DenAllersidsteRomantiker skrev:
Adobe: Tak for en god og saglig beskrivelse. Opiat-forbindelsen overraskede mig lidt. Så giver det til gengæld mening hvorfor nogle betegner ketamin som "psykedelisk heroin"

Skytteq: Er glad for hvis du kunne bruge mit indlæg. Generelt holder jeg mig fra at flyve på medicin undtagen et par gange på ritalin hvilket mest af alt er som at drikke tre liter kaffe + nedtur og gnavenhed dagen derpå. Der er for mange bivirkninger og for mange ukendte faktorer ved medicin.
LSD, svampe, meskalin og LSA har selvfølgelig også bivirkninger, men disse har været studeret af psykonauter, psykiatere og for de naturlige stoffers vedkommende indianere i 70 (LSD) til tusinder af år, så derfor er det nemmere at tage forholdsregler der gør at du ikke ender med en fucked psyke. Ikke dermed sagt at det er risikofrit.
Har personligt ingen erfaringer med DXM, og har heller ingen trang til at få det. Så hellere nogle klassiske hallucinogener

Jeg tror også, at min flyvetur på medicin så småt er ved at være overstået.. Nu er det afprøvet nogle gange og faktisk så var effekten, at jeg blev utrolig ligeglad med mig selv om mine omgivelser - hvilket selvfølgelig kan være rart, dog indenfor rimelighedens grænser.. Jeg tror, at der kommer til at gå noget tid, før jeg vil afprøve noget nyt. Indtil da, så vil jeg overveje, hvad jeg vil prøve.. I øvrigt har lægen sagt stop for benzo'er efter mine udflugter på skadestuen.. Been there done that!!
Næste gang jeg prøver noget nyt, så skal det foregå under kontrollerede forhold. Det har i hvert fald været en lærestreg for livet!!