Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 15:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Amf-dose
Junior medlem

Hej! :-D
Overvejer at købe noget amf som pulver, og vil lige høre hvor meget man burde ta' som nybegynder.
Og evt. en beskrivelse af rusen måske? ;-)
Har ingen vægt, men har tænkt mig at købe et gram, og så dele det lidt op. Og er det rigtigt at jeg bliver mere kreativ og får lettere ved at koncentrere mig, til feks. lektier?

Mange tak på forhånd :-D

Titel: Re: Amf-dose
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bozzy skrev:
Hej! :-D
Overvejer at købe noget amf som pulver, og vil lige høre hvor meget man burde ta' som nybegynder.

Prøv at starte med 50 mg baner. Dit amf er dog højst sandsynligt skamcuttet, så der skal nok et par stykker til, men hellere være på den sikre side.

Bozzy skrev:
Og evt. en beskrivelse af rusen måske? ;-)

Vågen. Snaksagelighed. Eufori. Nogen får en stærk lyst til at bevæge sig, andre modsat.

Bozzy skrev:
Og er det rigtigt at jeg bliver mere kreativ og får lettere ved at koncentrere mig, til feks. lektier?

Ved doser hvor jeg rent faktisk kan mærke amfetaminen, har jeg ikke kunne koncentrere mig særlig godt. Er det rutine arbejde går det dog fantastisk :)
Jeg skal ikke kunne sige hvordan mindre doser hjælper på koncentrationen.

Edit: Lad være med at begynde at tage amfetamin for at booste dig i hverdagssituationer, det er simpelthen ikke besværet værd. Det har været op og vende mange gange her på siden før.

Junior medlem

Mange tak for hjælpen, men har du nogen råd om hvordan jeg skal måle banerne op? Jeg har nemlig ikke nogen vægt :-S

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bozzy skrev:
Mange tak for hjælpen, men har du nogen råd om hvordan jeg skal måle banerne op? Jeg har nemlig ikke nogen vægt :-S

køb et gram og del det op i 20 lige store baner, så har du ca. 50 mg. i hver. Næste gang kan du så dosere på øjemål, hvis du kan huske hvor store de var sidst..
Eller endnu bedre køb dig en vægt, den er altid god at have og behøver ikke koste meget mere end et par hundrede kroner :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fra et gram: halvér-halvér-del op i 5 ... Det er ikke raketvidenskab...

Og ja, få købt dig en vægt

Medlem

Det er måske lettere besværligt at skulle lægge 1 gram amfetamin op i 20 lige store baner, eller er det bare mig der synes det?
Hæld hvad du skønner er 1/4 af posens indhold ud (i stedet for at tømme hele posen, det kan godt være fucking difficult at få det tilbage igen), og så deler du det op i 4 baner, så burde den være i vinkel. Det er sandsynligvis ikke noget "mega syg" amfetamin du får anyways, så du skal sgu nok ikke være bange for at lægge i dødskramper efter en 50-60 mg dose. Men det er en god idé at starte lavt, og så kan du altid tage flere af 50-60 mg bananerne hvis du ikke får nok ud af det.
Pas på med amfetamin btw... det er noget nasty shit at blive hooked på - specielt i hverdagssituationerne hvor man mangler det ekstra boost. Jeg føler ikke at jeg blev skide kreativ dengang jeg tog amfetamin, men jeg kunne med lethed få en hel (hverdags)nat til at gå alene (hvilket i sig selv var ret sørgeligt, at sidde alene på amfetamin en hel nat), bare ved at høre musik og sidde i sofaen. Men noget helt andet er, at du let kan blive koncentreret om netop én ting - eller nærmere fikseret. Hvis du er rastløs kan du lege med en mønt eller kuglepen mellem fingrene.
(Der kommer sikkert noget og vil bashe mig for dette indlæg, men jeg er ligeglad, for hvad jeg skriver er ubestridt sandhed som ikke engang Allah, ins'Allah, kan betvivle)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Amfetamin og lektier... jeg tror personligt det er en god ide at holde indtag af et stof med (for mange) så nasty eftervirkninger til fredag/lørdag, hvis overhovedet. Hvordan har du fået den ide at første gang du vil tage amfetamin vil du tage det alene og lave lektier?

Medlem

@Adhoc;
Muligvis herfra: "... Derfor er det blandt andet blevet anvendt af lastbilchauffører og studerende."
Jeg har også læst andre steder, at amfetamin tilsyneladende skulle være populært blandt studerende, da man kunne læse til eksamen til langt ud på natten. Det var muligvis i en tråd på Psychedelia.

Junior medlem

Jeg læste om en gut der havde taget amf, hvilket resulterede i at han fik lavet alle sine lektier... ville bare have det bekræftet/afkræftet :P

Admin
Brugeravatar

Jeg synes heller ikke, du burde benytte det til lektielæsning eller eksamensskrivning. Lektier og uddannelse afspejler i nogen grad, hvad du kommer til at skulle lave i dit fremtidige arbejde. Og det nytter ikke noget, hvis du kun kan blive motiveret til arbejde ved at tage kraftige stoffer som amfetamin. IMO er kaffe eller chokolade en mere holdbar løsning, hvis man endelig skal ha noget i den dur :)

-Jimmy Carter

Medlem

Enig - en god 85% økologisk chokolade går man aldrig fejl af. Og så smager det godt! Tag et stykke efter hver opgave, glimrende motivation!

