søgerbare1 skrev:
oversol: jeg røg lidt med en ven og hans ven, i et skur (eller noget der havde været et skur) hvor døren og og ruderne var smadret, så stemningen var lidt creepy. vi røg så og jeg var slet ikke vant til at ryge, men ligeså stille blev jeg mere og mere stoned og alt gik sådan lidt i slowmotion, det føltes lidt som om at jeg ´´gled ud´´ eller lignede. så blev det bare være der vi begyndte at gå videre, de sagde at jeg lignede en zombie og alting så mærkeligt ud for mig, sådan lidt ligesom i nogen af de trip raporter jeg havde/har læst. det var pisse ubehaligt, men de ringede så efter min mor og gav mig noget sukker, fordi at jeg brækkede mig. jeg ved ikke rigtig hvorfor det skete, altser om det var den dårlige stemning, fordi at jeg ikke havde fået noget at spise, om jeg bare havde røget for meget eller noget helt 4... tobakken var ristet, så jeg tror ikke det kunne havde været nikotin... men jeg synes alligevel at det var rimelig lærerigt, og jeg er glad for at det var med dem jeg røg med og ikke med nogen som bare ville være løbet væk... hvorfor ville du gerne have det nærmere forklaret?
ps vi røg et mix af skunk og hash i joint.
Det var ikke en OD, højst sandsynligt mangel på sukker, og for meget hash end hvad du kunne klare.
Så jo, en overdosis kan man vel godt kalde det.. men det er bare et heftigt ord at bruge.
Men du vurderer jo selv hvordan du vil fortælle hende det, vi kender ikke jeres forhold - men forklar hende da bare at i stedet for at drikke dig selv halvt ihjel hver weekend, så ser du en film og ryger en pind.
Det sagde jeg til min far, og han synes det var helt helt i orden. Og han tager også ved i mig når han kan se og mærke at jeg er begyndt og ryge i hverdagene. Det er pisse rart.