Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Yndlingsryger
Junior medlem

Hey psychedelia.

Det er min første post her, så bær over med mig, hvis ikke jeg er helt rutineret i at skrive indlæg! :D

Jeg er efterhånden blevet rigtig glad for at ryge skunk i stedet for hash, og jeg har prøvet lidt forskellige arter, men jeg synes at føle en forskellig effekt afhængigt af hvad jeg ryger for noget skunk.

Hvad er jeres yndlings-skunk?

Medlem
Brugeravatar

Det er dog ikke skunk det her, men jeg ville sige Orange Haze. Fuck den sparker. Det siger BANG og dit fjæs er lammet :D
Og så Hindu Kush, der er noget specielt over den. Følte mig glad og i meget bedere humør flere dage efter jeg havde røget det. Og har en dejlig effekt :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Skunk - top 10 , hvad er bedst.
Hva syndes i er det bedste?
Hjælp til en hash-ryger, ang. skunk?

Medlem

Vil lige stille et spørgsmål her i tråden.Det meste hash der kommer udefra til DK kommer som bekendt fra Marocco,det som jeg ryger i øjeblikket og som jeg har røget de sidste par måneder er en lys maroc.Det er vel det man kalder pollen eller polm.

Efter hvad jeg har læst mig til er lys maroc koldpresset og den mørke er varmpresset.Men hvad er forskellen på pollenhash og så alm hash fra Marocco ? er der overhovedet nogen ?

Jeg læser tit her på forummet at folk beskriver standard hash som TØR og kedelig, hvordan ved man om det er noget standard lort eller om det er god ryger ? for min lyse pollenhash er da rimelig tør og hård som bare fanden.Den bobler ikke når man holder en lighter til den,der går ild i den og den bliver sort.røgen der kommer når den brænder er dog ikke sort men hvid.

Junior medlem

det lyder bestemt ikke som en marokka ryger.. hvordan dufter den og bliver du skæv? alt hash er lavet af pollen om det er mørkt er hvor meget det er presset, hashen bliver en smule bedre hvis man smider den i en varm gryde eller håndpresser den, selvfølgelig kun hvis den ikke er varmet på forhånd.
men en god hash kan beskrives ved: en god duft, klistret, må gerne være blod, og selvfølgelig boble, og helst ikke bliver sort, man kan lugte fra hashen om den er god når man sætter ild i den eller prøv at sæt tænderne i den :) en god hash vil og er altid være bedre end skunk

Insane psychedelia user!

donbruno skrev:
det lyder bestemt ikke som en marokka ryger.. hvordan dufter den og bliver du skæv? alt hash er lavet af pollen om det er mørkt er hvor meget det er presset, hashen bliver en smule bedre hvis man smider den i en varm gryde eller håndpresser den, selvfølgelig kun hvis den ikke er varmet på forhånd.
men en god hash kan beskrives ved: en god duft, klistret, må gerne være blod, og selvfølgelig boble, og helst ikke bliver sort, man kan lugte fra hashen om den er god når man sætter ild i den eller prøv at sæt tænderne i den :) en god hash vil og er altid være bedre end skunk

Det passer ikke. Der findes ikke noget hash som er lavet af pollen - ikke en gang pollenryger.

Medlem

donbruno

Jeg tror ikke du ved hvad pollen betyder,pollenhash har ikke noget at gøre med pollen som sådan.Det er bare et navn der forvirrer mere end det oplyser.

Junior medlem

så har jeg vidst misforstået noget :D troede når man lavede hash tog man topskudene som der er masser af pollenstøv på og pressede det sammen med diverse ingredienser men hvordan gør man så ?

Medlem

fjas

du kom mig lige i forkøbet :)

har du en forklaring på hvordan jeg kan skelne mellem noget standard lort og så en god lys pollen ? andet end at ryge det ?
skal pollenhash boble og hvad er forskellen på det vi kalder pollen og alm hash ?

Insane psychedelia user!

@Esrarli_Gözler:

Måske dette kan hjælpe dig lidt: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=17869

Sorry, havde ikke lige set den var blevet taget ned.

Forskellen på Pollen og 'alm' marrokansk hash er: Pollen er koldpresset og 'alm er varmepresset. Det er stort set den forskel som er.

Medlem

ok så fik jeg det opklaret.

ved du hvordan en god lys polm skal se ud ? og om den skal boble ?

Når jeg cutter et halvt gram af med en kniv til en joínt og kigger på pladen så er den meget lys inden i.den skinner nærmest.

jeg plejer at gi nollen lidt varme inden jeg mikser det i tobakken,så bliver det lidt mørkere og blødere og nemmere at håndtere.det bliver hurtigt hårdt igen hvis du ikke nulrer det ud med samme.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Min dealer ved næsten aldrig præcist hvad det er.
Men lige fortiden har han en god 140'er hash hjemme,
som jeg skal til at fyre op i, og den er super,
kan jeg i hvert fald sige!
:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hvem gider give 140kr for et gram hash?!?!!!!

Insane psychedelia user!

Manze: Mennesker som går op i kvalitet, frem for kvantitet. ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Manze skrev:
Hvem gider give 140kr for et gram hash?!?!!!!

Altså 140 hash er jo bare et navn, eller en måde at fortælle kunden hvilken kvalitet det er, selv om det aldrig er til at stole på, det er jo ikke alle steder man giver 140 kr for et gram hash bare fordi det hedder det...

F.eks. når jeg køber noget 90er af rødderne i byen giver jeg da 50 kr for et gram..

Dedikeret medlem

En af mine venner havde engang noget ryst til 150 grammet, nollen havde en dejlig blanding mellem hvid og lysegrøn, og lugtede bare helt suplimt, det mindede lidt om Randers regnskov, hvis nogen kender den lugt?
Den sparkede røv! :gud:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
blue cheese er altid en sikker vinder :3

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Røg engang noget Pineapple express, 2 hiv af jointen og jeg sad RØV FUCKING STONED i 4 timer.
men min yndlings er nok Nightshade - barney's farm

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem
Brugeravatar

Min yndlings-skunk er nok AK-47 eller White widow, det er en sikker vinder hver gang

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]