Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 18:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: sydnordjylland eller nordøstjylland
Dav alle.

Jeg er ny her i forum og tænkte at jeg lige ville præsentere mig inden jeg går igang med at læse alle de spændende opslag.

Mit navn er Nikolaj, er lige flyttet tilbage til Danmark efter knap 4 år i Tyskland/Holland hvor jeg for det meste har arbejdet som gartner... Har selvfølgelig lært et par tricks til hvordan man selv groer et godt produkt under ordnede forhold og hvordan man smager foreskel på noget godt og noget der er strukket...

Hvis der er nogen herinde der benytter sig af weed-star og deres forum er i garanteret kommet forbi mange af mine tråde før om weed.

Til sidst vil jeg bare sige at jeg ryger i hash og har kun gjort det få gange da det bestemt ikke er mig, til gengæld er jeg meget stor fan af pollen/blomst som hjemmepres, som man måske kunne kalde hash men gør jeg nu ikke og så er jeg naturligvis fan af diverse typer pot/skunk... Jeg ryger lige dele sativa og indica alt efter hvilket humør jeg er i...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Velkommen til, desværre er brugernavnet greenthumb/Mr. Greenthumb taget ;). Så du sidder på en masse gode råd om dyrkning osv?

Junior medlem

Halose skrev:
Velkommen til, desværre er brugernavnet greenthumb/Mr. Greenthumb taget ;). Så du sidder på en masse gode råd om dyrkning osv?

Tja jeg må indrømme at når jeg har siddet og læst på andre sites hvis folk giver råd så er andre ældre growere hurtige til at skyde folk i sænk og påstå at alt hvad man skriver er ukorrekt når det selvfølgelig i virkeligheden drejer sig om forksellige erfaringer om hvad man synes funger bedst...

Men jo jeg er altid klar på en hjælpene hånd, og så kan man altid bytte lidt... Jeg var jo tvunget til at skille mig af med alt rygeligt inden jeg flyttede(skulle jo ikke risikere at blive taget med posevis af godt røg i grænsen) så det betyder at jeg er flad for røg indtil jeg har fået lavet min første høst og ladet det lagre tilstrækkeligt...
-
-
-
Og ja jeg var også nødt til at forsøge flere gange før jeg ramte et navn der ikke var taget og ville jo ikke tage et tysk navn for det er alligevel de færeste der forstår det... hehe

Men tak for velkomsten Halose.

Senest rettet af ErfarenGartner 14 apr 2011 15:11, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
ErfarenGartner skrev:
Så hvis der er nogen der ligger inde med et godt sted man kan få noget fornuftigt grønt i øst/nord-jylland til de rigtige priser(gider ikke gadepriser og kvaliteter) så vil jeg da også gerne hjælp med gode råd til hvordan man får gjort sine egne høster noget bedre...

Det der strider klokkerent imod regelsættet. http://www.psychedelia.dk/regler.php

Junior medlem

Det der strider klokkerent imod regelsættet. http://www.psychedelia.dk/regler.php[/quote]

Ups rigtigt sorry... Sletter det fra tråden med det samme... Ville ikke bryde reglerne på min første dag... ville være pinligt...

Junior medlem

Så skulle der være styr på det... :?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hehe ;) Rookie mistake.. Men velkommen til! Vil se frem til at se noget til dig under dyrknings forummet.. Der er hvertfald nok at se til lige pt.! :D

Cannabis entusiast

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Velkommen! Glæder mig også til at læse mere fra dig! :)

Junior medlem

Nikolajsen skrev:
Hehe ;) Rookie mistake.. Men velkommen til! Vil se frem til at se noget til dig under dyrknings forummet.. Der er hvertfald nok at se til lige pt.! :D

Her i starten vil jeg nok mere læse hvad folk selv foreslår fremfor at skrive en masse... Men før eller siden kan jeg nok ikke holde kæft længere alligevel... hehe

Men alle skal også lige huske at jeg er vant til mere alla en industriel produktion og ikke så meget micro grow som de fleste private dyrkere gør... Så på det punkt kan jeg nok lære en del... hehe

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Velkommen! Jeg er også helt ny på dette Forum, eller jeg har lig registreret en bruger. Jeg glæder mig til at se flere af dine post.

Hilsen Mig ;-)

Junior medlem

Aron Bandaron skrev:
Velkommen! Jeg er også helt ny på dette Forum, eller jeg har lig registreret en bruger. Jeg glæder mig til at se flere af dine post.

