DenAllersidsteRomantiker skrev:
DXM er noget kradst stads der skulle være i familie med PCP og ketamin (ret mig gerne keminørder hvis det må være aktuelt). Det er efter alle beskrivelser jeg har læst ret psykedelisk, men anderledes i effekt og markant hårdere for kroppen end de "klassiske" hallucinogener som LSD, svampe, LSA, etc.. Gør dig hellere noget læsning om LSD og hold dosis lav.
Modsat mange hallucinogener er LD rent faktisk en faktor man skal have med i sine overvejelser når du doserer DXM. Hav en mindre brændt ven til at passe på dig - gælder for øvrigt alle hallucinogener.
Du taler om markant mere psykologisk dybtgående stoffer end noget du foreløbigt har rodet med. Ikke for at male fanden på væggen, for hallucinogener kan give spændende/sjove oplevelser og selvindsigt, men kan også give introperspektive mareridt hvis du ikke
tænker over hvor og sammen med hvem du tager det.
Har prøvet begge dele, heldigvis med en stor overvægt af positive oplevelser, men husk at have respekt for det

Tusind tak for svaret, som har givet mig meget at tænke over

Det er selvfølgelig for at få en oplevelse, men også for at opleve rusen

Lige gyldigt, hvad jeg ender med at tage, så er det, som du nævner, meget vigtigt at have nogen i nærheden, som kan sørge for, at det ikke ender helt galt.. Der er mange bivirkninger ved alle slags stoffer og dem opvejer jeg selvfølgelig også i mod, om det er rusen værd

Men synes, at det var et fedt indlæg, at du skrev

Undersøger lige noget mere om det

Tusind tak