Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 17:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: KBH
Hej, Jeg er ny her på psychedelia rent trådmæssigt, men har længe fulgt forskellige posts, og vil også selv mene at jeg er ret erfaren og fornuftig med hensyn til stoffer generelt. :whogives:

Nå men min topic går ud på at jeg har fået noget helt rent amfetamin fra en bekendt, det var meget fugtigt og klistret og derfor skulle jeg cutte det op med noget før det kunne tages i brug.

Jeg er bare nogengange lidt dumdristig ellers har jeg bare ikke tålmodighed til at vente på det kreatin som jeg skulle cutte amfen op med.

Resultatet blev i stedet for at jeg knuste nogle kalktableter med forskellige vitaminer i, og cuttede det efterfølgende med den rene amf.

Nu er spørgsmålet, kan den blanding jeg har lavet tages nasalt? Det er blevet hvidt, men da jeg prøvede det nasalt kunne jeg godt mærke det (prøvede højst 50 mg) men fik hvid tunge og ved ikke helt om det optages ordentligt når det blandet med kalktabletter? :P.

Skal jeg tage det som bomber i stedet for, for at være på den sikre side? Gider ikke sniffe hvis det fører noget lort med sig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dit amfetamin er ikke rent og det skal ikke cuttes mere op end det i forvejen er! Jeg ville slet ikke indtage dit amfetamin som det er nu, men du kan prøve at lave en acetonevask.

Edit: Hvis du nu får amfetamin med samm konsistens en anden gang, så prøv at ligge det ud på en tallerken og lade det tørre natten over og se om der stadig er 1 g. :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Din bekendte er fuld af bullshit

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Kan du ikke tøre noget af det i ovnen istedet? / eller over en radiator?

Junior medlem

Hey hva så :) Nu er det sådan at jeg normalt tror rigtig godt på ham her der giver mig det, lige fra exstasy til keta osv. Han er faktisk mer end en bekendt, nok mere en halvfjern ven skudt på keta næsten hele tiden LOL :P. Men altså han havde længe gået rundt og snakket om det her 95 % rene amf til 200 kr grammet. Nu skriver i at det muligt det cuttet op med "vand"? eller anden væskeblanding, det jo lidt nedern hvis det tilfældet :/. Acetone vask? tror ikke jeg tør springe ud i noget der virker ret indviklet :O.

Skal jeg slet ikke indtage det på nogen som helst måde efter jeg har blandet det med kalktabletter? lol.?

Under normale omstændigheder er det amf jeg får jo hvidt og lugter af labretorium, det slår hårdt og man får tømmermænd. Det her lugter heller ikke spor?

Medlem

Hmm så vidt jeg har læst herinde så er ren amf et lugtfrit hvidt pulver. Hvilket vil sige at dit våde amf er langt fra rent! Lad det tørre på en tallerken det er vidst den bedste løsning hvis du ikke vil rense det ;)

Med hensyn til dine kalktabletter har jeg ingen ide, der skal du nok vente på en anden bruger svare!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
TicTac skrev:
Hmm så vidt jeg har læst herinde så er ren amf et lugtfrit hvidt pulver. Hvilket vil sige at dit våde amf er langt fra rent! Lad det tørre på en tallerken det er vidst den bedste løsning hvis du ikke vil rense det ;)

Med hensyn til dine kalktabletter har jeg ingen ide, der skal du nok vente på en anden bruger svare!

Mandens våde amf er jo lige netop lugtfrit.

Medlem

glemte du at læse pulver med?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Silvio Berlusconi skrev:
TicTac skrev:

Mandens våde amf er jo lige netop lugtfrit.

Det er ikke ensbetydende med at det er rent! Vand er jo også lugtfrit..

Edit:
loco skrev:
Acetone vask? tror ikke jeg tør springe ud i noget der virker ret indviklet :O.
Det er ret nemt at lave en acetonevask

Admin
Brugeravatar

Du kan godt æde det, selvom det er blandet med kalktabletter. Men jeg vil fraråde dig at sniffe det. Tabletter hører ikke til i næsen. Hvis du endelig skal blande dit narko med noget, vil jeg foreslå noget vandopløseligt. Ihvertfald hvis du har tænkt dig at sniffe det.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

1 gram 95% rent amfetamin giver 10-20 gram gadeamf, så jeg tvivler stærkt på at han vil sælge det til dig for 200kr grammet. Desuden kan det nemt tørres såfremt det våde cutmiddel altså ikke er olie eller andet gris. Plad det ud på en stor overflade og lad det ligge lidt tid.

Ellers er en acetonevask altid en rigtig god idé.

Junior medlem

Tak for svarene :) jeg tror jeg dropper bomber med blandingen, acetone vask ser ikke så kompliceret ud, men har det sådan at jeg ikke rigtig vil bruge mere tid på den lidt fuckd blanding ;D. Prøvede jo også at sniffe det, men det gav en mærkelig følelse i halsen, så det gør jeg ikke! :mrgreen:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

loco skrev:
Nå men min topic går ud på at jeg har fået noget helt rent amfetamin fra en bekendt, det var meget fugtigt og klistret og derfor skulle jeg cutte det op med noget før det kunne tages i brug.

Til en anden gang burde du vide, at rent amfetamin er helt hvidt, lugtfrit og tørt pulver.

Junior medlem

Arthur Spooner skrev:
loco skrev:

Til en anden gang burde du vide, at rent amfetamin er helt hvidt, lugtfrit og tørt pulver.

Det skal jeg nok huske ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
loco skrev:
Arthur Spooner skrev:

Det skal jeg nok huske ;)

Det er dog ikke ensbetydende med at du skal satse på at støde på rent amfetamin, i gadebilledet. Langt fra!

Men nu ved du dog at den næste der prøver at skubbe noget klamt amfetamin til dig, med ordene om at det er rent, er fuld af pis!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Eller sæt dig ned med ham og læg stoffet til tørre, mens I sidder og hyggesnakker en halvtimes tid. Og så får du vejet dit stof, mens du er til stede. Og husk, at emballagen også vejer et par hundrede mg ;)

Junior medlem

Det er blevet prøvet nu, både nasalt og oralt, og vil sige at det virkede udemærket, det var dog ikke så rent som han gik og snakkede om, og vil sige at jeg har betalt lidt overpris, selvom jeg synes det var over standard amf :) med hensyn til kalken så blev ens næse lidt hvid, en god måde at fange folk i nattelivet lol :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Den anden dag var der også en bekendt hjemme hos en ven.
Han spurgte om han måtte tage en streg, og begyndte så at lægge en op ca 2 meter væk fra mig.
Lige pludselig blev jeg ramt af den klammeste lugt jeg nogensinde har udsat mine næse for.
Syre og brun farin var det første der kom til mit hoved.
Det var så åbenbart hans feta.
FØJ..
så sad han rigtig; "Ja, det noget godt noget det her"
jaja, hyg du dig bare med det - ville ikke tage det om jeg så fik penge for det.

Junior medlem

Manze skrev:
jaja, hyg du dig bare med det - ville ikke tage det om jeg så fik penge for det.

Hvad hvis du fik en million kroner for det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
dopa skrev:
Manze skrev:

Hvad hvis du fik en million kroner for det?

Godt ord igen.
Man kan få mange ting for 1 million pesos.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]