Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg har fået en flaske på 20ml med 20mg Phenazepam i hjem og vil gerne være helt sikker på ikke at overskride den anbefalede dosis, da jeg har læst diverse advarsler på nettet fra andre brugere.

Er der nogen tip til hvor mange dråber af opløsningen der skal bruges for at nå op på 0,5mg phenazepam ?

Jeg spørger herinde fordi jeg gerne vil være 100% sikker på ikke at dumme mig. I hope you understand.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg ved at det er farligt at dosere uden vægt, men vil muligvis gi det et forsøg alligevel. Jeg har læst at der skulle være ca. mellem 16-20 dråber på 1 ml vand.

Men jeg ved ikke helt om alkohol er noget tilsvarende eller helt anderledes.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Tag på apoteket eller matas og skaf dig en sprøjte, så du kan måle volumen ud.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Som Adobe siger. Sidste gang fik jeg det også hjem i væske form. Køb en 1 ml sprøjte, den koster kun 3 kr, og gør det meget lettere at dosere.

Husk også at være forsigtig med det, sidste gang endte jeg med blackout i omkring 5 dage.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Hvorfor overhovedet indtage phenazepam? efter hvad jeg har læst mig frem til, skulle der ikke være noget positivt at hente i dette stof. :?

Medlem
Brugeravatar

volume og vægt kan ALDRIG SAMMENLIGNES en litter mælk vejer ca 1 kg, en litter is vejer ca 700g, 1 litter bly vejer ...(fuck nu har jeg squ glemt det x)? meget gætter vi på xD (tjek evt massefylden på det pågældende stof (kan findes på google eller i en kemisk data bog) (du kan regne det ud (ret simpelt) :D med go gammeldags kemisk mængdeberegning.
________(vær 100% sikker= 100% nøjagtighed)_____________(det ikk godt at ligge med en overdosis)
kan heller ikke lige se hvad det fantastiske i phenazepam skulle være :D (er lidt nyskeri? :) (fortæl det nu :D?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bolck skrev:
volume og vægt kan ALDRIG SAMMENLIGNES en litter mælk vejer ca 1 kg, en litter is vejer ca 700g, 1 litter bly vejer ...(fuck nu har jeg squ glemt det x)? meget gætter vi på xD (tjek evt massefylden på det pågældende stof (kan findes på google eller i en kemisk data bog) (du kan regne det ud (ret simpelt) :D med go gammeldags kemisk mængdeberegning.
________(vær 100% sikker= 100% nøjagtighed)_____________(det ikk godt at ligge med en overdosis)

Det er da slet ikke nødvendigt, når han ved at han har 20 mg phenazepam i 20 ml væske.. Så kan han bare bruge en 1 ml pumpe til at dosere, 0,5 mg = 0,5 ml

Junior medlem
Brugeravatar

Præcis Psyduck, der er vel ingen grund til at gøre det mere kompliceret end det er ;-) 20mg i 20ml, så burde dosering vel ligge lige til højrebenet med en sprøjte?!

Medlem
Brugeravatar

må erkende det ikk var skrevet i normal tilstand da jeg nu ikk helt fatter hvorfor jeg ikk bare kunne gøre som "anden" :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]