Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 85 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er skide fedt at gå en tur når man er skæv. Man får simpelthen bare tænkt så mange tanker. Jeg kan virkelig gå i dybden med nogle tanker hvis jeg går en tur, fordi min hjerne bare køre på højtryk. Hvis jeg gerne vil have et givende cannabis trip, med lidt stof til eftertanke, så tager jeg mig en skov tur :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Arthur Spooner skrev:
Det er skide fedt at gå en tur når man er skæv. Man får simpelthen bare tænkt så mange tanker. Jeg kan virkelig gå i dybden med nogle tanker hvis jeg går en tur, fordi min hjerne bare køre på højtryk. Hvis jeg gerne vil have et givende cannabis trip, med lidt stof til eftertanke, så tager jeg mig en skov tur :)

Jeps, og sanseindtryk bliver også præsenteret på en helt anden måde. Jeg synes især at dufte virker meget voldsommere. Frisk luft på en lun sommer-eftermiddag er ren nydelse, og hvis der så er nogen der har tændt op i en grill et sted hvor man går forbi duften, eller hvis man passerer en sød pige som har parfume på, så er det lige før at der skal skiftes underbukser når jeg kommer hjem igen :).
Puha, får helt lyst til at tænde op i en rumcigar nu, det er også ved at være mange måneder siden efterhånden.

Junior medlem
Brugeravatar

HrKnudsen skrev:
Cool, hvornår var det du skulle ryge?

Tirsdag :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halose skrev:

eller hvis man passerer en sød pige som har parfume på, så er det lige før at der skal skiftes underbukser når jeg kommer hjem igen :).

Haha. Du er for syg :D

Junior medlem

Jeg vil råde dig til at riste tobakken grundigt, fordi for meget nikotin kan virkelig gøre at man får det dårligt :) Ellers så kan jeg virkelig anbefale http://cannabismyter.dk/, da den buster mange af de åndssvage myter, og giver dig et realistisk syn på hvordan cannabis egentlig virker.

Jeg håber at du får en fantastisk rygeoplevelse på tirsdag! :)

Junior medlem
Brugeravatar

Maurn skrev:
Jeg vil råde dig til at riste tobakken grundigt, fordi for meget nikotin kan virkelig gøre at man får det dårligt :) Ellers så kan jeg virkelig anbefale http://cannabismyter.dk/, da den buster mange af de åndssvage myter, og giver dig et realistisk syn på hvordan cannabis egentlig virker.

Jeg håber at du får en fantastisk rygeoplevelse på tirsdag! :)

Tusind tak :) den vil jeg lige tage et kig på

Medlem
Brugeravatar

HrKnudsen skrev:
Alice skrev:
Det tror jeg de fleste ved, men jeg vidste ikke at det kunne vare 12 timer. ;)

Det vil jeg næsten påstå, at det ikke kan. Dit tilfælde er enten unikt, eller var der andre faktorer som havde en finger med i spillet.

Jeg har også meget svært ved at tror på dette. Når Alice så samtidigt i samme tråd siger han har et misbrug af stimulansaer og derudover var påvirket af øl og andre stimulansaer. Plus Alice har prøvet diverse psykedeliske stoffer før. Så er min konklusion i hvert fald klar: Hash har tricket andre stoffer til virke ekstra og puste ild til det, men det var aldrig sket på hash alene. Nu skal jeg jo ikke gøre mig klog på hvad andre folk har taget og ikke taget, men det virker til trådstarter er rimelig ny. Det vil sige, at man selvfølgelig skal passe på med hvor meget man tager, da det 1 er en ny oplevelse og 2 det kan ramme hårdere, men at male fanden på væggen og han vil have et bad trip i 12 timer, det tror jeg ikke på sker. Der i hvert fald ingen grund til at give ubegrundet angst, da dette også kan medvirke til, at han får et bad trip, dermed ikke sagt de ikke kan forekomme, for det kan det da. Men der bad trips generelt langt mildere og lettere at h¨åndtere end det du har oplevet.

Som andre siger hav noget drikkelse (vil anbefale faxe kondi (eller anden sports vand), da cola tit har er meget sukker og klistret og dermed ikke optimalt slukker den tørste man har). Hav nogen chips og slik klar. Evt også noget mere rigtig mad. De to scenarier som er mest realistiske er at du a) bliver træt sløv doven og tåget og dine tanker kommer meget langt ud af spor man ikke helt kan være vand til eller 2. får grine flip og har det sjovt og meget banale ting. Det kommer helt an på hvad det er du ryger.

God ryger.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
TAP skrev:
Når Alice så samtidigt i samme tråd siger han har et misbrug af stimulansaer og derudover var påvirket af øl og andre stimulansaer.