Junior medlem

Jeg lærte at programmere C på en amf rus. Jeg kodede 24 timer i træk, og fik udrettet en forfærdeligt masse.

Problemet var dog at det jeg lavede ikke virkede før jeg blev klar nok i hovedet til at rette de tonsvis af fejl jeg lavede.

Så, jeg tror også kun anfetamin er godt til monotont arbejde der allerede sidder på rygradden.

---

Ang. dosering så plejede jeg at dele 1G op i 0.256G poser, fordi det er let at se hvad der er halvdelen, en fjerdedel af dette. Jeg startede med at tage ca. 0.06G og vente en halv time (for ligesom at fornemme styrken), og så tage yderligere 0.06G mens jeg drak en øl (Jeg syntes det var vigtigt med ølen, fordi jeg ellers skulle op på en højere dosis før amfen pludseligt kom som en hammer). Normalt ville jeg over 90 minutter or so ligge et bund niveau med 0.256G, og så fylde op som aftenen/natten skred frem med små baner.

Men det afhænger af styrken. Jeg tror det man køber i dag er mere cuttet end det jeg tog for en 10 års tid siden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

0,256 grams poser?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
Adhoc skrev:
0,256 grams poser?

Vil umiddelbart skyde på at han mener 0,250 g og bare har lavet en taste fejl :)
trods alt er det 1g han snakker om. og hvis man skulle proppe 0,256g i hver pose ville det kræve 1,24g og ikke 1g..

Medlem
Brugeravatar

1,024g ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes personligt amf sætter gang i hjernen i små doser - jeg er fx virkelig skarp til sudoku efter den første (lille) bane :whogives: men det går hurtigt over og så har man svært ved at holde fokus længe nok til at udnytte det positivt...

Jeg tvivler på det vil bidrage med noget positivt til lektierne andet end længere tid til at lave dem i fordi man kan holde sig vågen længere... Vil gætte på kvaliteten af arbejdet bliver derefter - præcis som de rapporter man lavede natten før de skulle afleveres, hjernen er træt = fejl...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
zoede skrev:
1,024g ;)

hehe ups der manglede vidst lige et 0 :roll:

OT : ville ikke anbefale at tage det til lektier, og i det hele taget ikke tage det alene. del det med 1 ven eller flere og få en hyggelig aften.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
Jeg synes personligt amf sætter gang i hjernen i små doser - jeg er fx virkelig skarp til sudoku efter den første (lille) bane :whogives: men det går hurtigt over og så har man svært ved at holde fokus længe nok til at udnytte det positivt...

Jeg tvivler på det vil bidrage med noget positivt til lektierne andet end længere tid til at lave dem i fordi man kan holde sig vågen længere... Vil gætte på kvaliteten af arbejdet bliver derefter - præcis som de rapporter man lavede natten før de skulle afleveres, hjernen er træt = fejl...

Psychomotor stimulerende stoffer kan (ud over at gøre det muligt at fortsætte kognitivt krævende opgaver over længere tid), kan muligvis øge udbyttet af corticale processer ved at øge signal-to-noise ratio, medieret gennem dopaminerge og noradrenerge systemer, der innervere cerebral cortex.
Og hvad betyder det så?
At nogle højere hjerneområder (dem, der gør os væsentligt forskellige fra fx fisk) involveret i fx læring og hukommelse kan påvirkes positivt således at det bliver lettere at (vælge at) fokusere på sanseinput fra fx at læse en bog, og ignorere impulser fra tidligere minder, lyster og omgivelser.
Dog er de hjerneområder involveret i læring etc, forskellige fra dem involveret i belønningssytemet - det er let at forestille sig, hvordan eufori og tanker skabt i den forbindelse vil skabe distraktioner. Hvis fx amfetamin hypotetisk skulle bruges i denne forbindelse kunne jeg forestille mig, at lave doser gennem en administrationsvej, der langsommere optager stoffet i lavere fraktion (oralt el. dermalt fx) ville være the way to go.

Junior medlem

Geografisk sted: Vejlby Downtawn!
Jeg har personligt kørt op til flere dage, jeg levede på amf i 3-4 mndr, jeg tog det hver eneste dag.
Jeg kunne kører bil over 24 timer i træk, kørte ikke galt osv osv osv.
Jeg kunne arbejde med fysisk arbejde, blev dog lidt forpustet med er nok mine ryger lunger :D
Jeg kunne tage med min far til tyskland og handle ind, efter at have gået 4 dage uden at sove ( han lod ikke mærke til det heldigvis )
Jeg var vågen mellem 4 og 7 dage af gangen uden at sove, og da jeg endelig sov var det ikke meget

Dette har dog ødelagt mig totalt, jeg går med social angst og angst, jeg får en masse piller og går til læge osv.

Amfetamin virker så du ka holde den kørene flere dage af gangen uden søvn og med meget lidt mad, dog drak jeg +8L vand om dagen.

Det sker self kun hvis du blir hooked, men tro mig, det går stærkte, hva der var 3-4 mndr føltes som 1 uge for mig, lige pludselig rammer det, og det ikke sjovt. jeg var heldig jeg nåede ud af det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mens det virkelig er sørgeligt for dig, Cionic, er den her tråd ikke rigtig stedet at poste/diskutere det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]