McWeed skrev:
ALDRIG KOM DIT HASH I FRYSEREN!.. Ligemeget hvilken slags cannabis du fedter rundt med, vil potensen af din ryger, altid forringes af voldsom kulde, som voldsom varme. At smide en hashkage i fryseren (der vel er ca -6 grader), er med store ord, det samme som at smide sit nald en tur i ovnen, inden man ryger det.. Derudover ville jeg personligt sige at 2½g pr. pers. er en ret høj dosis, medmindre det er en betydelig dårlig kvalitet -og indtageren har en jævnt høj tolerence. Prøv med 1-2g god kvalitets hash/skunk (til to personer), og bag ca seks cookies/brownies etc. Spis én hver og vænt en times tid, hvis det ikke sparker hårdt nok, kan man jo altid spise en til
GOD RYGER/ÆDER
- McWeed

Med al respekt:
Der er INTET belæg for det du skriver.
For det første er en fryser -18 grader, ikke -6.
Men at THC nedbrydes(hurtigt) i en fryser er helt forkert. At sige at kulde har samme effekt som varme er da også helt ved siden af.
Jeg laver ofte store portioner kager, så jeg ikke hele tiden skal gå og tilberede det, og gæt hvor jeg opbevarer det - I fryseren.
Jeg spiser kager hver dag, og har gjort det i mange år(jeg ryger ikke, men spiser kager og vaporizer), så jeg har stor erfaring med tilberedning af Cannabismad. Jeg laver karameller, schokolader, småkager, micro pizzaer, kiks, og flere andre jeg ikke lige kan komme i tanker om nu.
Jeg har haft kager, som ikke smagte så godt, men havde masser af styrke, men pga. smagen blev de ofte fravalgt af mig, til fordel for andre kager, der havde bedre smag. Så inden jeg fik spist de sidste havde de ligget i lidt over 1 år, og de havde ikke mistet noget styrke, jeg ku' mærke.
Jeg må, igen, sige at jeg ikke har anbefalet nogen at spise 2½ gram, men sagt at man skal tilpasse mængden af mad til styrken af det urt man har, så 1 portion Cannabis kommer til at svare til en lille portion mad. F.eks. 1 småkage. Jeg er ked af hvis det jeg har skrevet kan misforstås, og det kan det åbenbart, men nu har jeg præciseret det 2 gange efterfølgende, så nu regner jeg ikke med at det bliver nødvendigt igen.