Nogle gange ser man ikke skoven for bare tvangstanker
Jeg blev nødt til at komme lidt væk.
I morgen skal jeg til psykolog.. Men hun har spillet et møgbeskidt kort og spillet pus med min hjerne den fuckin luder.
Jeg begyndte at lede efter forståelse for min EGEN virkelighed.. Hold da kæft.. Nu har jeg en fornemmelse af hvordan det er at være menneske..
Nu fatter jeg hvorfor folk troller.. Man kan virkelig ikke forstå alt.. Man kan prøve ! Men det er en fuckin tvangstanke.
Mange tak til jer alle sammen- og dem der skrev for at hjælpe mig, undskyld jeg misforstod jer, men øøøh.. ja tvangstanker i ved ;(
Shambhala- har en tvangstanke der fortæller mig jeg ikke har lov at være til fordi jeg ligesom alle andre har haft en elendig barndom. Jeg troede jeg skulle undgå at blive som min far, men kunne ikke se jeg allerede var min far..
men grunden til jeg smuttede var undgåelses adfærd

Søgte et quick fix fra at tro jeg kunne redde verden.. Håber fanme folk har forstået mig bedre end jeg har forstået dem !
Nu vil jeg ryge den fckin pind for min psykolog har jo ret, jeg er jo ldit syg

Fuck alt hvad jeg har sagt, jeg har tullet rundt for meget alene og har brugt for meget tid på at finde svaret haha.. Doh'
undskyld jeg prøvede at tvinge min syge tankegang ned over hovedet på jer i stedet for selv at indse den. Men det tjener vel et højere formål

Alle de muligheder jeg kunne foreslå
Seriøst, der var et øjeblik hvor jeg var ved at overbevise migselv om at jeg VAR SVARET

Hold da helt kæft..
Alt jeg skrev skrev jeg til mig selv.. Kæft hvor er jeg tragisk.
og jeg glmmer at leve i nuet fordi jeg ikke kan forholde mig til fortiden lol.. I see THAT now !
Begyndte at udtrykke mig i rene citater.. Så i rent billedsprog, så prøvede jeg begge ting og troede jeg var ved at blive sindsyg haha men jeg er sindsyg..
Kuk kuk..