Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
disse to skulle forstærke hinanden en del. nogle erfaringer?? Andre stoffer der forstærker benzoe udover grapejuice?

Junior medlem

og alkoholhol self...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Cimetidine og andre CYP3A4 inhibitorer (ligesom grapefrugtjuice). Ikke noget jeg vil råde dig til at forsøge dig med dog.
Måske valerian og L-Theanine - igen ikke noget jeg vil råde dig til at forsøge dig med, hvis du ikke ved, hvad du laver.

Hvad mener du med mirtazapin-delen af topic-titlen?

Junior medlem

okaY:-) ved da virkelioge ikke hvad jeg mener men var også meget tidlig morgen...

Junior medlem

Jeg har været i behandling med begge på samme tid. Mirtazapin er et antidep som godt kan sløve endel, derfor er det bedst at tage det til natten og hvis du kun tager det i lægens angivet mængde kan det sagtens kombineres.

Junior medlem

oka:-)
tak

Medlem

Jeg har netop fået en recept på mirtazepin mod depression. Jeg tog min første 15 mg sugetablet i går, og gik ud som et lys. Jeg sov i 14 timer, fra 18 til 08:00.
Klokken er nu kvart i to og jeg tog min anden tablet for lidt over en halv time siden. jeg kan allerede mærke at jeg taber kontakt med virkeligheden. Mirtazepin er virkelig et stof man aktivt er PÅ. Det er ikke som med SSRIer, hvor der går uger inden effekten indtræder. Mirtazepin fucker dig op. Hårdt. Jeg har siddet og drukket en enkelt øl snart, over de sidste tre kvarter. Jeg føler jeg har drukket fem. Antihistamin-effekten i mirtazepin er virkelig, virkelig sløvende. Man kommer ind i sådan en zombietilstand hvor man nemt får hypnagogiske billeder eller hvad de nu hedder - de der semi-lucide drømme man kan få når man er på stadiet lige før at falde i søvn. Det er ekstremt unikt. Det fuckede også mine drømme op - en almindelig, kendt bivirkning. Jeg drømte at jeg var en form for shaman - jeg stod på toppen af et enormt tempel og indledte en enorm ceremoni for tusinder af mennesker. Jeg sang en sang som jeg fandt på live i drømmen. Det var ekstremt virkeligt og jeg har aldrig prøvet noget lignende.

Jeg har lige siddet og røget et bonghoved god hash (har ikke røget i nogle dage), og det er ret interessant. Meget visuelt. Jeg glæder mig til at ligge og falde i søvn :D

Åh og forresten, min depression gik i går fra let til moderat eller måske fra moderat til svær, da jeg før havde "let/moderat" og nu "moderat/svær" depression. Det er svært at få et entydigt svar nu om dage. Men anyway, det har virkelig hjulpet. Jeg har haft ekstremt meget energi i dag - jeg tog hjem til en af mine venner for første gang i lang tid, og kom rent faktisk ud blandt folk da jeg gik i biografen med ham. Det er fremskridt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Godt, du er ved at få det bedre. Bare pas på at du ikke bliver for glad for medicinen. Du skal jo slippe den igen en dag :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen - Nord for Aalborg! -.-
Ja, mirtazapin er ikke noget man skal tage fra morgenstunden i hvert fald.
Jeg fik dem også udskrevet af min læge, mod depression, og jeg var så dum at spise 2 (godtnok om aftenen), for at være "sikker" på de havde en virkning.
Der gik nok 20 min, så kunne jeg mærke medicinen fordele sig ud i min krop, blev virkelig sløv, VIRKELIG! Jeg kæmpede for at holde mig vågen, men det var simpelthen umuligt. Efter den nat, tog jeg ikke flere af dem. Jeg synes ikke de var specielt "fede". Så hellere komme sig over en depression, uden form for medicin. Jeg har aldrig været tilhænger af medicin, i lægelig forstand. Godt har jeg spist mange benzoer, men altid holdt det på et niveau så jeg aldrig bliver afhængig. Har det på den måde, at hvis man "tænker" sig rask, så kan tro flytte bjerge.
Nå, men det blev godtnok lige lidt off-topic, sorry! :) Og skal lige siges, det er over et år siden, jeg var på de mirtazapin. Resten af pillerne, gav jeg til mine "amf-venner", så de kunne bruge dem til at falde i søvn på! Om det så var klogt, er noget andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]