Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 10:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Zybermob skrev:
Til jer allesammen der fortæller mig om hvor vidt det ikke er et begynder stof og hvor farligt det er
- jeg har sat mig godt ind i det, og det vil ikke ændre på om jeg ville tage det eller ej!

Alright så, husk at have en trip-sitter som er lige så godt sat ind i det som du er, hvis ikke bedre. Én anden god ting at sørge for, er at sidde behageligt, jeg vil faktisk foreslå dig at ligge ned, det fucker virkelig med ens tyngdekraftsfornemmelse hvis man kommer op i lidt for høje doser. Husk ligeledes at fjerne skarpe objekter fra dine omgivelser da man i visse tilfælde godt kan finde på at fare op og rende forvildet rundt, hvilket ikke er supersmart når ens verden er i 1000 stykker. Held og lykke med det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zybermob skrev:
Min storebror kom og fortalte mig at han prøvede at ryge stoffet Salvie, hvor han beskrev ruset som " Sine 10 bedste minutter i hele sit liv".
...
Vi fandt ikke ud af særligt meget ud over hvor OVERFEDT ruset lyder, og hvordan det skal indtages.

Jeg vil blot tilbyde en "second opinion". Salvia Divinorum ... ja hvad skal jeg sige ... det er det eneste stof, som jeg INGEN kontrol har over og det er det eneste, som nogensinde har skræmt mig på den psykedeliske scene.

Det kan være meget godt at vide, at man typisk IKKE ANER at man tripper, og man glider fra normaltilstanden til denne ukontrollable tilstand på blot få sekunder. Det, at man vitterligt ikke aner, at man tripper, er noget der i den grad adskiller det fra andre stoffer. Ketamin i høje doser kan tangere, men ketaen er langt fra så fucked up.

Man kan også godt tro, at der måske bare er et spørgsmål om at "være i træning". Her kan jeg bare sige, at jeg har taget min del af de psykedeliske stoffer, men når Sally går ind, så har det hjulpet nul og niks.

Salvia Divinorum er et stof, som jeg næppe tager alene nogensinde mere. Det er ikke til at spøge med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske er det også relevant at filføje, at i nok vil få problemer med at anskaffe stoffet når nu jeres forældre holder så nøje øje med jer. Det skal nemlig bestilles hjem fra udlandet, og hvad vil i gøre når jeg forældre finder pakken i posten?

Desuden skal Salvia ryges på en speciel pibe eller bong. Hvis i aldrig har prøvet at ryge før, bliver det nok vanskeligt for jer eftersom at det smager forfærdeligt, det kradser i halsen, og røgen skal holdes nede i lungerne i 30 sekunder.

Det er dog de mindste bekymringer i skal gøre jer. Gør jeg selv en tjeneste og lyt når erfarne folk fraråder jeg det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
ja, im with arthur on this one.

Og det er ikke for sjov vi siger at det ikke er for sjov :roll:
psykedeliske stoffer kan give dig utrolig indsigt, men lige så fantastisk det kan være lige så grumt, ubehageligt og... ja.. indsæt selv ord.

En enkelt tur kan smadre din psyke, du kan huske ting som du måske har fortrængt - evt. fra din barndom.

I skal tænkte over at i - efter at have suget et hoved salvie - bliver rykket ud af den verden som i kender, og placeret i en helt anden verden/dimension hvor fornuft ikke eksisterer.
Det kan lege med jeres hjerne, og få jer til at tro de særeste ting.
Og i tænker nok; arrh, det kan sku ikke passe, jeg vil da altid være klar over hvad jeg har gang i.

nej! forestil jer at i er HELT fuldstændig 100% sikre på at jeres mor er ude efter at slå jer ihjel.
Hvad ville i gøre? det er det som der fx. kan ske.

Og jo! det kan da være pisse fedt - MEN - ville nok anbefale jer svampe som førstegangs psykedelia.

Hvis i alligevel skal prøve salvie skal i ud og bestille det fra nettet.
Så kan i lige så godt bestille svampe, og så prøve nogle små doser med det og får lidt fornemmelse for det i stedet for at starte ud med noget af det vildeste.
Også selvom det kun er 5 minutter det varer! its not to be messed with.

Spørg hvis i vil vide mere.

Medlem

Malkavian skrev:
Salvia Divinorum er et stof, som jeg næppe tager alene nogensinde mere. Det er ikke til at spøge med.

Jeg kunne ikke være mere enig. Min første, eneste og sidste gang alene med det skidt, troede jeg at jeg lå på en metalbjælke i et ufærdigt højhus mindst 80 etager over jorden. Da jeg endelig turde rejse mig op, ville jeg hele tiden til at lave mad, fordi jeg troede, jeg var ude i køkkenet - men jeg stod nu stadig inde på mit værelse.

