Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 08:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Heej overskriften siger som sagt lidt af problemet.

Jeg har her for de sidste fire dage begyndt på hash og røg ialt 2gr på de fire dage ( lyder lidt fucked men røg lidt af gangen ) nu har min mor opdaget mig og vil have taget en tester!!    Har hørt man skal drikke en del vand og citron. Eller er der andre metoder .?  
Og hvorlænge vil det tag at få de 2gr helt ud af kroppen hurtigst muligt inden for en uge eller mere ??.  Håber jeg får et godt svar.                   

Medlem

der går næsten en måned før det er væk ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad får hun ud af at teste, hvis hun HAR opdaget det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Forstår heller ikke hvad hun får ud af at teste dig for hash, når hun allerede ved du ryger hash.

Junior medlem

Mente ikke hun havde opdaget mig men har en mistanke om det ;s thats why i need something asap to get the shit out of my body

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Der er ikke så meget at gøre... Du kan ikke snyde en urintest.

Medlem
Brugeravatar

gå til kende inden det er for sent ville være mit bedste bud.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Anonymheey skrev:
og røg ialt 2gr på de fire dage ( lyder lidt fucked men røg lidt af gangen ) 

:lol:

On topic: indrøm det, det er nemmest, og så er det ude af verdenen. Min var meget imod det, og jeg indrømmede det ikke, jeg blev taget i det med jointen i munden. Hvilket jeg også fortryder i dag.

Du kan ikke snyde en test. Desværre.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lige nu virker det som verdens undergang at fortælle det, men når du bliver ældre kan du kun grine af din nervøsitet. :)
Hvis jeg var din mor ville jeg få meget mere respekt og tillid til dig hvis du sagde det, for det er en rigtig modig handling. :)

Jeg synes forresten det er lidt skægt at man let kan slippe afsted med narko, men hvis man ryger hash kan det spores i evigheder. :P

Junior medlem

Det er kun 2gr jeg har røget på fire dage men hvis jeg holder den lidt til min mor får tid til at ringe til lægen + arbejder i en piZzaria så kan ikke ha tid både om morgen og aften hvis jeg holder den i en måned vil jeg så vær fuldstændig clean ( ved at drikke en masse vand og citron som jeg har læst mig frem til ?)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså det oplagrer sig i fedtvævet så vidt jeg har forstået...
Jeg ved ikke en skid om det, men ville det så ikke være smart at køre sulte/binge-eating perioder? Sådan at man først taber sig i en uge, så tager på igen - udskiftning???
Og hvis der er meget lidt der måles tror jeg da godt man kan fyre en historie om passiv rygning af?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige her
Uanset mængden du har røget tager det ca 3 uger før der er ude af kroppen , mine gamle truede meget med tests før i tiden , men det blev aldrig til noget..

Junior medlem

True true mrknudsen og Alice . Der er hellere ikke meget tro skab imellem os ( efter kriminal fortid ) prøver at fikse den og I har ret kan ikke blive ved med at lyve

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej du bliver nok fucked før eller siden hvis du bliver ved. :) Nemmere at sige "Jeg har prøvet det en gang" end at skulle forklare flere års løgne. :)

Junior medlem

Det jo rigtigt dayli leaf hun siger jeg skal have taget blod-/urinprøve.

Junior medlem

Alice skrev:
Nej du bliver nok fucked før eller siden hvis du bliver ved. :) Nemmere at sige "Jeg har prøvet det en gang" end at skulle forklare flere års løgne. :)

Hva nu hvis den er allerede brugt xd

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tjah... Altså mine forældre har aldrig mistænkt mig for noget. Så ved ikke hvad man gør. Tror det handler om fra start af at indrømme sine fejl.
Jeg har fortalt at jeg har prøvet hash og hvor forfærdeligt det var. Jeg er også kommet hjem og har sagt "JEG DRIKKER ALDRIG IGEN" og lavet jokes på andre tidspunkter med "Jeg skulle jo lige på værtshus den tirsdag, det er et must i mit liv". Så tror de at jeg er super-ærlig omkring alle de dumme ting jeg gør og har ikke på noget tidspunkt fået nys om mit halv-seriøse misbrug af diverse syntetiske substanser... heller ikke når jeg er kommet hjem 1½ døgn efter jeg tog afsted til fest og lignet en 40-årig, polsk ... jeg-ved-ikke-hvad... med neon-maling i hele hovedet og snakket om hvor ødelagte mine ben var af at danse. Selvfølgelig altid efterfulgt af et "JEG DRIKKER ALDRIG IGEN!!! Går ind og lægger mig til at dø nu. I skal ikke vække mig når der er mad, jeg vil dø i fred. Godnat."

Edit: det eneste de har udvist af mistænksomhed er bekymring for mit psykiske velvære: "Alice, vi har lagt mærke til at du ikke er så glad mere. Er der noget galt? Er du stresset? Er det fordi du er flyttet fra xxx-by?? Måske du skulle lade være med at arbejde så meget?" Dette er fordi der var en lang periode hvor jeg ikke rigtig var hjemme på andre tidspunkter end når jeg havde narko-tømmermænd. Og selvfølgelig vil alle da blive bekymret for en person hvis de ser vedkommende komme grædende hjem fra Fakta fordi der ikke var mere kartoffelsalat... :)

Senest rettet af Alice 12 jul 2011 00:55, rettet i alt 3 gange.

Medlem
Brugeravatar

Hvis i forsøger at genoprette tiltroen til hinanden, ville det så ikke hjælpe jer godt på vej hvis du bare gik til bekendelse og fortalte hende hvilket forhold du har og har haft, til weed? Du gør dig fortjent til tiltro ved at gøre hende fortrolig med dit stofforbrug. Det er altid svært at fortælle sine forældre at man gør noget, som man ved de foragter, men du vil kunne gå med oprejst pande og god samvittighed bagefter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Hold nu jeres kæft med "Sulte-spise dage" og " masser af citron og vand"..
1.Du kan ikke bare tabe dig, og så spise meget mad, og så være fri for THC'en. Og for det andet, så taber man ikke alt sit fedt på en uge, selvom at man sulter sig.
2. Citron virker IKKE. Det er blevet testet en million gange, (inklusiv af mig selv). Og det bliver stadigvæk positiv. En pistest tester efter THC, og ikke efter pH-værdien i dit urin.

dayli leaf skrev:
Uanset mængden du har røget tager det ca 3 uger før der er ude af kroppen , mine gamle truede meget med tests før i tiden , men det blev aldrig til noget..

3. Forkert. Der er en halveringstid på THC. Så det afhænger af mængden man har indtaget. ( Og selvfølgelig hvilken slags test der bliver udført, urintest, blodtest etc.)
Jeg kan personlig sige, at det er forkert ved urinprøver. Da jeg har nogle liggende her hjemme ligenu, som kan spore ca. 4 dage tilbage, (dette står på testen). Men de facto har jeg erfaret at den kunne spore helt tilbage til 6 dage, og derefter blev prøverne negative.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Junior medlem

:gud: :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]