Hej psychedelia.
Har efter meget søgning på både psychedelia og andre udelandske forums besluttet mig for at starte en tråd omkring dette problem jeg har.
For ca. et år siden havde jeg mit første trip på MDMA i en stor fest sal hvor mange andre mennesker også var brændt af, hvor jeg fik fuld virkning af stoffet. Jeg indtog en dose på omkring 0,2-0,3g nasalt og havde for at sige det ligeud den sygeste trip i mit liv!

Jeg havde på daværende tidspunkt indtaget alkohol og husker det som om jeg var i godt humør før og i løbet af trippet; dog har jeg mistanke om at jeg overdoserede da jeg havde mange hallucinationer og ikke var mig selv flere dage efter.
Dette er dog ikke mit problem, mit problem er at jeg efterfølgende (ca. ½ år senere anden gang) har prøvet at MDMA flere gange, men ikke har fået et trip på samme måde som dengang. Har nok prøvet MDMA 5 gange nu, hvor jeg kun har oplevet trippet den første gang. De doser jeg har taget de andre 4 gange jeg har prøvet stoffet, har været en del større og de 5-10 kammerater vi har været sammen om at eksperimenter med stoffet, har alle gangene været skudt helt af på det og fået det trip jeg fik første gang, og gerne vil opleve igen. Er nu bare bange for at jeg ikke kommer til at kunne føle MDMA's glædesrus igen.
Spørgsmålene er derfor: Er det muligt at jeg er blevet immun over for MDMA?
Skal jeg sætte dosis'en op?( har været oppe og indtage lidt over 0,5g på en aften hvor mine kammerater har gjort det samme og været helt i hegnet.)
Hvis nej til de overstående, har i så nogle forslag til hvad jeg kan gøre for at kunne opleve trippet igen?
Håber på nogle gode svar.
Hilsen J2DaB