Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Hvor stor Yeild giver min Jack Herrer?
Afstemning sluttede 01 maj 2011 20:59
50gram 42%  42%  [ 5 ]
100gram 50%  50%  [ 6 ]
200gram 8%  8%  [ 1 ]
300 og over.. 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 12
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

så ved jeg det ikke. har også prøvet at læse mig til at svar, men kunne ikke finde noget.

Medlem
Brugeravatar

mini-møller skrev:
så ved jeg det ikke. har også prøvet at læse mig til at svar, men kunne ikke finde noget.

her er en lille update :)...

Billede

Billede

Billede

det nederste billede er af den største af de små ukendte strains..

og sorry de er på hovedet... men i må gå ind på Imageshack og selv gøre det.. :) :peace:

Medlem
Brugeravatar

ser sku godt ud mester :D

Medlem
Brugeravatar

Magnesium mangel : Magnesium mangel er forholdsvis almindeligt. Bladene bliver først gullige, og begynder derefter at dø. Først imellem årene på de ældre, lavere blade, senere breder det sig. Det er karakteristisk at årene på bladene forbliver grønne.

er rimelig sikker på det er dette.. har holdt øje med det store blad som var igang med at vise symptomer, og det med årene passer alt for godt da det også viser sig på andre blade..

men nu growers og annoying teenagers... hvordan fixer jeg dette problem inden min lille baby dør af det? har prøvet at flushe men det gjorde kun problemet værre... er lidt på bar bund..

EDIT:

den har fået rent vand i 5 dage nu..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Som du selv siger. Magnesium Mangel. Ergo ikke nødvendigvis overgødning. Tværtimod.

Og nu må du lige komme ind i kampen min ven. Det nytter ikk en skid du uploader billeder der vender på hovedet. :) .. Tag nu lige og ret dem, nu hvor du alligevel uploader skidtet. Hvis du gider gøre det. Så skal det kun gøres EN gang jo! .. istedetfor vi skal gøre det HVER gang vi skal se et billede ;)

Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
Som du selv siger. Magnesium Mangel. Ergo ikke nødvendigvis overgødning. Tværtimod.

Og nu må du lige komme ind i kampen min ven. Det nytter ikk en skid du uploader billeder der vender på hovedet. :) .. Tag nu lige og ret dem, nu hvor du alligevel uploader skidtet. Hvis du gider gøre det. Så skal det kun gøres EN gang jo! .. istedetfor vi skal gøre det HVER gang vi skal se et billede ;)

vender skidtet i morgen :D nu er det sengetid for mig og planterne :peace:

Medlem
Brugeravatar

Leder stadig efter hjælp med hvordan jeg finder magnesium? xD har hørt mig lidt omkring men med ingen held :(.. håber der nogle kloge mennesker herinde?

Medlem
Brugeravatar

synes jeg har hørt noget om at man har det i ens urin.? men er ikke sikker mester.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er så møgsvært at dosere ting i enkeltdele, derfor er alternativet vel bare at vente til den mangler andre ting også.. og derefter gøde.. eller.. bare gød nu.. men måske kun 50% af anbefalet dosis?

Medlem
Brugeravatar

Mr.Greenthumb skrev:
Leder stadig efter hjælp med hvordan jeg finder magnesium? xD har hørt mig lidt omkring men med ingen held :(.. håber der nogle kloge mennesker herinde?

Du kan ihvertfald købe ioniske mg opløsninger på nettet, men jeg ville ikke selv rode med det da du let havner
i modsatte grøft og din plante bliver forgiftet.

Jeg tror det mest fornuftige at gøre, er som MaxinumM forslår.

Medlem
Brugeravatar

Hvad er det forøvrigt der er i potten, et ph-meter ?
Mr.Greenthumb skrev:
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Han er doven.. han har ikke engang vendt billederne endu :) .. så indtil da.. så tror jeg også vi kan forvente at han tager den nemme løsning, frem for at rode med små bestandele af opløselig magnesium :P

Få så fingeren ud af hullet... og vend de billeder!

Det 4:20 idag.. do something for the community! :D

Medlem
Brugeravatar

den er sku flot mester. har selv lige lagt nye billeder ind. og i er da velkommen til at kigge fordi :D

men ja hvad er det der er i potten.? :)

Medlem
Brugeravatar

mini-møller skrev:
den er sku flot mester. har selv lige lagt nye billeder ind. og i er da velkommen til at kigge fordi :D

men ja hvad er det der er i potten.? :)

Det er et Røv termometer :D .. det virker fint i jorden..

jeg har løst problemet med den lille plante.. det var mig som skulle oppe dosen af dens grow gødning.. jeg tager stiklinger på fredag og rykker dem i vinduet.. efter der kommer der nok flere updates...

ud over det vil jeg blive ved med at lade jer følge Min Jack herrer som nu viser helt klare tegn på at være en dame :)..

Medlem
Brugeravatar

så kommer der billeder efter en lille pause :)..

der er røget en 125w plug&grow bloom pære ind sammen med en blank reflektor :P... det begynder at ligne et growskab mere og mere ! :lol:

Billede

Billede

Billede

:peace:

Medlem
Brugeravatar

fuck det ser lækkert ud mate..!!!

Medlem
Brugeravatar

mini-møller skrev:
fuck det ser lækkert ud mate..!!!

mange tak :) er godt nok osse stolt over den.. kan også mærke at den har haft godt af reflektoren..den tog over 5cm fra den ene dag til den anden da jeg skiftede til 12/12.. men syntes det går lidt langsomt alligevel.. den laver ingen blomster enu... :?:

EDIT: vil lige adde at jeg har en del varmestress relaterede problemer atm.. kan det have noget at gøre med den langsomme bud produktion? jeg har startet den på bloom gødningen men syntes at alle spidserne på mine blade er brunlige.. kun lige helt i spidsen.. ikke engang ½cm ca 0.1-0.2 faktiskt.. skal jeg være bekymret???

ville være lækkert med noget hjælp her piger! 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hvis det bare er spidserne og det ikke blir værre.. så det ok..

og bare rolig.. der går somregel 2-3 uger fra man sætter planten i blomst, til at den rent faktisk laver dem.. såååh... de skal nok komme :)

Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
hvis det bare er spidserne og det ikke blir værre.. så det ok..

og bare rolig.. der går somregel 2-3 uger fra man sætter planten i blomst, til at den rent faktisk laver dem.. såååh... de skal nok komme :)

er nu osse mere bekymret over mine bladspidser som er brune.. som jeg jo skriver...

der er blevet taget stiklinger igår så den har mistet meget fylde :P.. heldigvis..! for den var ved at vokse sig større end skabet :P

smider lige nogle billeder senere af stiklingerne på et senere tidspunkt, sammen med billeder af de pot planter jeg lige har startet for sjov :).. (tror en af dem ryger ud i en have) :lol:

Medlem
Brugeravatar

denne post bliver lukket.. jeg er flyttet til noget større og stopper med at grow indtil vidre..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]