Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg er ikke stødt på ecstacy piller i Københavner miljøet de sidste ca. 4-5 år.
Er det helt slut med den slags, for det ville da være rigtig ærgeligt, synes jeg. Der har været piller at få i den mellemliggende tid, men de har indeholdt 2cb.

Jeg har hørt noget og at det skyldes at der er ændret på nogle regler, så en af ingredienserne er blevet meget besværligt at skaffe?
Jeg ved ikke om det er grunden til at de pludselig forsvandt helt og aldeles. Hvad har i hørt rundt omkring, skulle være årsagen?
Jeg har dog stødt på dem i Brasilien, meeen det er nok lidt overkill at tage flyet i 16 timer, når man får trang til at feste. ;-)

Er der nogen, der er stødt på et andet stof, der giver samme følelse af glæde og opstemthed, uden at forhindre en i at sove når festen slutter? :shock:

Junior medlem

Der er nok ikke rigtig det store marked for det længere, det er vel gået op for de fleste hvor farligt pisset er. Den står nok mere på coke idag kunne jeg forstille mig, selvom det heller ikke er ufarligt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Se om du ikke kan skaffe noget MDMA pulver/krystal, så finder du hvad du søger. Det burde være forholdsvis lettilgængeligt :)

Junior medlem

Har forsøgt MDMA pulver flere gange, men det har altid været en skuffelse. :-/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Slide skrev:
Har forsøgt MDMA pulver flere gange, men det har altid været en skuffelse. :-/

Så er det enten andre, ikke ecstacy, stoffer i pillerne, som du har kunne lide effekten af, eller også har du ikke fundet god MDMA pulver.. For MDMA er = Ecstacy ..
Prøv at finde MDMA'en i krystal form, da det minimerer chancen for at en profithungrene pusher har blandet det med andre stoffer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Meningen med ecstasy pillerne var at komme MDMA på pilleform. Nu er der dog alt muligt lort i pillerne, i stedet for og ud over MDMA, som er rigtig farligt, derfor er der ikke marked for det længere. :)

Junior medlem

Der er masser af marked, hvis man bare putter det ordenlige i. Og den slags findes der jo tester kits til.
Har dog ikke prøvet at bombe MDMA pulveret, men kun sniffet det. Men når jeg tænker over det, så virkede kiks jo heller ikke, når de blev sniffet.
Sniffer i eller bomber i MDMA pulveret? Jeg synes dog MDMA er forholdsvis svært at finde, og det koster jo nærmest som cola.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

MDMA får man mest ud af oralt ja, men det er også nasalt aktivt. Jeg bomber det altid. Jeg er enig med at MDMA ofte er lidt pebret, især iforhold til storhedstiden i 90erne og første halvdel af 00erne (hvor jeg ikke så tog MDMA ;)).

Junior medlem

Ja, det var tider - der var der noget ved det! ;-)
Det var kiks, ketamin og bare damer. Yeehaa! :-D

I dag er det røvkedelige stimulanser som Amf og Cola ... jeg tror sgu snart jeg går "straight edge".
Det eneste jeg mangler at prøve er nærmest frimærker og brun-heroin ... Jeg har bare på fornemmeren at heroin er for voldsomt og frimærker er også umulige at finde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg har forstået er heroin ikke voldsomt, men man lammer bare... sådan helt vildt. Tror at grunden til at folk tager det er fordi det er afhængighedsdannende.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Alice skrev:
Så vidt jeg har forstået er heroin ikke voldsomt, men man lammer bare... sådan helt vildt. Tror at grunden til at folk tager det er fordi det er afhængighedsdannende.

Så vidt jeg har forstået.. Tror.. Ja, det er fint.

TT: Jeg kender følelsen af, at det ikke er de interessante rusmidler det flyder med! Men du skriver, at du færdes i Københavnermiljøet, så syre burde da være bestemt være til at opdrive! :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Slide skrev:
Der er masser af marked, hvis man bare putter det ordenlige i. Og den slags findes der jo tester kits til.

Kan de testerkits se forskel på om det er amfetamin, MDMA, MDA, MDE, PMMA eller endnu vigtigere, PMA, der er i en pille?? Eller hvor meget stof der er i?

Medlem

noname skrev:
Slide skrev:

Kan de testerkits se forskel på om det er amfetamin, MDMA, MDA, MDE, PMMA eller endnu vigtigere, PMA, der er i en pille?? Eller hvor meget stof der er i?

De kan vist nok finde ud af om det er et stof i MDXX-famlien. Altså MDMA, MDA, MDAI, MDPV etc. Det er methylendioxy-ringen som der reageres på, og derfor tilstedeværelsen af denne ring der giver et bestemt udslag med Marquis-reagenten (jeg taler fra hukommelse her).

Junior medlem

EZtest kan købes på nettet og er super gode. Et enkelt testkit indeholder efter hvad jeg husker 7 forskellige tests, der kan teste mange af de mest brugte stoffer og endda selv om identificere flere stoffer i samme prøve på een gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Beast skrev:
noname skrev:
Slide skrev:

De kan vist nok finde ud af om det er et stof i MDXX-famlien. Altså MDMA, MDA, MDAI, MDPV etc. Det er methylendioxy-ringen som der reageres på, og derfor tilstedeværelsen af denne ring der giver et bestemt udslag med Marquis-reagenten (jeg taler fra hukommelse her).

Men det er i sidste ende fuldstændigt ubrugeligt, set i HR-sammenhænge.. der er som bekendt ret stor forskel på MDxx'ernes doser, virkning og dose respons.

Medlem

Ideen med e, var da at det blæse folk helt ud, med både amfetamin og mdma. Så kunne man også nøjes med 40-50 mg mdma. Kender folk der stadig laver deres kapsler mod bedre vidne, fordi de synes der er noget helt bestem over det.

Mvh
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Anarkrig skrev:
Ideen med e, var da at det blæse folk helt ud, med både amfetamin og mdma. Så kunne man også nøjes med 40-50 mg mdma. Kender folk der stadig laver deres kapsler mod bedre vidne, fordi de synes der er noget helt bestem over det.

Mvh
Anarkrig

Det var fanme også noget der virkede! Åh de minder :D

Junior medlem

Resist skrev:
Anarkrig skrev:

Mvh
Anarkrig

Det var fanme også noget der virkede! Åh de minder :D

Yessir! :P

Medlem

låner lige et spørgsmål..

Andre end mig der bliver trætte når de tager mdma insulfleret altså ? bliver godt påvirket men sidder sku og gaber og såan

Dedikeret medlem
Brugeravatar

basssher skrev:
låner lige et spørgsmål..

Andre end mig der bliver trætte når de tager mdma insulfleret altså ? bliver godt påvirket men sidder sku og gaber og såan

Tja. Man bliver ikke specielt frisk af MDMA. Det har meget med set/setting at gøre. Hvis du er til en vild fest og køre dig selv op, så kan du sagtens blive frisk og fyrer den af. Ellers fungerer mdma helt fint til bare at sidde og chill.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]