Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 21:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,

Jeg kan ikke helt finde ud af, om det stadig er muligt at erhverve sig de stoppende kodimagnyler? Grunden til jeg spørger, er at jeg for nogle måneder siden fik fat i noget Ketogan, hvilket var min første oplevelse med morfika. Jeg synes det var meget lækkert, og siden da har jeg så forhørt mig omkring, har søgt rundt på suspekte hjemmesider, og kan simpelthen ikke finde nogen som sælger opiater.

Er ikke rigtig interesseret i at blive taget i røven på istedgade, så den eneste mulighed jeg har er at lave et udtræk fra kodimagnylerne.

Problemet er, at jeg ikke kan finde andre end de ikke-stoppende, og har (herinde) læst mig frem til at de skulle være dårligere at lave ekstrakt af, grundet den høje mængde magnesiumoxid.

Seriøst, har ikke været i een butik der forhandler dem på 70 mg. Kan de stadig fås? Og da jeg ikke synes jeg fik noget klart svar i den store Kodimagnyl-tråd herinde; er det muligt at lave et ekstrakt på de ikke-stoppende som bliver nogenlunde, hvis ikke ligeså godt, hvis man følger anvisningen og bruger de 20 mg ekstra citronsyre pr. pille?

Beklager at det blev lidt rodet, har ikke fået sovet så meget i nat og er lidt forvirret :)

På forhånd tak for svarene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Butik? Prøv at gå ned på apoteket og spørg, har aldrig oplevet at de ikke havde de ikke-stoppende.

Edit: Altså et rigtig apotek, ikke "apoteket" :D

Edit 2: mente selvfølgelig de ikke-ikke-stoppende :)

Senest rettet af SortSnog 21 jun 2011 17:36, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

har selvfølgelig nede på apoteket, og de havde dem faktisk ikke.

Ja, butik? De fleste supermarkeder/kiosker forhandler kodimagnyler.

Insane psychedelia user!

Du skal på et rigtigt apotek, ikke bare sådan et apoteksudsalg hvor de får tilsendt den receptpligtige medicin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan kun få dem med 70 mg magnesium på apoteket. Prøv igen, sommetider ved de ikke selv at de har dem...

Junior medlem

Okay, det store glas vi har herhjemme nu er fra apoteket, og det er godt nok de ikke stoppende. men kan være, som fjas siger, at jeg skal tjekke et rigtigt apotek..

Insane psychedelia user!

Men i øvrigt synes jeg det lyder som en dårlig idé, for dig, at lave udtræk på dem, når du er så dum, at du æder tilfældige tabletter du har fundet, uden at ane hvad de indeholder. :roll:

Junior medlem

ok, jamen tak for omtanken min ven.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Fjas, hvor kom det fra?

Nå, men den anden dag sad jeg og kiggede lidt rundt på medicin.dk og kunne ikke finde, at de havde andet kodein-præparater i håndkøb end dem med 10 mg kodein?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Adobe skrev:
Fjas, hvor kom det fra?

Tænker du på det med at spise piller han ikke aner hvad er? Så er det nok denne tråd, hvor han endte med at spise en enkelt:

identificer mystisk pose med piller

Junior medlem

På mit apotek spørger jeg efter kodimagnyler med sort stribe. Dem med 75mg har en sort stribe i toppen, og dem med 150mg har en grøn. Hvis et apotek ikke har dem, så prøv et andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]