeg som ALT kan ødelægge/ryge den skæv :D
forresten nogle der ryger brown sugar papir? har prøvet det og nogle a de gutter der, de skamsuger bare og det plejer jo som sagt a lave giga glød og brænde skæv osv... men den brændte helt pænt og dejligt langsomt? (ret lækker og ryge a (sys jeg)) det tykt brunt papir med smag (står der, smager ikk a så meget?)(det er lavet a sugar? åbenbart) så vidt jeg har oplevet var den umulig a ryge skæv? o.o

Medlem
Brugeravatar

Dengang jeg startede med at ryge sagde de store drenge altid til mig at jeg ikke skulle aske jointen, da den ville brænde skævt. Troede egentlig at det var en fuser, kom til at tænke over det for et stykke tid siden. Det virker!
Now i'm smoking straight maiiin yeear.

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
alis skrev:
Dengang jeg startede med at ryge sagde de store drenge altid til mig at jeg ikke skulle aske jointen, da den ville brænde skævt. Troede egentlig at det var en fuser, kom til at tænke over det for et stykke tid siden. Det virker!

Det er noget du bilder dig selv ind. Jeg har set joints med flere centimeter glød, som stadig ryger skæve. Jeg holder på at det er pakningen af materialet og ensformighed i mixet der får en joint til at ryge lige... Det hjælper selvfølgelig også at den er rullet lige... :roll:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
jeg tror sgu jointen ryger skæv ved for kraftig rygning. når jeg sidder selv er der aldrig problemer, men så snart jeg ryger med nogle venner bliver der jo suget hele tiden, så det ender med en kæmpe glød samt en pisse skæv joint. Og så tror jeg også det har lidt at gøre med når man lige støder på en lidt større nol end de andre tager den lige en smule længere tid at brænde.

Medlem
Brugeravatar

Snoezel skrev:
alis skrev:

Det er noget du bilder dig selv ind. Jeg har set joints med flere centimeter glød, som stadig ryger skæve. Jeg holder på at det er pakningen af materialet og ensformighed i mixet der får en joint til at ryge lige... Det hjælper selvfølgelig også at den er rullet lige... :roll:

Meget muligt :) Jeg er dog stadig bombesikker på at det gør en forskel om du asker den hver gang du tager et hvæs, eller om du asker den når den løse aske selv ryger af. Jeg syntes ihvertfald det giver en joint der brænder mere lige og bedre.

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]