Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 15:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Hash psykose
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Kære Psy medlemmer

Det her er min første thread nogensinde på psychedelia, men har dog surfet rundt på hjemmesiden i et stykke tid nu som gæst. Men jeg vil nemlig dele, en lille ryger historie med jer. Her for ikke så længe siden, snakkede jeg med en af mine kammerater. Han fortalte mig en historie om en dårlig skævert, han had røget og fået det sygeste trip en aften, og lige siden har han haft hallucinationer, og psykisk syge i et helt år efter!

Hvordan er det muligt? ( det skal lige siges at han røg kun et par hvæs af jointen )

Er der nogle andre der kender til sådan nogle tilfælde?

Kærlig Hilsen Aron :rocking:

Dedikeret medlem

Jeg gætter på det ikke har været noget helt normal hash, kan vi få lidt information på hvor det er købt, hvad prisen var, og hvad det blev udgivet for at være?

Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
Jeg gætter på det ikke har været noget helt normal hash, kan vi få lidt information på hvor det er købt, hvad prisen var, og hvad det blev udgivet for at være?

Ved ikke helt prisen eller kvaliteten, men han sagde at de andre der røg med ham, had det helt fint. Som forvirrer mig kraftigt.

Dedikeret medlem

Kan du forklare lidt mere om hans "psykiske syge", det siger ikke så meget :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg gætter på at han har været ekstremt vraltende i psyken i forvejen, og særligt disponeret for psykose.

Selvom jeg synes det lyder liige speget nok alligevel efter et par sug, tager du alt han siger for gode varer?

Dedikeret medlem

Hallucinationer i over et år lyder ret vildt, og så især fra så lidt røg, har han prøvet at gå til læge/psykolog, hvad der nu passer bedst til ham?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Ved nærmere eftertanke tror jeg at han fylder dig med pis.
Måske elsker han bare at høre sig selv snakke. Stofrelateret munddiarré er ikke noget nyt fænomen.

Junior medlem
Brugeravatar

iSmoke skrev:
Kan du forklare lidt mere om hans "psykiske syge", det siger ikke så meget :)

han har gået glip af næsten hele sin 9.ende klasse pga. af det, han har haft depressioner, bare generelt psykisk dårligt, lidt emo agtigt, hvis man kan sige det på den måde.

Citat:
tager du alt han siger for gode varer?

Nej, men han lød ret overbevisende, måske er jeg nem at narre, men jeg troed sku på det.

Citat:
Hallucinationer i over et år lyder ret vildt, og så især fra så lidt røg, har han prøvet at gå til læge/psykolog, hvad der nu passer bedst til ham?

Han kom op på Hospitalet den aften, og han har også gået til psykolog, men det kan godt være det pis det hele?

Dedikeret medlem

Jeg tvivler på der ikke har været andet end hash involveret.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Aron Bandaron skrev:
og lige siden har han haft hallucinationer, og psykisk syge i et helt år efter!

Aaaargh... Den skal du sku' længere ud på landet med...

Har han blot fortalt dig dette, eller kan du bekræfte at det rent faktisk er sandt?

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Junior medlem
Brugeravatar

HrKnudsen skrev:
Aron Bandaron skrev:
og lige siden har han haft hallucinationer, og psykisk syge i et helt år efter!

Aaaargh... Den skal du sku' længere ud på landet med...

Har han blot fortalt dig dette, eller kan du bekræfte at det rent faktisk er sandt?

Han har blot fortalt mig det. Men nu når jeg kan regne ud at i har mere erfaring end mig, er jeg også lidt skeptisk nu. :P

Medlem

Der har nok været crack-cocaine, PCP, meskalin og heroin i den joint han røg af, nogle gange sker det samme også for mig - hader det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
Stofrelateret munddiarré er ikke noget nyt fænomen.

:gud:

Som du dog kan sige det!

Junior medlem

Geografisk sted: Paradis city
Har også prøvet at hallucinere af noget dårligt hash.
Det var til en fest og havde også drukket lidt ( ved ikke om det kunne have nogen indflydelse ).
men i hvert fald så var det en underlig skævert, for kunne fungere helt normalt og var meget snakkesalig, men 2 timer senere, da jeg kom hjem, var det vildt underligt, jeg så min ven, som også var til festen, stå og nasse smøger af mig i mit køkken :shock: den mærkeligste rus jeg nogen sinde har prøvet :!:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
Det behøver du skam ikke.
iSmoke skrev:
Jeg tvivler på der ikke har været andet end hash involveret.

