Halugenlampe skrev:
NU MÅ I SATANEME LÆRER AT LÆSE!!!!
Der er jo forskel på at læse og så på at forstå

Ens læsefærdigheder har jeg ikke noget med at mistolke hvad du mener at gøre.
Kuma skrev:
Jeg vil fortælle alle unge mennesker med hudproblemer at æde benzoer
som en i helvede fra nu af

God plan ! (ironi!)
Adhoc skrev:
Hvad jeg forventer: et svar med negativt ladede vendinger, mixede store og små bogstaver, masser af udråbstegn, forklaring af at jeg tog fejl og derfor er jeg klovnen, at der kun kan være en udlægning af de punkter
Hvad jeg ikke gør: svare....
Pas på med det
Bare fordi du ikke svare, betyder det jo ikke problemet forsvinder- istedet opbygger du en form for undgåelsesadfærd overfor det problem- hvilket igen er meget naturligt og ikke nødvendigvis noget negativt så længe man er bevidst om det.
Hvis du så fortsætter sådan, hvilket jeg ikke siger du gør, men det har jeg selv gjort, så kan det let ende med en masse indestængte følelser (vrede, frustration, uforståelighed etc.) som så kan gøre forskellige ting ved dig, alt efter hmm, tilfældigheder måske. Nogle relativt sunde / andre ret så usunde.
Nogle positive måder at forholde sig til sine følelser.
Dyrke sport
Udtrykke sig gennem kunst
Rengøring
Nogle mere negative måder
At gøre livet surt for andre (kald det trolling, mobbere eller det typiske nedern "røvhul". børn har mange navne)
Skaffe sig et våben og gøre en massakre ud af det.,
Random kriminalitet (fuck det hele attituden)
Isolation fra samfundet
Jeg siger ikke at der er nogle af dem der er rigtige og forkerte, men imo. er det sundest eller mest positivt for en selv at være bevidst om sine handlinger og deres konsekvenser, selvom det kræver en form for erfaring SLASH selvindsigt.
.igen det er bare den måde jeg ser det på.
og ja man kan jo heller ikke forholde sig til alt i verden, så bliver man sgu syg.
Eller bruger alt for lang tid på, for individet selv, ikke gavnende ting.
PLUR.