Hilsen Mig ;-)

Mange tak jeg har allerede været igang med at blabre lidt ud inde under growing...

Medlem
Brugeravatar

Det lyder da spændene med industriel erfaring med cannabis, jeg håber der falder nogle nye eksotiske fif af :)

Velkommen (:

Junior medlem

TommyTheBat skrev:
Det lyder da spændene med industriel erfaring med cannabis, jeg håber der falder nogle nye eksotiske fif af :)

Velkommen (:

Tja kan man aldrig vide... Men problemet når det bliver for automatiseret så ryger det meste af tiden til at hygge om de små grønne... Men har da deltaget i arbejdet i udviklingen af et par nye strenge hvilket bestemt har været sjovt... Og det bliver helt sikkert kun sjovere af at arbejde med det uden at skulle tage hensyn til om politiet kunne se byggeriet eftersom alt var lovligt... hehe
Men håber da også at min viden kan komme nogen til fordel...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Velkommen til!
Har du dyrket i Holland? Du må meget gerne uddybe det du skriver ang. lovlig dyrkning - lyder spændende og vil meget gerne høre historier fra nogen som har erfaring med det!

Junior medlem

InnerNetExplorer skrev:
Velkommen til!
Har du dyrket i Holland? Du må meget gerne uddybe det du skriver ang. lovlig dyrkning - lyder spændende og vil meget gerne høre historier fra nogen som har erfaring med det!

Tja teknisk set lå gartneriet i Tyskland, men dyrkede med en særtilladelse fra den tyske ministerium da alt hvad der blev produceret blev solgt til Holland til en coffee shop kæde kaldet white dolfin, men ja jeg startede faktisk med at arbejde ved et lille gartneri syd for Amsterdam, men de solgte vist mere sort end lovligt og derfor valgte jeg at skifte væk derfra... Det virkede lidt underligt for mig at vælge at gøre et produkt der er lovligt i landet til noget ulovligt bare for at score lidt extra håndøre i hver handel...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er en coffeeshop der hedder Dolphin's, har været der en del gange, og de har som regel en urt der hedder ''White Dolphin'' på menuen. En coffeeshop kæde der hedder ''White Dolphin'' har jeg aldrig hørt om.

Junior medlem

Mr.Cookie skrev:
Der er en coffeeshop der hedder Dolphin's, har været der en del gange, og de har som regel en urt der hedder ''White Dolphin'' på menuen. En coffeeshop kæde der hedder ''White Dolphin'' har jeg aldrig hørt om.

Hmm må være mig der husker forkert vedr navnet på kæden... Mente bare den hed det, men ja white dolphin var en af strengene vi havde... Jeg havde ikke noget med kundekontakten at gøre... Jeg gik bare i grohusene...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det lyder sku spændende.
Du har ikke nogle billeder?
Velkommen til. :)

Junior medlem

Manze skrev:
Det lyder sku spændende.

Mange tak for velkomsten.

Billeder af hvad ??? Fra mit arbejde ??? Ens arbejde sådan et sted er nogenlunde som at arbejde i en bank, du må aldrig gå med kamera end ikke en mobil med kamera i da branchen har store problemer med indbrud i deres lagre, derfor er det at komme ind i sådan et gartneri nærmest som at gå ind i fort knox... hehe, ikke at jeg nogensinde har været inde i fort knox... Så de eneste typer billeder jeg har er fra når konen og jeg har været på ferie et eller andet sted, men dem formoder jeg ikke at du er interesseret i at se... hehe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
ErfarenGartner skrev:
Manze skrev:
Det lyder sku spændende.

Mange tak for velkomsten.

Billeder af hvad ??? Fra mit arbejde ??? Ens arbejde sådan et sted er nogenlunde som at arbejde i en bank, du må aldrig gå med kamera end ikke en mobil med kamera i da branchen har store problemer med indbrud i deres lagre, derfor er det at komme ind i sådan et gartneri nærmest som at gå ind i fort knox... hehe, ikke at jeg nogensinde har været inde i fort knox... Så de eneste typer billeder jeg har er fra når konen og jeg har været på ferie et eller andet sted, men dem formoder jeg ikke at du er interesseret i at se... hehe

Når okay. Det giver nu også meget god mening :)
Ejj, dem beholder du bare for dig selv :p
Med mindre du har en pervers lyst til at ligge dem op, så go ahead - men gør det lige under offtopic :P
Glæder mig til at høre nogle af dine ekspert råd. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]