Halløjsa

Ved ikke helt hvad jeg forventer at få ud af dette emne, søger bare en eller anden form for kvalificeret gæt/svar på hvorfor forskellen kan være SÅ markant på trods af nedenstående faktorer.
Da jeg stoppede mit hashmisbrug fik jeg ordineret Risolid af min læge mod trangen, skulle virke beroligende & søvndyssende. (Alkohol fremmer den beroligende effekt kraftigt)
Det virker ganske fortrinligt mod trangen, men ellers NADA. (pillerne er på 25 mg)
Har et godt eksempel, da en god kammi som også lige er stoppet også får Risolid.
Jeg var sammen med ham & en veninde første aften han tog dem. Han starter med en pille & et pænt glas rødvin. En halv time efter sluger han endnu en pille. Det ender så med, at han ligger i sengen, han orker ikke at fjerne sin smøg mere end 3-4 cm fra munden, veninden måtte tage hans tøj af ham da han var ved at gå kold og han bare ikke orkede det selv, han ligger bare og mumler for sig selv og orker ikke rigtigt at snakke med os. Til sidst stiller vi alt brændbart (smøger osv) hen i den anden ende af værelset, så han ikke brænder skidtet ned.
Mig?
Jeg gjorde det samme. 1 pille. Fjerner trangen pænt, men savnede lidt mere af det beroligende. 1 øl. Ingen øget effekt (ønskede ikke det samme som ham, men blev ikke det mindste afslappet) En 3 kvarter senere 1 pille og 1 øl mere. Jeg sad det meste af natten og spillede CoD Black Ops og så film!! Jeg var på ingen måde træt.
Og han vejer altså bare 20 kg mere end mig (hans 85 mod mine 66 kg) & er han er pænt tolerant overfor alkohol må man sige!
Jeg fatter hat?