Vil lige indskyde at Alice skam er hunkøn. Men ellers er jeg enig i at det ikke har været hashens skyld alene, og den tråd skal spooki nok ikke have i baghovedet, når han går ind i hans første cannabisrus.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg var ikke påvirket af andre ting end alkohol (3 timer siden sidste genstand da jeg røg).
Tænkte at det kunne være meget rart med sådan noget baggrundsviden når man står i en situation hvor man begynder at tvivle på, om ens psyke klarer den. Jeg prøver ikke at skræmme ham væk, men ruste ham til sådan en oplevelse. Dog er jeg foruroliget over, at I nærmest opfordrer folk til at ryge det, hvorimod i slagter brugere i andre fora når de spørger om de kan tage MDMA med to ugers mellemrum. Nu kørte den off-topic. Undskyld.

God ryger. Det skal nok gå fint. ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
TAP skrev:
Når Alice så samtidigt i samme tråd siger han har et misbrug af stimulansaer og derudover var påvirket af øl og andre stimulansaer.

Vil lige indskyde at Alice skam er hunkøn. Men ellers er jeg enig i at det ikke har været hashens skyld alene, og den tråd skal spooki nok ikke have i baghovedet, når han går ind i hans første cannabisrus.

har ikk læst tråden endnu har tænkte mig at vente til efter min første gang

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Første gang jeg røg, fik jeg det monster dårligt.
Efter at have være hovedattraktionen i 2-3 timer på McDonalds,
gik jeg ud og fik noget frisk luft og noget cola. Så fik jeg det bedre ;)

Men det er jo heller ikke alle der får det sådan.
Man skal bare tage den med ro, og ikke være helt psyched eller
nervøs.
For eksempel var jeg igår henne ved et par venner, og jeg havde
lidt røg med, der var en der gerne ville prøve for første gang,
og han fik bare en god chiller og fråder på :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Topskuddet:
Hvorfor røg du igen hvis du fik det dårligt?
Jeg spørger ikke på en formanende måde, men af interesse. Håber ikke du misforstår mig. :)

Medlem
Brugeravatar

HrKnudsen skrev:
Han skal sku heller ikke overvurdere det. De fleste kan ikke mærke det store første gang de ryger.

Nemmerlig, prøvede det for første gang for et par måneder siden, har enda end trip rapport om det. Abselut ikke noget at gå i selvsving over! :)

Medlem
Brugeravatar

Alice skrev:
Topskuddet:
Hvorfor røg du igen hvis du fik det dårligt?
Jeg spørger ikke på en formanende måde, men af interesse. Håber ikke du misforstår mig. :)

Nu ved jeg godt, det ikke var til mig, men svare alligevel siden det kunne have din interesse- Min første alkohol brandert (som også var første gang jeg røg (HR: rigtig dårlig ide). Aften endte helt galt. Endte ude i en smule halluer og mindfucks jeg havde i min kæmpebrandert dog stadig for øje, at dette skyldtes at jeg var påvirket og var mere pinlig over hvor ufunktionel jeg var end angst. Jeg har siden kombineret de to stoffer med stor succes siden. Anyways jeg ville dog gerne se hvad stofferne gjorde hver for sig. Derudover lavede jeg samtidigt om på set og sitting. Selvom man har haft en dårlig oplevelse med et stof, har jeg nu ikke noget imod at prøve igen. selvom jeg har haft bad trips er det dog aldrig nogen som har været helt ude af propationer og altid noget der har været til at fixe.

Derudover har jeg personligt ikke så vidt jeg ved rådgivet nogen omkring MDMA, da jeg ikke har erfaring. Jeg mindes heller ikke jeg har givet teoretisk viden i form af et link.

Junior medlem
Brugeravatar

så er der blevet røget noget hash,og kan sige det var ikk sidste gang!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
spooki skrev:
så er der blevet røget noget hash,og kan sige det var ikk sidste gang!

Bare husk at lade være med at gøre det hver dag. Især i voksealderen. Som de andre siger (nogle af erfaring) kan det have store konsekvenser for din videre udvikling :) Hold det til en gang imellem, så er du på den sikre side.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Hvordan var det så? Var det ligesom du regnede med? :)

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Junior medlem
Brugeravatar

jeps jeg har ikk tænkt mig at gøre det hverdag,,,,og det var ikk som jeg regnede med meget bedre man kunne jo mærke det lige med det samme...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg elsker at du har røget en gang, og du har allerede lavet dit profilbillede om til noget hash-relateret :D

Fedt at du ku' li' det ;)

Junior medlem
Brugeravatar

haha tak :D self røg jeg ikk så meget som de andre men synes nu det tog godt fat alligevel og blev mega træt bagefter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 85 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]