Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hej,

jeg er kommet i besiddelse af nogle ketoganer. Har normalt ikke adgang til den slags, så det er min første oplevelse med morfika. Da jeg prøvede dem første gang snuppede jeg en enkelt tablet, og da den begyndte at virke vurderede jeg at jeg godt kunne tage endnu en, så det gjorde jeg. Det var ret lækkert. Aftenen efter tog jeg 1½ tablet, og jeg kunne da mærke det lidt, men det kunne slet ikke sammenlignes med første gang (ikke at jeg ellers har tænkt mig at tage dem med så kort mellemrum), hvor jeg på et enkelt tidspunkt var for lam til at rejse mig op. Denne gang virkede det ret subtilt, så noget siger mig at tolerans bliver opbygget lynhurtigt.

Da jeg ikke har mere end 9-10 stykker, kunne jeg godt tænke mig at vide ca. med hvor stort mellemrum jeg skal tage dem, for at opnå samme rus af 2 tabletter som første gang. snakker vi 1 uge? 2-3 uger?

Som sagt er den slags præparater normalt ikke tilgængelige for mig eller folk i min omgangskreds, så er ikke bekymret for at komme til at mangle dem senere hen..

på forhånd tak

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du vitterlig ikke har mere tolerance end en enkelt gang Ketogan,ville jeg gå ihvertfald en uge eller 2 imellem du tager de sidste.Og hold så en god lang pause (måneder).
Mere generelt,er det en god ting at gå ihvertfald 2-4 uger mellem Opi sessions som du også bliver rådet til af Kogt-kat.
Hvis du syntes så godt om det,at du begynder at tage dem fast hver 3-4 uge (og glæder dig til det),er det det første røde flag (i min bog).På det tidspunkt vil du ikke kunne se eller mærke nogen forandring psykisk,men Opiater har det med at snige sig ind på folk,så vær rar at passe på dig selv. 8)

Senest rettet af Gonzo 25 apr 2011 13:42, rettet i alt 2 gange.

Medlem

Tak for svarene.

Skal der virkelig gå 2-4 uger før at min tolerance er helt nede igen? Eller mener i bare at det er mest forsvarligt at tage ketogan med store mellemrum af hensyn til afhængighed? Som sagt har jeg meget få tabletter, og jeg har ellers ingen mulighed for at skaffe opiater og lignende, så det er ikke noget jeg selv er bekymret for.

Medlem

Hvis du bliver afhængig, på den ene eller anden måde, er det at du
Citat:
(..) ingen mulighed [har] for at skaffe opiater (..)
ingen hindring - vær lige så opmærksom på dit forbrug, som hvis du havde haft ubegrænset adgang.

Medlem
Brugeravatar

Man bliver altså ikke afhængig af ti ketoganer....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]