Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey derude. Mig og en kammerat har tænkt os at prøve MDAI.

Jeg har erfaringer med:
Hash - Har jeg røget meget af og har hygget mig med det
Alkohol - Selvfølgelig
DMAA - 3 gange i alt.
DXM - Efterhånden meget længe siden, dosen lå på 300mg oralt.

Men aldrig noget som amfetamin, mdma, kokain eller svampe har jeg prøvet.

Indtil videre lyder planen:
Vi venter til det er godt vejr en dag og vil så tage tidligt afsted ud i skoven og finde os et sted hvor vi vil lægge os på et tæppe væk fra civilisationen, vi vil tage noget musik med i form af en ghettoblaster. Lidt snack og mad vil der også blive sørget for. Når vi har droppet bomberne vil vi slukker mobiltelefonerne så vi ikke kan forstyrres, eller komme ud for ubehagelige telefonsamtaler imens vi er påvirket.
Vi vil også tage en færdig rullet joint med ud hvis lysten skulle være der.

Men som sagt, vi har aldrig prøvet det før. Så jeg ville høre om en hvilke dosis i ville anbefale? Jeg vejer 90kg og er 190cm, og min ven vejer 70kg og er 180cm.
Det vi er ude efter er en mærkbar rus med samme lykkefølelser man skulle få med MDMA. Derfor tænkte vi 200mg til mig og 175mg til min ven.

Hvordan synes i det lyder? Og er der nogen råd og tips i har lyst til at dele?'

Tak på forhånd.

EDIT: Og dagen derpå, hvad kan der anbefales der? Sund mad og motion?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

http://www.erowid.org/chemicals/mdai/mdai_dose.shtml

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

zoede skrev:

Har set det, men der står ikke noget med vægt. Der er jo stor forskel om det er en mand på 60kg eller en mand på 120kg der tager 200mg.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Meget af det MDAI der er i omløb er urent og det er vidst set et par gange at der slet ikke har været MDAI i stoffer købt som sådan. En kammerat har haft indtaget 400mg fra en troværdig forhandler og blev kun svagt stimuleret med en meget lille smule MDMA glæde over det.

200mg lyder som en fornuftig startdose.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
RC survival guide 101 skrev:
en fornuftig startdosis af en ny sending, uanset hvilket stof det burde være, er <1 mg. så kan man arbejde sig op derfra. i kan ikke være sikre på at det i får er det i bestilte.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Puny_pete skrev:
zoede skrev:

Har set det, men der står ikke noget med vægt. Der er jo stor forskel om det er en mand på 60kg eller en mand på 120kg der tager 200mg.

Selvom jeg er tilbøjelig til at give dig ret i det, er dosis ikke direkte afhængig af vægt. Plasmakoncentrationen er i forhold til dosis afhængig af det volumen stoffet bliver distribueret til. Men af flere grunde tror jeg ikke på at koncentrationen af MDAI i cerebrospinalvæsken ('i hjernen') er direkte proportional med vægt. Der er flere interpersonelle faktorer, der spiller en måske lige så stor eller større rolle - som fx personlig aktivitet af key enzymer/proteiner.
Heri findes også grunden, er jeg sikker på, til dosis aldrig angives i relation til vægt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Som sagt før så start med 1 mg eller derunder, det er jo set før at folk her på psy.dk er kradset af - bare af få mg så vidt jeg husker. Jeg er er i hvert fald selv faktisk mere forsigtig med det narko som kommer fra nettet (kina osv.) for det er både RC's og så synes jeg ofte man ser folk få dårlige reaktioner af blot få miligram.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

OK. Vi tester lige med ekstrem små mængder inden vi begiver os ud i de store doser.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har netop modtaget mit MDAI idag, det er helt hvidt pulver med små krystaller. Hvad er forskellen på det brune og det hvide pulver? Var sikker på jeg ville modtage noget brunt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDAI bør være hvidt. Det brune i nogle batches MDAI skyldes urenheder.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lækkert at høre! Igår forsøgte jeg mig lidt med det.