Lige præcis , nogen skal bare lige have denne enkle gyldne joint for at blive sparket over på den anden side,
fra at være nogenlunde normal til psykisk syg for fuldskrue, hvertfald hørt en del ligende , og set bekendte komme galt afsted,
i længere perioder , selv efter endt forbrug
Hvordan skulle en historie om sådan noget egenlig kunne komme en til gode på bare en tænkelig måde..

Halose skrev:
Jeg gætter på at han har været ekstremt vraltende i psyken i forvejen, og særligt disponeret for psykose.

Selvom jeg synes det lyder liige speget nok alligevel efter et par sug, tager du alt han siger for gode varer?

al hvad der iøvrigt bliver lagt op til minder mest om lort fra jeres side, som kunne ende med trådstarter kunne få fornemmelse af hans ven var fuld af lort og begyndte drøfte det med andre, som ham det omhandler måske ikke lige ønskede i første omgang hvis han var reel nok, skrev jeg før jeg fik set i faktisk fik gjort ham skeptisk....... fjolser, i burde vågne op til virkeligheden

Medlem

Ja det er muligt, der kan vi godt blive enige om.
MEN, efter et par enkle sug af en joint? :hm:

arh, mon ikke han bare elsker at fortælle et par røvere en gang imellem? :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
CubaKrigeren skrev:
fjolser, i burde vågne op til virkeligheden

Hold nu din kæft, og læs lige hele tråden igen. Du lyder fandema som Jehovas Vidner med det vågn op pis.
Trådstarter ved jo godt hvad vi mener, og det burde du også. Selvfølgelig mangler vi mange detaljer og informationer, men ud fra hvad vi har fået at vide, giver vi ham jo bare vores bedste bud. Og det er at der nok har været andet end hash i jointen, ellers har han været fuld af lort.

Selvfølgelig kan vi tage fejl. :wink:

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
verden går under gutter, kontakt mig hvis i vil reddes :D

Medlem

Hehe :lol:

:sucks:

Junior medlem

Geografisk sted: København
Hey folkens har ALDRIG haft et eneste dårligt trip af hash/pot/skunk til gengæld har jeg haft en hel del meget dårlige/fucked up opleveser/hændelser med folk som ikke har respekteret brugen af cannabis sammen med hårde stoffer som alkohol, XTC, kokain, speed, meth-amfetamin, piller (af forskellige typer speciel nerve, adhd, angst osv medicin kort sagt diverse nyere designer drugs fra den etablerede industri). Har mistet 3 venner, der har begået selvmord vel og mærket ikke på THC præperater alene, men kombinationer af dårlige ting sammen med THC præperater. Gider ikke gå i nærmere detajler. Men kort sagt designer stoffet samt læge ordineret medicin er ikke just en dans på roser selv om lægen glædeligt udleverer det (han/hun får jo også en masse gratis rejser, hotel ophold eller andre goder ud af at udskrive recepter på medicin fra en enorm stor branche med en hær af lobbyister, GLEM ALDRIG DET FOLKENS). Har til forsvar for mange rygerklubber og på staden ALDRIG oplevet, man har fået andet end super dårligt tjald blandet med alt muligt tilsætning lort fra DK såsom bil/cykeldæk, massere af olie (raps/oliven,majs (brug fantasien) Eller god afghan, marok, nepal eller andet super fede som der er trukket på, så det smager af phookin' æter. Ja super dårlig stil generelt "BUT WHAT IS A BOY TO DO?"

Men nu til POINTEN hash/pot/skunk giver ikke psykoser i sig selv, det forstærker kun indiviets selvopfattelse og andre sanseindtryk alt andet er utopi og fabrikerede løgne fra instancer jeg ikke engang gider nævne.

Har tilgengæld en hel den venner og bekendskaber der har taget meget af designer stoffer og kan den dag i dag ikke ryge eller på anden måde indtage THC produkter uden det fører dårligt med sig og de stoffer de har taget er amfetamin, ketamin, XTC, andre mere advancerede former for designer drugs. Så hold jer fra det hvis I elsker, at ryge en fed og harmonere med jeres opgivelser uden at vække opmærksomhed som en KUK KUK person.

PAS PÅ JER SELV OG TÆNK PÅ FREMTIDEN

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]