Det er ikke et stof, man kan vende sig til: Det bytter rundt på alt fornuftigt i de 10-15 minutter, det står på. Hvis du skal prøve det, så køb ikke mere end 10X ekstrakt, det er mere end rigeligt!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Biologen skrev:
Malkavian skrev:

Jeg kunne ikke være mere enig. Min første, eneste og sidste gang alene med det skidt, troede jeg at jeg lå på en metalbjælke i et ufærdigt højhus mindst 80 etager over jorden. !!

Nød du udsigten? :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nu har jeg aldrig selv prøvet Salvia Divinorum, men jeg har prøvet 5-MeO-DMT et par gange. En del af de ting i beskriver (Malkavian og Biologen) som følge af rusen minder til dels om rusen med 5-MeO-DMT. Total kaos, fuldstændig tab af ego og generelt al rationelt og fornuft er væk.

Har i tilfældigvis prøvet begge stoffer og kan i evt. forklare (så godt som muligt) hvordan Salvia Divinorum adskiller sig fra 5-MeO-DMT?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hawaii, Honolulu
Zybermob skrev:
Til jer allesammen der fortæller mig om hvor vidt det ikke er et begynder stof og hvor farligt det er
- jeg har sat mig godt ind i det, og det vil ikke ændre på om jeg ville tage det eller ej!

Aaaaarh, det vidst en lille røver, så ville du ikk have spørgsmål som
-Kan man få fat i Salvia lovligt i Danmark, og hvor?
-Hvad for noget Salvia er det helt præcis man bliver skæv af?
-Kan man få fat i Salvia der er dyrket i forvejen, eller kan man kun købe det som frø?

Tror det er bedst i lytter til de erfarne og ryge jer noget bøllehø istedet :)

Medlem

Manze skrev:
Nød du udsigten? :lol:

Haha, ja for fanden, kunne se hele KBH :D Mit vindue stod på klem, og det blæste godt uden for - hvilket jo selvfølgelig leder tankerne hen på metalskeletter og højhuse . Lige så snart jeg fik lukket vinduet, hvilket krævede al mit mod og selvkontrol, rykkede min hjerne videre til køkkenparadokset. Mega kogt, altså ..

@Matilo - godt set ! ;) Men vi taler jo som regel for døve øre, når folk allerede har besluttet sig.

Junior medlem

Ville det være helt forkert at foreslå drengene her LSA ?

Nu har trådstarter vidst fået rigeligt med tæsk for at ville prøve sig med Salvia.
Men må sgu alligevel sige, at jeg næsten ikke kan tro at i gutter har søgt ordentligt på det...
Jeg har ikke selv prøvet Salvia, men har undersøgt emnet så meget som overhovedet muligt, og er SINDSYG fascineret!

Men må da erkende at jeg ALDRIG kunne finde på at prøve det, før svampe og LSD bliver spist til morgenmad! ( overdrivelse fremmer forståelse ) velvidende om at selv dette nok ikke ville hjælpe..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
jeg synes personligt at hvis man ikke er klar til andre trip stoffer (meget bredt) fx. LSD, 2C-B mm.
så er Salvia D. er det perfekte stof da trippet ikke være 12 timer, men en 10 min. tid
og så kan man jo selv vælge en styrke man selv føler sig klar til og så er Salvia trip meget flotte og mystiske. jeg elsker salvia selv og det var det første "trip-midel"
jeg prøvede ;) men.. det er utroligt kraftfuldt. Har godt nok aldrig selv haft bad-trip på det (7,9,13) men har set hvad det gør ved folk hvis de bad-tripper. Og en har udviklet en svag form for delirium så det har skadet ham for livet. Bare så i vidste at 10 min. Salvia trip kan skade

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Senest rettet af Zh4d0w 23 jun 2011 11:21, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zh4d0w skrev:
jeg synes personligt at hvis man ikke er klar til andre trip stoffer (meget bredt) fx. LSD, 2C-B mm.
så er Salvia D. er det perfekte stof da trippet ikke være 12 timer, men en 10 min. tid
og så kan man jo selv vælge en styrke man selv føler sig klar til og så er Salvia trip meget flotte og mystiske. jeg elsker salvia selv og det var det første "trip-midel"
jeg prøvede ;)

Det er et rigtigt farligt råd du kommer med der. Det kan være meget svært at dosere Salvia, og de 10 minutter trippet vare, kan føles som en evighed imens man tripper!

Edit: Ikke bogstaveligt talt en evighed, men altså.. Det kan føles meget længere end 10 minutter!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, det som er prøvet at forklare ovenover. 10 minutter kan gøre mange ting når du er i en anden verden.

Medlem
Brugeravatar

---

Medlem
Brugeravatar

Et Salvia-trip ændrer sig MARKANT i højere doser. Leksikonet her på siden beskriver meget godt de to stadier, så tag at læs artiklen, trådstarter.