Først tog jeg en lille knivspids i et glas vand og drak det, og ventede så en time. Der skete ikke noget så prøvede at smide 30mg i, ventede så en halv time. Stadig ingen effekt. Så jeg tog 40-45mg mere, og så slog det ind selvfølgelig meget mildt. Men, wow det var lækkert! Jeg kunne slet ikke lade være med at sidde og smile mens man havde en yderst behagelig kropsfornemmelse. Glæder mig vildt til at prøve mig med de 150-200mg!

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDAI er som MDMA, blot uden det euforiske, stimulerende skub. Jeg har haft fornøjelsen af det 5 gange.
Alene kan det blive ret visuelt, men også ret dysforisk senere hen på trippet.
Sammen med Methylon er det fantastisk i mindre doser - jeg siger mindre doser, fordi man ret hurtigt bliver MEGET blæst - de to stoffer har helt klart en synergisk virkning.

Jeg har bedst erfaring med 50mg MDAI sammen med 150-180mg Methylon.
MDAI er bedst under 150mg alene, IMHO. Ved højere doser bliver virkningen blot mudret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vi har tænkt os at kombinere MDAI med hash, (Meget lidt!) Jeg synes de 70-80mg jeg tog var svagt, men yderst behageligt.

- Mudret - Hvordan?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg ikke erfaringer med MDAI men generelt synes jeg det er langt bedre, at kende stoffet bedre også i højere dossier før man prøvet at blande det. At prøve stoffer for første gang i selvskab med andre stoffer er aldrig en særlig god ide, da stofferne reagere forskelligt og giver forskellige virkninger afhængige af stoffet. Derfor vil jeg råde jeg til at prøve stoffet et par gange før man blander det med andre stoffer.

Hvorvidt det er farligt og noget man skal være opmærksom på, vil jeg lade andre svare på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Heller ikke på comedown?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du har helt ret TAP. Normalt bør man ikke blande stoffer, før man kender virkningen og følgevirkningen af begge to for sig selv, rigtig godt.

Med lige netop hash er der dog ikke nogen alarmklokker, der ringer - især ikke, når vi snakker om på comedown.

Puny_pete skrev:
Vi har tænkt os at kombinere MDAI med hash, (Meget lidt!) Jeg synes de 70-80mg jeg tog var svagt, men yderst behageligt.

- Mudret - Hvordan?

Det er svært at beskrive. En slags "blæsthed", overstimulering. Godt ramt, vil nogle kalde det. Jeg vil mene det var lige i overkanten. Effekterne fra de to stoffer synergerede (hvis det er et ord), så jeg blev meget euforisk, fik psykedeliske tanker og hallucinerede let. Ret forvirrende blanding.

...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Rush skrev:
MDAI er som MDMA, blot uden det euforiske, stimulerende skub. Jeg har haft fornøjelsen af det 5 gange.
Alene kan det blive ret visuelt, men også ret dysforisk senere hen på trippet.
Sammen med Methylon er det fantastisk i mindre doser - jeg siger mindre doser, fordi man ret hurtigt bliver MEGET blæst - de to stoffer har helt klart en synergisk virkning.

Jeg har bedst erfaring med 50mg MDAI sammen med 150-180mg Methylon.
MDAI er bedst under 150mg alene, IMHO. Ved højere doser bliver virkningen blot mudret.

Jeg, og en del andre, har meget dårlige erfaringer med at blande methylone med andre, lignende stoffer. Så jeg ville råde til forsigtighed med doserne, præcis som du siger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har læst en del indlæg på f.eks bluelight om dårlig synergi mellem MDAI og stimulanser, men også andre stoffer.

Desuden er en svensker død af at blande MDAI og methoxetamine. Det var godt nok IV og i høje doser, men jeg ville også være påpasselig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Generelt er det bare en god idé, ikke at blande stoffer. Jeg gør det personligt aldrig mere.

Medlem

Nå nå paul. Ikke engang tjald? :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]