Som flere andre skriver, så har jeg ALDRIG, og jeg mener virkelig aldrig, aldrig oplevet noget så skræmmende som Salvia Divinorum! At opleve total egodød, hvor du ikke aner, hvem du er, ikke aner at verden overhovedet eksisterer - for langsomt at komme i tanke om, hvem du er, gennem billeder fra din barndom og lynglimt fra virkeligheden, der virkelig bliver BLÆST mod dig i et inferno af ukontrolleret virvar af strømme og verdener, alt der vælter ud i et utal af dimensioner og spiraler. Det var så overvældende og mindblowing, at uanset hvilke superlativer, jeg bruger, så kan jeg ikke finde ord for, hvor hårdt jeg blev røvpulet. Uden nogle former for glidecreme.

Måske tænker I "Ja ja, du får da smurt tykt på", men tro mig, jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at noget kunne være så.. ja, så 'fucked' simpelthen.

Når det er sagt, så synes jeg generelt også, at Salvia er fysisk ubehageligt. Jeg husker at vågne op og virkelig gispe efter vejret, som når man har holdt vejret under vand og endelig når overfladen. Som om jeg glemte at trække vejret. I de følgende timer var jeg helt fjern og kunne ikke andet end bare sidde og forsøge at bearbejde de læssevis af indtryk, jeg havde fået kastet i fjæset tidligere.

Det var sgu sidste gang, jeg ryger det værk. Min triprapport kan i øvrigt læses her, hvis det lyster: Hvem jeg er

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Sry. Post er blevet omskrevet så det ikke lyder som lutter lagkage

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zh4d0w skrev:
Sry. Post er blevet omskrevet så det ikke lyder som lutter lagkage

Pointen er, at de oplevelser du kan få på et 10 minutters Salvia trip, er meget vildere og mere upassende til en første gangs bruger, end det du kan opleve på et lav dosis svampe trip (f.eks.)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har også en ven der prøvede salvia, og der varede det 30 minutter.
Han var seriøst bange for han havde fået et evighedstrip.

+ Det der afterglow man har bagefter skulle være nederen.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Jeg har prøvet salvia en del gange, og syntes det er et udemærket stof. Jeg følger mig faktisk mere tryg ved det, end ved at tage svampe. Syntes mine oplevelser har været dejligt fucked (både skræmmende og gode). Og jeg mener faktisk sagtens man kan starte med det. Det skal nok også tages i betragtning jeg er helt vild med Dissociativer.

Men bare sørg for at have en tripsitter, så kan det (muligvis) ikke gå helt galt.

Medlem
Brugeravatar

Malkavian skrev:
Zybermob skrev:
Min storebror kom og fortalte mig at han prøvede at ryge stoffet Salvie, hvor han beskrev ruset som " Sine 10 bedste minutter i hele sit liv".
...
Vi fandt ikke ud af særligt meget ud over hvor OVERFEDT ruset lyder, og hvordan det skal indtages.

Jeg vil blot tilbyde en "second opinion". Salvia Divinorum ... ja hvad skal jeg sige ... det er det eneste stof, som jeg INGEN kontrol har over og det er det eneste, som nogensinde har skræmt mig på den psykedeliske scene.

Det kan være meget godt at vide, at man typisk IKKE ANER at man tripper, og man glider fra normaltilstanden til denne ukontrollable tilstand på blot få sekunder. Det, at man vitterligt ikke aner, at man tripper, er noget der i den grad adskiller det fra andre stoffer. Ketamin i høje doser kan tangere, men ketaen er langt fra så fucked up.

Man kan også godt tro, at der måske bare er et spørgsmål om at "være i træning". Her kan jeg bare sige, at jeg har taget min del af de psykedeliske stoffer, men når Sally går ind, så har det hjulpet nul og niks.

Det er lige mine ord! Salvia er det eneste stof som jeg er blevet skræmt fra sans og samling af. Jeg har, uden at prale, også taget mit læs psykedeliske stoffer og div kombinationer af dem og andre rusmidler. Jeg har skyldet dumhed/ligegyldighed også taget chancer og mængder som burde have "hærdet" mig lidt, eller hvad man siger ;) Salvia tog stadig røven totalt på mig, det går alt for stærkt når det sparker ind, man når slet ik at opdage det! Jeg har haft 3 succes oplevelser med salvia og en dårlig og kan med sikkerhed sige at jeg ALDRIG tager det igen. Jeg må slutte mig til dem som kraftig anbefaler jer at starte med noget andet. Ketamin vil imo være en udemærket ide at starte ud med, hvis det absolut skal være. Det er btw også det eneste stof jeg (ved MEGET i.m høje doser) har mistet kontrollen totalt på, udover salvia altså, men det er på ingen måde lige så skræmmende som salvia - og det er stadig et stof jeg ynder at tage når chancen byder sig :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]